Ärsyttää kun kukaan ei vastaa Tinderissä viesteihin!
Minkä takia ovat edes tykänneet, jos kiinnostus on tota luokkaa?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Jos sä kuukausia keskustelet ja kasvatat suhdetta niin siinä on se ongelma. Keskustele sen verran lyhyemmillä viesteillä (jotta ne kysytyimmätkin naiset ehtii vastata) ja mene tapaamaan häntä. Hullua panostaa kuukausitolkulla viesteihin ja tavata vain todetakseen ettö livenä ei synkkaa.
Kuulostata hyvin lukkiintuneelta omaan tapaasi toimia, mutta kun se ei toimi niin olisiko ajankohtaista kokeilla toista tapaa?
Kenelle tämä kommentti on tarkoitettu?
Ap
En kyllä todellakaan ymmärrä miksi mies antaa tykkäyksen, jos hänellä ei ole kiinnostusta chattailla ja lähteä lopulta treffeillekin. Tuntuu, että moni tuolla hakee vain pönkitystä ja ihailua itselleen eikä oikeasti halua tavata ketään. Max pikkutuhma kirjoittelu kiinnostaa. Treffeillä ollaankin sitten papanat housuissa eikä saada sanaa suusta. T: hoikka & perusnätti nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle vastasi siellä ehkä 1 /10 tai 15 miehestä. Ja ne jotka vastasivat - no, keskustelu oli täysin minun harteillani. Jos minä en kysynyt jotain, ja sitten kommentoinut vastausta ja kysynyt jotain uutta, yhtään mitään ei olisi tapahtunut. Aina jos jätin vähemmälle, keskustelu hiipui pois.
Jätin siis koko Tinderin koska en nyt mitenkään erityisesti halua tuollaisten miesten kanssa treffeillekään. Itse matchasin harkiten ja vain oikeasti kiinnostavien profiilien kanssa, ja aloitinkin keskusteluja aktiivisesti, kun luulin että se on sen idea. Mutta ei, ilmeisesti siellä vain tykkäillään ja sitten tuijotetaan sitä kuvaa hiljaa... 😅
Oletko ehkä kehopositiivinen? Miten tasokkaille miehille oikein aloitat keskusteluja kun fakta on se että miehillä on suuri pula keskusteluista (omantasoisten) naisten kanssa.
Hohhoijjaa taas. Olen hoikka. Pointtina on se että jos olen jonkun mielestä etova, miksi hän alunperinkään tykkäsi minusta? Ja sitten kun laitan viestiä hän järkyttyy että hyi, miksi tällainen matchasi kanssani? Tämä on teidän miesten aiheuttama ongelma.
Lisäksi uskon etten ollut ällöttävä kenellekään. Matchasin tavallisten miesten kanssa joilla oli tekstiä profiilissa. Olen perusnätti ja myös kerroin itsestäni tekstissäni. Ihan sama silti mitä laittoi, vastakaikua ei siellä tullut.
Perusnätti ja hoikka nainen joka aloittaa keskusteluja ja 1/15 vastaa? Millä planeetalla tämä on mahdollista????
Naisten mikämikä planeetalla. Joko nainen ei ole perusnätti tai miehet eivät ole tavallisia. Luultavimmin vähän molempia.
Tätä minäkin luulen, että nainen yliarvioi oman tasonsa ja aliarvioi miesten tason, muuten tuo ei vain olisi mahdollista koska miehillä on suuri pula hoikista keskustelutaitoisista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle vastasi siellä ehkä 1 /10 tai 15 miehestä. Ja ne jotka vastasivat - no, keskustelu oli täysin minun harteillani. Jos minä en kysynyt jotain, ja sitten kommentoinut vastausta ja kysynyt jotain uutta, yhtään mitään ei olisi tapahtunut. Aina jos jätin vähemmälle, keskustelu hiipui pois.
Jätin siis koko Tinderin koska en nyt mitenkään erityisesti halua tuollaisten miesten kanssa treffeillekään. Itse matchasin harkiten ja vain oikeasti kiinnostavien profiilien kanssa, ja aloitinkin keskusteluja aktiivisesti, kun luulin että se on sen idea. Mutta ei, ilmeisesti siellä vain tykkäillään ja sitten tuijotetaan sitä kuvaa hiljaa... 😅
Oletko ehkä kehopositiivinen? Miten tasokkaille miehille oikein aloitat keskusteluja kun fakta on se että miehillä on suuri pula keskusteluista (omantasoisten) naisten kanssa.
