Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häissä puuttui minun paikkani, niin seinäkartalta, kuin itse pöydästä

Vierailija
08.07.2022 |

Morsian oli hämmästynyt, kun olin juhlissa. Meinasi itku tulla. Miehen kanssa ilmoitimme tulevamme ja kutsu koski myös minua. Minulle laitettiin sitten paikka pöydän päähän. Oli kyllä nöyryyttävää. Ja kyseessä oli mieheni ystävän häät (sulhanen).

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu ei koskenut sinua, ellei sinua oltu huomioitu. Mitä kutsukuoressa tarkalleen luki?

Vierailija
2/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukkamaista kutsua pariskunnasta vain toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kirjekuoressa siis nimesi?

Kuka ilmoitti teidät juhlaan ja kenelle?

Onko miehesi ilmoittanut kaverilleen että siistii kun pääset naimisiin. Kiva tulla häihisi? Josta sulhasensa on päätellyt, että sinä et tule ja kertonut näin morsiammelle?

Lisäksi sanon että unohda. Jos kuoressa oli nimesi, olette ilmoittautuneet oikein niin tekevälle vain sattuu.

Vierailija
4/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoressa oli molempien nimet ja mies ilmoitti, että molemmat tulemme. Vahvistin asian vielä sulhaselle, kun hän tuli käymään ennen häitä.

Ap

Vierailija
5/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit lähtenyt pois, minä ainakin olisin.

Vierailija
6/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoressa oli molempien nimet ja mies ilmoitti, että molemmat tulemme. Vahvistin asian vielä sulhaselle, kun hän tuli käymään ennen häitä.

Ap

Ihmisille sattuu vahinkoja vai oletko itse niin täydellinen, että et koskaan tee virheitä? Asia korjattiin ja sillä hyvä. Miksi märehdit jälkikäteen asiaa? 

Vierailija
7/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kommunikaatiokatkos, kun morsian oli kerta hämmästynyt. Näitä sattuu kun ennen häitä on paljon asioita muistettavana, älä ota itseesi!

Vierailija
8/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääparihan näyttää tässä mokanneen, mutta paikka tehtiin ja kaikki hyvin?

Vierailija
9/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kutsussa joku sposti tms johon vahvistukset pyydettiin? Ilmoittittehabbtulostanne sinne? Koska meillä jos miehelle ilmoittaa, tieto ei varmasti tule mule saakka ja siten muutu plaseeraiksrksi ja ruuaksi ja juomaksi.

Vierailija
10/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin lähtenyt tilaisuudesta ja kieltäytynyt jatkossa kanssakäymisestä täysin. Ei ikinä moisia moukkia ovestani sisään

Vierailija
11/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli sulhasen moka, jos noin mennyt. Sen olen oppinut että tilaisuuksiin, tapahtumiin ja juhliin pitää kirjoittaa osallistumislistaan nimet. Jos ei pääse laittamaan niin muistutus puhelimeen, että lisää nimet myöhemmin. Muuten unohtaa, että keneltä tuli pariskunta ja keneltä kahdesta lapsesta yksi.

Vierailija
12/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, sulhanen varmaan ollut viestin toimittajana. "Joojoo, Make tulee, laita Makelle paikka Peten viereen"

Vierailija
13/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa joo ja niinpä niin!

Vierailija
14/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä muuta kun, sulhanen ja morsian eivät ilmeisesti kommunikoi keskenään. Onneksi sinulle sentään löytyi aterimet. Kai joit ihan olan takaa häiden tarjottavia?

Vierailija
15/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääparin moka, sinut oli kutsuttu ja olitte ilmoittaneet että molemmat ovat tulossa.

Vierailija
16/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsussa oli ohje ilmoittautumisesta. Ihmeellistä, että osa olettaa, että riittää kaasolle tai vaikka tulevalle anopille asiasta ohimennen mainitseminen sen sijaan että toimisi ohjeiden mukaan.

Vierailija
17/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit lähtenyt pois, minä ainakin olisin.

Kyllä olisin sanonut moro ja näkemiin ja poistunut paikalta.

Vierailija
18/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas noloa hääparille, kyllä sen joka ottaa ilmoittautumisia vastaan, pitää olla tarkempi.

Olen kerran ollut häissä jossa nelihenkinen perhe oli kokonaan ilman istumapaikkoja, heille sitten järjestettiin pöytä hääpaikan aulaan. Eivät viipyneet juhlissa kovin pitkään.

Vierailija
19/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleepa mieleen omat häät. Kutsuttiin miehen serkku puolisoineen. Eivät vastanneet mitään ja anoppi sitten soitti ja kysyi aikeita: joo, ei tiedä vielä ehditäänkö, häihin aikaa tässä vaiheessa viikko, pöytäkartat ja lopullinen henkilömäärä piti toimittaa pitopalvelulle seuraavana aamuna. Oletin, että eivät siis tule ja jätin pois laskuista. Arvatkaapa vaan, ketkä seisoi onnittelujonossa melkein ensimmäisenä? No näinpä sit ihmetellään, että mitäs nyt. Onneksi juhlatilassa oli vielä kaksi tuolia vapaana, niin saatiin heille sitten edes istumapaikat ruokapöytiin (ei samaan, mutta kahden vierekkäisen pöydän päätyihin) ja pitopalvelu oli kokenut porukka, kaikkea oli vähän extraa mukana. Oltiin nimittäin saaressa, joten täydennyksen hakeminen kesken kaiken oli mahdotonta.

Vierailija
20/34 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märehdi asiaa kunnolla ja ulota kostosi vielä seuraavaan sukupolveen. Tai kohauta hartioitasi ja totea hymähtäen että virheitä sattuu. Valitse sen mukaan, millainen ihminen haluat olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi