Napaviiva? Kumpi tuli?
Kuinkas se nyt menikään tuo " papaviiva" . Jos menee navan yli tai jää napaan, kumpi tulossa?
Kommentit (11)
Minulla oli viiva ihan alavatsasta aina rintojen väliin asti ja poika tuli.
T: jepuli rv13+1 ja poika 1v9kk
Siis napaviiva, eikä mikään " papa" ..
Itsellä menee myös navan yli. Ultrassa veikattiin tyttöä. Ei näkynyt palleja, kuulemma ovat takana piilossa tai on sitten tyttö. Kuinkahan luotettava arvaus tuo neuvolan ultralla on?
oli koko mahan " halkaiseva" viiva ja poika tuli.. nyt rv 39 ja tytöksi sanottiin nkl:n sikiöntutkimusyksikön ultrassa mutta silti arveluttaa kun on tohon navan yläpuolelle tullut tuo viiva, tosin paljon haaleampi ku esikoista odottaessa.... kohta se sitte selviää et kumpi tulee...
2x ei viivaa lainkaan(tai haalea joka ei tummunut missään vaiheessa odotuksen aikana)=2x poikaa!!!!!!
Nyt myös vaan haalea häivähdys viivaa,en kyllä muista missä vaiheessa tytöistä se tummeni.Olisko kuitenkin se kolmas poika tulossa.Ultrassa sitten selvii!!!=)
L+5+sissi rv 17+
Mulla viiva jatkui yli navan ja tyttö tuli.:)
Suvi ja tyttö 15 vrk
Oli kuulemma ihan poikamasun muotonenki, mutta mun kohalla osu arpa siihen toiseen 50 prossaan:)
Mulla on oikeastaan aina napaan asti tumma viiva. Ekassa raskaudessa se tummui, tyttö tuli. Tässä tokassa ei ole tummunut, mutta luultavasti kuitenkin tyttö tulossa.
möhkömaija:
Kuinkas se nyt menikään tuo " papaviiva" . Jos menee navan yli tai jää napaan, kumpi tulossa?
ja poika tuli. Viiva ei ollut niin tumma kuin joillakin näkee, vaan ohuehko " keskitumma/vaalea" . Poika nyt reilu 5kk ja viiva näkyy vieläkin, haaleentunut kuitenkin
Viiva olit todella paksu ja meni navan yli. Näkyy vieläkin himmeästi synnytyksestä 5 kk. Mahakin oli ihan " poikamaha" , mutta tyttö kuitenkin tuli.
Meni navan yli ja tuli poika. Mutta en siis tiedä mikä " sääntö" tässä olis..??