Hohhoijjaa taas. Olen hoikka. Pointtina on se että jos olen jonkun mielestä etova, miksi hän alunperinkään tykkäsi minusta? Ja sitten kun laitan viestiä hän järkyttyy että hyi, miksi tällainen matchasi kanssani? Tämä on teidän miesten aiheuttama ongelma.
Lisäksi uskon etten ollut ällöttävä kenellekään. Matchasin tavallisten miesten kanssa joilla oli tekstiä profiilissa. Olen perusnätti ja myös kerroin itsestäni tekstissäni. Ihan sama silti mitä laittoi, vastakaikua ei siellä tullut.
Perusnätti ja hoikka nainen joka aloittaa keskusteluja ja 1/15 vastaa? Millä planeetalla tämä on mahdollista????
Sama täällä. Perusnätti ja hoikka ja jos tilanne on se että itse on aloitteellinen, niin miehet eivät vaan vastaa. Sillä lailla olen saanut ainoastaan perässävedettäviä miehiä jotka eivät ole missään muussakaan aloitteellisia. Tämän vuoksi olen itse lopettanut aloitteiden teon kokonaan, koska en voi muuten tietää onko mies minusta oikeasti kiinnostunut vai onko kanssani tekemisissä ajatuksella "no kyllähän totakin vois pari kertaa panna".
Kai sä ymmärrät sen, että tuo johtuu miehen tasosta eikä siitä sun aloitteesta.
Miehet rakastavat naisten aloitteita, mutta eivät halua tyytyä itseään matalatasoisempaan naiseen.
Yleinen esimerkki: Kehopositiivinen nainen aloittaa keskustelun timmille urheilulliselle miehelle, mies ei vastaa tai vastaa vain kohteliaisuudesta lyhyesti.
Aloite= hyvä, naisen hypergamia= huono
Enää voi vaan ihmetellä, että miksi tämä "korkeatasoinen" mies on edes tykännyt siitä naisesta.
Todennäköisesti hän on ollut "pakotettu" tyytymään liian alas. Naiset voisivat löysätä omaa vaatimustasoaan, että miehet voisivat saada matcheiksi naisia joiden kanssa tekisi mieli jutella.
Sitä Mä vaan ihmettelen, että kuka mies haluaa tyytyä siihen, että nainen on tyytynyt mieheen? Eihän silloin saa kokea aitoa välittämistä vaan jotain kamalaa "rakkautta". Sellaistako miehet haluaa, että nainen tyytyy heihin?
Ihan sama kuka tyytyy keneenkin, kunhan vaan homma toimii petipuolella jonkin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletettavasti näillä miehillä oli sinua parempitasoisia mätsejä työn alla, jonka takia eivät ehtineet tai jaksaneet keskustella kanssasi.
Tämä ainakin tuntuisi loogisimmalta selitykseltä, varsinkin kun huomioidaan se että kerroit itse olevasi se joka aloittaa keskustelut.
Tämä on monilla, etenkin miehillä ongelma. Minullekaan ei kovin moni vastaa ja vaikka vastaavat niin jostain syystä lopettavat heti vastailun, kun kerron olevani työtön ja kokematon mies.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut eivät vaan tosiaan vastaa. Olen huomannut tämän sekä miehissä että naisissa, kun olen matchannut molempien kanssa. Olisi kiva kuulla jonkun vastaamattoman mielipide asiaan, että jos tulee jossain kohti se fiilis että äääh (olipa se vaikka ensiviestin perusteella), niin miksei voi vaan sanoa että nyt tuntuu että tästä ei tule mitään, hyvää jatkoa ja moikka.
Taidatte tykkäillä vaan niistä viehättävimmistä tapauksista, joilla on luonnollisestikin niin paljon matcheja ettei ne jaksa kaikille kirjoitella. Kyllä joku tavis joka ei erikoisemmin matcheja saa olisi innoissaan jos tulisi kerrankin match ja se vielä viestittelisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Perusnätti ja hoikka ja jos tilanne on se että itse on aloitteellinen, niin miehet eivät vaan vastaa. Sillä lailla olen saanut ainoastaan perässävedettäviä miehiä jotka eivät ole missään muussakaan aloitteellisia. Tämän vuoksi olen itse lopettanut aloitteiden teon kokonaan, koska en voi muuten tietää onko mies minusta oikeasti kiinnostunut vai onko kanssani tekemisissä ajatuksella "no kyllähän totakin vois pari kertaa panna".
