Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun sydän särkyy joka kerta kun joudun jättämään mun äidin kissaneidin yksin kotiin lähtiessäni omaan kotiini Helsinkiin käymään.

Vierailija
08.07.2022 |

Korona-ajan etäopetuksen aikana oon ehtinyt kiintymään tohon hyvin paljon ja se muhun. Onneks äitini seurustelee nykyään uuden miesystävän kanssa, niin on luvannut antaa mulle ehkä ton kissan. Haluan käydä kuitenkin ensin yliopistovaihdossa Ranskassa ensi lukuvuonna ennen kuin otan sen itselleni. Kyllä, oon ollut jo hyvin lemmikkirakas jo pienestä pitäen ja kiintynyt myös muihin perheenjäsenieni ja sukulaisteni lemmikkeihin. Onneks en oo vissiin kovin kauaa käymässä kotonani Helsingissä tällä kertaa. Katsotaan.

T: junantuoma hyvin lemmikkirakas ranskan kielen pääaineopiskelija Helsingin yliopistosta

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se jää yksin eikä äidin kanssa?

Vierailija
2/8 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa sekavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissaa ei saa jättää yksin ainakaan vuorokautta pitemmäksi ajaksi!

Ihmisen "sydämen särkymisestä" viis, mutta kissa tarvitsee tuoretta ruokaa, puhdasta vettä, puhtaan hiekkalaatikon ja virikkeitä! Kissan kunto pitää myös tarkastaa säännöllisesti sairastumisen varalta!

Vierailija
4/8 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se jää yksin eikä äidin kanssa?

Äitini on tulossa käymään tänään viikonlopuksi Helsinkiin joten kissa jää ylihuomiseen asti kotiin yksin. Normaalisti jää kyllä äidin kanssa kotiin. Äidin puolen mummo käy katsomassa sitä kyllä tällä välillä. Emme ole hulttioita kissanomistaja sentään.

Ap

Vierailija
5/8 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo opiskelunaihe tuohon kuului?

Vierailija
6/8 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulukaan, mutta ap tykkää mainostaa sitä jokaisessa viestissään.

Vierailija
7/8 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä tavalla että asun eri paikkakunnalla toistaiseksi kuin äitini ja äitini kissa. Olisin valmis ottamaan sen kissan itselleni vaikka heti jos en olis lähdössä yliopistovaihtoon ulkomaille. Oon haaveillut yliopistovaihdosta myös vuosien ajan. Haluun nähdä elämää myös muuallakin kuin vain Suomessa.

Ap

Vierailija
8/8 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin yliopistoon pääsee noin huonolla ja sekavalla kirjoitustaidolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi