Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääk- vuoto mitä sattuu ja Puregon alkaa ylihuomenna..

19.10.2006 |

Heips,

Kysyn teiltä, josko joku osaisi minulle kertoa vastauksia/kokemuksia.

Mulla kierto n. 25-26 ihan tarkkaan joka kuukausi, joka kuukausi alkaa tiputtelemaan n. 1-2-päivää ennen.

Niin nytkin, soitin polille uudesta inssi-hoitoaikataulusta tiistaina kun vuoto alkoi. noh, eilen ei tullut mitään(kp26) ja tänään hyvin vähän vuotoa - en siis tiedä ovatko kuukautiset vai ei..nyt kuitenkin lauantaina pitäisi oletettujen kuukautisten 5 .päivänä aloittaa Puregon pistokset, mutta nyt en tiedä mitä tehdä koska vuoto ei kunnolla vieläkään ole alkanut...Kyseessä kolmas ja viimeinen inssi (kaiketi) ja en haluaisi heittää hukkaan tätä hoitoa näin :(

Mitä tehdä? Onko kenelläkään kokemusta?

-W-

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiinko se jollain tavalla tsekata esim. ultrassa että missä vaiheessa keho on, auttaisiko käydä lääkärissä vielä ennen sitä lauantaita?

Olen itsekin välillä miettinyt tuota, että mistä voi olla varma miten kuukautisten alku lasketaan, tai siis ei kai se täydellisen selvää yleensä olekaan, milloin alkaa: jos vaikka illalla klo 23 alkaa pientä tipottelua, niin onko se päivä 1 vai onko päivä 1 se seuraava, jolloin alkaa vuotaa enemmän?

Mutta jos sulla on epävarmaa jo useamman päivän ajalta, niin sinuna menisin vielä käymään lääkärissä, jos vain mahdollista (yksityisellehän saa aikoja vaikka heti, ja kyllä tuon takia kannattaa matkustaa vaikka vähän kauemmaskin lääkäriin jos asut syrjäseudulla),

minusta ei nyt tainnut paljon apua olla, mutta tsemppiä että saat asian selvitettyä ja pistokset aloitettua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan