Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole mekkoihmisiä mutta

Vierailija
08.07.2022 |

Joskus on tullut ostettua pari mekkoa kesäjuhliin(silloin kun niitä vielä oli). No päätin sitten että laitan päälleni kun lähden kauppaan että niitäkin tulee käytettyä niin kyllä oli ahdistava olo. Mekko ostettu 2v sitten ja kyllä se meni päälle mutta olen myös lihonut niin ei näyttänyt niin kivalta kuin aiemmin. Tuntui että kaikki kyttäsivät vaikka tuskin kukaan nyt katsoi mutta itsestä tuntui siltä. Ahdistavaa.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita legginsit, niin ihmiset koittavat pitää katseensa pois sinusta etteivät oksentaisi. on se vaan niin kamala vaate

Vierailija
2/44 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hankit isomman mekon?

Helteellä mekko on hyvä, minusta ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekon kanssa tarvitsen kesällä lahkeelliset alkkarit, koska reidet hinkkaavat yhteen ja iho ärtyy. Siksikin ei mekkoa juuri tule pidettyä jos ei ole niin viileää, että voi pitää sukkahousuja.

Vierailija
4/44 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mukava mekko. Minä olen mekkoihminen ja käytän ympäri vuoden pelkästään mekkoja, en edes omista housuja, mutta mitään epämukavaa en laittaisi päälleni. Esim kotelomekot ovat kauheita, en ymmärrä, kuka niitä tykkää käyttää. Nyt parhaillaan mulla on päällä trikoosta tehty vältä, lyhyt kukkainen A-linjainen hellemekko. Sitä tuskin edes huomaa, kun on niin mukava.

Vierailija
5/44 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen housuihminen.

Ostin ihanan mekon jota haluan pitää päälläni melkeen yölläkin. Jos oikean mallin löytää kyllä viihtyy!

Vierailija
6/44 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekot on just parhaita! Eivät kiristä tai purista eivätkä hiosta, ja ovat helteellä viileämpiä kuin jotkut nihkeät shortsit ja topit.

Vierailija
7/44 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun voisi pitää mekkoja läpi kesän, mutta nyt ainakin jäätyy elävältä mekon kanssa..

Vierailija
8/44 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun voisi pitää mekkoja läpi kesän, mutta nyt ainakin jäätyy elävältä mekon kanssa..

Umpinaiset kengät ja takki päälle. Ei jäädy.

Vierailija
9/44 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.google.com/search?q=happy+holly+tris+dress+green&client=fir…

Tämä on viimekesän ostokseni, mutta päälläni nyt ja on äärimmäisen mukava päällä😃.

Pidän mekoista, ostin täksi kesäksi 3-4 uutta ja syksy/talvikaudelle on omansa.

Erittäin näppärä vaate, ja naisellinen.

Vierailija
10/44 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden totuttelussa menee aikaa.

Itse pidin farkkuja kesät talvet, kunnes lopulta pakotin itseni käyttämään hameita.

Äsken kävin ulkona farkuissa, ja olin läkähtyä ja hiki valui pitkin jalkoja. Jatkossa mukavuus ennen kaikkea, eikä siellä kukaan oikeasti katso. Itse vain niin luulee.

Vierailija
11/44 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan niitä käyttää talvellakin. Paksut sukkahousut ja neuletakki. Ulos tietenkin päälle talvella talvitakki.

Vierailija
12/44 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta mukava mekko. Minä olen mekkoihminen ja käytän ympäri vuoden pelkästään mekkoja, en edes omista housuja, mutta mitään epämukavaa en laittaisi päälleni. Esim kotelomekot ovat kauheita, en ymmärrä, kuka niitä tykkää käyttää. Nyt parhaillaan mulla on päällä trikoosta tehty vältä, lyhyt kukkainen A-linjainen hellemekko. Sitä tuskin edes huomaa, kun on niin mukava.

Te, jotka ette käytä housuja, vaellatteko ikinä luonnossa, urheiletteko, teettekö ulkotöitä, metsätöitä tai mitään sellaista? Itsekin pidän mekkoja usein, mutta esimerkiksi urheillessa tai töissä niiden tai hameiden pitäminen on mahdottomuus. 

Vierailija
13/44 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekot on just parhaita! Eivät kiristä tai purista eivätkä hiosta, ja ovat helteellä viileämpiä kuin jotkut nihkeät shortsit ja topit.

Ihan varmasti mekkokin voi kiristää ja puristaa, jos on väärän kokoinen, tehty muuten vain huonosti tai jostain hiostavasta kankaasta. 

Vierailija
14/44 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole tottunut käyttämään mekkoja mutta haluaisi niitä kuitenkin käyttää, niin kannattaa alkuun käyttää niitä kotona. Ostaa vaan jonkun mukavan ja kivan näköisen vaikka sitten ihan kotivaatteeksi. Itse ostin tämän, kaunis ja naisellinen malli mutta silti supermukava, koska on vähän venyvää kangasta.

https://www.indiska.com/fi/muoti/vaatteet/mekot-ja-tunikat/kietaisumeko…

Alkuun käytin kotona hellevaatteena pari viikkoa, sitten alkoi tuntua sen verran kotoisalta olo tuo päällä, että olen voinut käyttää kaupungillakin tuntematta oloa epämukavaksi.

Vierailija
15/44 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tarkenee, kun laittaa tennarit jalkaan ja farkkutakin/ paksun neuletakin päälle.

Vierailija
16/44 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole tottunut käyttämään mekkoja mutta haluaisi niitä kuitenkin käyttää, niin kannattaa alkuun käyttää niitä kotona. Ostaa vaan jonkun mukavan ja kivan näköisen vaikka sitten ihan kotivaatteeksi. Itse ostin tämän, kaunis ja naisellinen malli mutta silti supermukava, koska on vähän venyvää kangasta.

https://www.indiska.com/fi/muoti/vaatteet/mekot-ja-tunikat/kietaisumeko…

Alkuun käytin kotona hellevaatteena pari viikkoa, sitten alkoi tuntua sen verran kotoisalta olo tuo päällä, että olen voinut käyttää kaupungillakin tuntematta oloa epämukavaksi.

Loppuunmyyty, mutta Zalandolla on vielä saatavilla kaikkia kokoja kummassakin värissä.

Vierailija
17/44 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mekkomies keikalla taas

Monneja takana, rautaa alla

Jo poikana päätin; mä oon mekkomies

Vaikka moni saa puuronsa helpommalla

Mä oon mekkomies, oon hitto soikoon

Ei tullu poliisii, ei virkamiestä

Kulkeva konttori on mekkomiehen hotelli

Ja pennit revittävä persiestä

Vierailija
18/44 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www2.hm.com/fi_fi/productpage.1073084002.html

Monelle tulee mekosta mieleen kukkamekot, mutta mekkoja on kaikenlaisia. Tällaiset voi sopia heille jotka eivät ole mekkoihmisiä.

Vierailija
19/44 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuden totuttelussa menee aikaa.

Itse pidin farkkuja kesät talvet, kunnes lopulta pakotin itseni käyttämään hameita.

Äsken kävin ulkona farkuissa, ja olin läkähtyä ja hiki valui pitkin jalkoja. Jatkossa mukavuus ennen kaikkea, eikä siellä kukaan oikeasti katso. Itse vain niin luulee.

Mitä?

Vierailija
20/44 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa hankit isomman mekon?

Helteellä mekko on hyvä, minusta ainakin.

Helteillä en muuta käyttänytkään kun mekkoa, samaa koko ajan. Illalla pesin jos oli kovasti hionnut ja aamulla päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi