Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auton tuulilasiin osui matkalla kivi. Menetänkö nyt bonukset?

Vierailija
09.07.2022 |

:(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/9 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi s-bonukset nyt lentää taivaan tuuliin.

Vierailija
4/9 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaskuutusyhtiöltäsi. Mun yhtiössä ainakin kai 24/ 7 päivystys.

Jos on tuulilasivakuutus erikseen ei kai mene. Mulla bonuksia niin ettei omavastuutakaan mene.

Vierailija
5/9 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menetät, tuuilasissa on sensori, joka tunnistaa jokaisen kiveniskun ja automaattisesti laskee bonuksiasi.

Vierailija
6/9 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä menetät, tuuilasissa on sensori, joka tunnistaa jokaisen kiveniskun ja automaattisesti laskee bonuksiasi.

Miksi olet tuollainen ^ittunaama. Tarkoitan tietysti, kun hakee sitä korvausta?

Ap

Vierailija
7/9 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulilasi on yleensä noiden vakuutusten ulkopuolella ja pitää erikseen vakuuttaa.  (maksaa muutaman euron kuussa lisää siihen kaskoon). Korjauksessa ei ole omavastuuta yleensä ollenkaan ja vaihdossa vaihtelee vakuutuksen mukaan. Bonuksia noista ei menetä, kun on lisäpalveluvakuutus. Toisaalta se tuulilasin vaihto omaan piikkiinkään ei välttämättä hirvittävän kallis operaatio ole muutenkaan.

Vierailija
8/9 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täyskaskossa lasivakuutus, joten kiveniskemien korjaaminen on maksutonta. Tuulilasin vaihto menisi myös vakuutuksesta vain omavastuun hinnalla, tosin omavastuuseenkin on kertynyt ns. täysi etu niin että yksi haveri on ns. omavastuuvapaa.

Käytännöt voivat olla erilaisia joten kannattaa tarkistaa asia omasta vakuutusyhtiöstä.

Vierailija
9/9 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa kysyä lasin hintaa ja laskea kannattaako pitää vakuutusta esim golffin lasi asennettuna 80e  sama kuin silmälasi vakuutus maksaa vuodessa saman verran kuin  uudet lasit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi