Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammaslääkäriin pitkät jonot, kotikunnassani jopa 9kk!

Vierailija
08.07.2022 |

Miten tähän tilanteeseen on päädytty?
Miten voi olla mahdollista että on 9kk jonot hammaslääkäriin?
No en jäänyt odottamaan, menin yksityiselle. Onneksi tuli lomarahat juuri sopivasti.

Kuinka pitkä jono on teidän kotikunnassa kunnalliseen hammaslääkäriin?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain peruutusajan, kannattaa kysellä niitä.

Vierailija
22/52 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verot vaan nousee, mutta palvelut huononee, jokin on nyt pielessä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitää odottaa aikaa tarkastukseen ja sitten vielä uudestaan hammaskiven poistoon. Eikö niitä voisi tehdä samalla kertaa?

Vierailija
24/52 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää syökö sokeria ja jättäkö hampaita pesemättä niin ei tarvitse nii usein hammaslääkärissä käydä.

Vierailija
25/52 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin pitää odottaa aikaa tarkastukseen ja sitten vielä uudestaan hammaskiven poistoon. Eikö niitä voisi tehdä samalla kertaa?

Mulla on tarkastuksen yhteydessä joskus poistettu hammaskivi samalla, riippuu vähän lääkäristä/suuhygienististä että poistaako samalla hammaskiven.

Viimeksi lääkäri poisti hammaskiven samalla.

Vierailija
26/52 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit varannut ajan 10 kk siten, olisit päässyt jo kesäkuussa

Vierailija
27/52 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene päivystykseen niin pääset ns. hoitoputkeen.

Siellä revitään hampaat pois

Vierailija
28/52 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hki, lähti paikka irti ja pääsin viikossa. Hammaslääkäri katsoi nopeasti samalla läpi muutkin hampaat ettei mitään hälyyttävää näkynyt. Nopeasti kävi paikkaus. Kiireettömään hoitoon varmaan pitää jonottaa, mutta en tiedä miksi kiireettömään hoitoon pitäisi päästä nopeasti?

Vierailija
29/52 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse soitin tuossa viikko sitten kunnalliseen hammashoitoon ja sain ajan elokuun ekalle viikolle heti lomien jälkeen. Kiireelliseenä olisi varmaan päässyt nopeamminkin.

Vierailija
30/52 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt hammaslääkärissä viimeksi 20v sitten, ei ole ollut tarvetta.

Vierailija
31/52 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon ollut ientulehdusta ja käytän niitä apteekin suuvesiä. Hammaslääkäri sanoi että minun tulisi lopettaa niiden käyttö, että ei saisi käyttää jatkuvasti. Ei ne näytä tietävän mitään, tiedän paremmin itse. En mene enää hammaslääkäriin.

Vierailija
32/52 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vertaa esim. jenkkeihin melko hyvin systeemi toimii mielestäni.

Vierailija
33/52 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiselle mars...

Vierailija
34/52 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onnistui viisaudenhampaan poisto samalla viikolla kun soitin asiasta, siis peruutusajan ansiosta.

Vierailija
35/52 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää syökö sokeria ja jättäkö hampaita pesemättä niin ei tarvitse nii usein hammaslääkärissä käydä.

Voiko joku olla tosiaan noin yksinkertainen että kuvittelee kaikilla olevan samanlainen purukalusto, että pelkkä omahoito riittää eikä tarvitse ikinä köydä hammaskiveä poistattamassa?

Vierailija
36/52 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin aamulla hammaslääkäriin ja jätin soittopyynnön, se automaatti sanoi että soitamme sinulle 1-3 arkipäivän kuluessa. Tuskin aikaakaan saa useaan kuukauteen kun ei vastata edes puhelimeenmä. Huhuh mitä touhua...

Vierailija
37/52 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Kun soitin kunnalliseen niin sanottiin että 8kk jono ja annettiin 30€ alennus yksityisen palveluista eli palveluseteli.

Mun mielestä tuo palveluseteli nimityksen käyttäminen on vähän huijaamista koska se on todellisuudessa vain 30€ alennus mikä ei riitä oikein mihinkään.

Vierailija
38/52 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko tämä hammaslääkäreiden puutteesta vai mistä. Täälläkin joutuu jonottomaan 8kk!! päivystykseen onneksi saa ajan samalle päivälle jos on kipeä, mutta onhan tuo älytntä.

Vierailija
39/52 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmissä kunnissa ei tarvitse jonottaa niin kauan. Ainakin Helsingissä saa kiireetöntä aikaa odottaa.

Vierailija
40/52 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni sai 1000 asukkaan kunnassa kuukaudessa kiireettömän ajan. Itse olen jonottanut täällä isossa kaupungissa 10kk ja tuli viesti että aika on peruttu että uusi aika on 3 viikon päästä. Ärsyttää oikeesti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi