Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilisen ihanan liveaspan myötä tulin taas miettineeksi jotain... Mitä? Klikkaa itsesi keskusteluun ja ota selvää

Vierailija
07.07.2022 |

Olen havainnut tämän asian laidan jo aikaa sitten. Eilen se taas konkretisoitui. En kerro tapahtuman kulkua, koska joku asianosainen voisi lukea tätä ja tunnistaa. Epätodennäköistä, mutta mahdollista.

Siispä jätetään tapahtuman sisältö sikseen ja keskitytään siihen faktaan, että eilen ymmärsin sen taas: saan yleisesti ottaen TODELLA huonoa asiakaspalvelua kasvottomana puhelimitse ja sähköpostitse. Ehdottomasti huonointa palvelua saan sähköpostitse. Minulla ei ole omaa kuvaa sähköpostitililläni eikä yleensäkään melkein missään somessa. Tämä ei tietenkään rajoitu aspatilanteisiin vaan ylipäätään kohteluun, jota saan netissä, somessa. Kuvattomana.

Nyt joku siellä ajattelee, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Niin, mutta minä olen vähemmän ystävällinen siinä vaiheessa, kun yhteydenottoni on useaan kertaan ignoorattu, kysymyksiini ei vastata tai minulle vastataan kuin asia olisi jo kunnossa, vaikka olen ottanut useaan otteeseen yhteyttä eli toisin sanoen asia ei ole kunnossa.

Se on selkeä merkki aspalta, että hän toivoo ettei kuulisi minusta enää ja epäilee minun olevan tarpeeksi t y h m ä , jotta uskoisin asian hoituneen kuntoon ja olisin jo hiljaa.

Korkeintaan jos asiani on luokkaa pari lausetta ja sen jälkeen ok ja moimoi, saatan saada ihan hyvää palvelua netissä. Heti kun on kyse jostain reklamaatiosta tai muusta, näkyy selkeä ero siinä miten ne hoidetaan livenä vs. netissä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä v i t t ua nyt taas

Vierailija
2/6 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten kohtelu näkyy somessa? Anna kun kerron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuvallisena somessa: viestejä satelee, vaikka ärähtäisin niin yhteyttä otetaan uudestaan ja uudestaan. Kaikki haluavat olla tekemisissä ja tykkäilevät ja seurailevat.

Kuvattomana: jatkuu

Vierailija
4/6 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvattomana: viesteihini ei reagoida erityisemmin, ja jos reagoidaan, on se usein tylymmänpuoleisella tyylillä tehty. Minulle v...llaan paljon, ei uskota kun kerron jotain itsestäni yms.

Vierailija
5/6 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron esimerkiksi sukupuoleni ja ikäni kuvattomana somessa, niin reaktio on useimmiten luokkaa ivallinen naurahdus ja "juu niin varmasti..."

Vierailija
6/6 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se jotenkin iskee tajuntaan, kun saa oikein hyvää palvelua ja aspa tekee omasta halustaan jotain mitä en ole pyytänyt. Sitten menen nettiin ja "palvelu" on luokkaa "copy pastetaan sille jotain pskaa niin ehkä se lopettaa viestien lähettämisen."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi