Ajan vanhalla autolla sen takia ettei kolarointi v*tuta niin paljon
Kommentit (13)
Auto onkin käyttöesine eikä mikään sijoituskohde. Huvittaa joka kerta, kun käy esim. Italiassa, jossa paikoitellen on vaikea löytää kolhutonta autoa ja se on kaikille ihan ok. Suomessa kun hipaiset jonkun toisen autoa niin saat suunnilleen tap*ouhkauksen vaikka vakuutus korvaa kaikki kulut.
Parhaita on muutaman satasen autot. Kunhan on leima voimassa niin sillä ajelee sen kun ne kestää. Ihmeen paljon ne kestää. Halpa auto on huoleton hylätä. Muutaman satasen romusta saa melkein aina osan takaisin kun myy erittäin halvalla.
Olen ostanut autoja hintaan 350-500 euroa. Katsastuksesta vikalista ja korjautan jos vain pientä vikaa. Vähänkin isompi vika niin heivaan auton ja ostan toisen romun. En näe mitään syytä upottaa turhaan rahaa johonkin autoon.
Vierailija kirjoitti:
Auto onkin käyttöesine eikä mikään sijoituskohde. Huvittaa joka kerta, kun käy esim. Italiassa, jossa paikoitellen on vaikea löytää kolhutonta autoa ja se on kaikille ihan ok. Suomessa kun hipaiset jonkun toisen autoa niin saat suunnilleen tap*ouhkauksen vaikka vakuutus korvaa kaikki kulut.
Joskus kauan, kauan sitten olin nuori. Sen aikainen tyttis tuli itkun kanssa kertomaan kun lainaamansa autoni oli saanut osumaa. Kysyin sattuiko ketään ihmistä? Ei mutta se sun auto on rikki. Vastasin että sellaista sattuu hyvä ettei kellekkään käynyt mitenkään. Auto oli vähän pelleistä rypistynyt. Sillä pystyi vielä ajamaan.
Poliisitkin tuli tavattua sinä iltana. Auto oli sen näköinen etten ihmettele kun pysäyttivät. Siinä kun juteltiin sain poliisit punastumaan. En itse ajanut vaan join kyydissä. Kerroin rehellisesti että tämä romu joka hämäävästi näyttää autolta on mun ja tyttis on ihan selvinpäin ajanut sen tähän kuntoon.
Puhallutus ja lisää selityksiä. Aikaisempi kolari ja minä siihen että jos saisitte yhtä hyvää niin ei teitäkään haittaisi jos menee vähän peltiä mutkalle. Puistelivat päätään mutta selitykseni toimivat ainakin jotenkin. Tyttiskään ei saanut sakkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus kauan, kauan sitten olin nuori. Sen aikainen tyttis tuli itkun kanssa kertomaan kun lainaamansa autoni oli saanut osumaa. Kysyin sattuiko ketään ihmistä? Ei mutta se sun auto on rikki. Vastasin että sellaista sattuu hyvä ettei kellekkään käynyt mitenkään. Auto oli vähän pelleistä rypistynyt. Sillä pystyi vielä ajamaan.
Poliisitkin tuli tavattua sinä iltana. Auto oli sen näköinen etten ihmettele kun pysäyttivät. Siinä kun juteltiin sain poliisit punastumaan. En itse ajanut vaan join kyydissä. Kerroin rehellisesti että tämä romu joka hämäävästi näyttää autolta on mun ja tyttis on ihan selvinpäin ajanut sen tähän kuntoon.
Puhallutus ja lisää selityksiä. Aikaisempi kolari ja minä siihen että jos saisitte yhtä hyvää niin ei teitäkään haittaisi jos menee vähän peltiä mutkalle. Puistelivat päätään mutta selitykseni toimivat ainakin jotenkin. Tyttiskään ei saanut sakkoja.
En tajunnut tästä tarinasta mitään.
vanhemmissa ei huolen häivää pystyy vielä itsekkin edes jotain korjaamaan esim 83 asccona nokka hihnan vaihto tie päällä 25min kaverit huolissaan menikö se täysin paskaksi osatkin tulee halvoiksi kun on toinen varaosa auto ja aina toimii eikä kukaan varasta. nyt kun raudan hinta nousi sain 50e enemmän romuttamolta vaikka vuoden huoletta ajelin.
Nautin suuresti uudella hyvällä autolla ajamisesta. Miksi en, jos kerran voin omistaa uuden hyvän auton.
Jonkunhan ne on uudet autot ostettava, että niistä tulee joskus vanhoja halpoja autoja.
Vierailija kirjoitti:
Nautin suuresti uudella hyvällä autolla ajamisesta. Miksi en, jos kerran voin omistaa uuden hyvän auton.
Jonkunhan ne on uudet autot ostettava, että niistä tulee joskus vanhoja halpoja autoja.
Sama täällä 🚘 kerran täällä vaan ollaan..
Wroom.
Ajan vain uudella/uudehkolla autolla. Autot on aina toiminut moitteettomasti ja kasko siltä varalta että jos kolahtaa.
Autoa ei tarvitse kun asuu Metroradan vieressä!
Ajan aina maksimissaan kolme vuotta vanhalla autolla ja asun Suomen toiseksi suurimmassa kaupungissa (asukasluvulla mitattuna).
Halpa auto ja vähemmän murheita. Itseä stressasi jo 3 tonnin autossa kaikenlaiset äänet ja viat. Mutta nyt alle tonnin auto kun on niin ei huoleta yhtään mikään.