"no kyllähän totakin vois pari kertaa panna"
Tuohan on ihan normaali lähtökohta? Se selviää sitten ajan kanssa, että onko hommassa rahkeita suurempaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on monilla, etenkin miehillä ongelma. Minullekaan ei kovin moni vastaa ja vaikka vastaavat niin jostain syystä lopettavat heti vastailun, kun kerron olevani työtön ja kokematon mies.
Mikä ihme se on, että työtön mammanpoika ei kiinnosta?
Ap voisi olla tykkäämättä niistä läskeistä, niin ongelma ratkaistu. Ihan oma vika, kukaan ei pakota tykkäämään kenestäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi olla tykkäämättä niistä läskeistä, niin ongelma ratkaistu. Ihan oma vika, kukaan ei pakota tykkäämään kenestäkään.
Ei se mikään ihme olekaan. Ymmärrän kyllä, että näin naiset ajattelevat.
Minulla ongelma on tuo. Jollakin muulla miehellä on jokin muu ongelma miksi naiset eivät kiinnostu. Minä olen alinta mahdollista tasoa naisten silmissä, mutta ihan normaaleilla, tavallisilla miehilläkin on ongelmia näiden nykyajan vaatimustasojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"no kyllähän totakin vois pari kertaa panna"
Tuohan on ihan normaali lähtökohta? Se selviää sitten ajan kanssa, että onko hommassa rahkeita suurempaan.
Se on tosi hyvä, jos annat tuon asenteen näkyä jo eka viesteissä. Jatka samaan tapaan.
Tinder on täynnä varattuja tai muita pelkän seksin hakijoita, jotka tinderöivät satunnaisesti, eivätkä ole koko ajan vastailemassa. Osa porukasta myös ihan vaan katselee viihteen vuoksi. Jos oikeasti etsii seuraa, niin kannattaa olla stressaamatta ja arvottamasta itseään liikaa sen mukaan vastaako tai mätsääkö joku...
On todella turhauttavaa että moni etsii vaan itselleen viihdykettä tai viihdyttäjää ja sitten jaksaa sen viikon tai pari kuukautta ja siinä on. Miksi antaa itsestään mitään jos toinen kumminkin luovuttaa tai saat tehdä kaiken yksipuolisesti - ja alussa teetkin kunnes huomaat että jos et itse viesti tai järkkää tapaamista tai siihen jotakin kivaa tekemistä niin toinen ei tee yhtikäs mitään. Ottaa vastaan muttei saa aikaan itse mitään. Silti ei ole munaa sanoa sitäkään ettei kiinnosta kun sitten on kumminkin kiva kun toinen viihdyttää.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on täynnä varattuja tai muita pelkän seksin hakijoita, jotka tinderöivät satunnaisesti, eivätkä ole koko ajan vastailemassa. Osa porukasta myös ihan vaan katselee viihteen vuoksi. Jos oikeasti etsii seuraa, niin kannattaa olla stressaamatta ja arvottamasta itseään liikaa sen mukaan vastaako tai mätsääkö joku...
Ei ne "tosissaan" olevatkaan aina vastaa, millekään epämääräiselle tekstittömälle tai ONS-tyypeille en edes laita tykkäystä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Mitä miehet kuvittelevat, kun luulevat, että tuollainen luuseri ja jätekasa voisi saada naisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut eivät vaan tosiaan vastaa. Olen huomannut tämän sekä miehissä että naisissa, kun olen matchannut molempien kanssa. Olisi kiva kuulla jonkun vastaamattoman mielipide asiaan, että jos tulee jossain kohti se fiilis että äääh (olipa se vaikka ensiviestin perusteella), niin miksei voi vaan sanoa että nyt tuntuu että tästä ei tule mitään, hyvää jatkoa ja moikka.
Tavismiehenä käy joskus niin, että en saa yhtään matcheja missään joten pudotan rimaa jatkuvasti ja sitten kun saan uuden matchin niin huomaan tyytyneeni liian alas ja en pystykään vastaamaan naisen viestiin.
Naiset noudattavat tasoteoriaa hypergamisen tarkasti niin että miehen pitäisi aina tyytyä alaspäin.
On ihan hiton turhauttavaa kun saa vihdoin viestin ja nainen on sitä tasoa että en vaan millään pysty kiinnostumaan.
Palauttaisitko mieleeni, miten tasoteoria menikään. Kun itse muistelin, että sillä tarkoitetaan sitä, että samantasoiset pariutuvat keskenään, mutta tuon perusteella, mitä kirjoitit, se ei olekaan niin.
Malliesimerkki miehestä joka on päättänyt uskoa satuihin eikä sen jälkeen kuuntele ketään.