Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toukokuu 20100

26.09.2010 |

Hei,

Olen uusi ja en tiedä miten tämä toimii =). Olen tosiaan äiti vuosimallia 79 ja odottelen toista lasta syntyväksi toukokuun aivan lopulla 2011,elikkäs viikkoja on vaivaiset 5. Toivotaan parasta. Mihin ketjuun olisin paras? Toivoisin tietentekin ajatusten vaihtoa samassa tilanteessa olevia....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa! Siirryhän sinäkin tuonne toukotoiveet 2011 syyskuussa-ketjuun. Minäkin ekaa kertaa olen vasta rekisteröitynyt tänne mut aika nopeesti pääsee kiinni täällä juttuihin. Ilmeisesti seuraavan kuun "otsikko" on sitten tyyliin toukokuut 2011 lokakuussa. Eli täällä ilmeisesti kuukausittain päivitellään uusi ketju.

Vastaaminen viesteihin tapahtuu siten että painat vain kohtaa "vastaa viestiin" niin pääset kirjoittelemaan :)

LittleMe ja pikkuinen 7+6

Vierailija
2/3 |
26.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukotoiveet2011syyskuu on tosiaan aluksi ainakin tarkoitus päivittää kuukausittain,mutta jos sivut alkaa kuormittumaan liikaa ja eivät enää aukea aloitamme päivittämään sivuja 2 viikon välein :)

Ötökkä the perustajajäsen :D ja jos tulee kysyttävää the mikrotuki !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toukotoiveisiin vaan mukaan :) siella on esikoista ja ties kuin monennetta odottavia. saa kysella vaikka ihan holmojakin juttuja :D

ja tietysti on myos tuo esikoiden toukokuu ketju tuolla, mutta itse henk.koht kiva kysella ihmisilta joilla on ennestaan jo kokemusta ja osaa hieman avittaa jos on jotain hassuja tuntemuksia.

Onneksi olkoon ja tervetuloa.