Lidl oli nostanut taas hintoja
Kommentit (502)
Halpa ja huono. Myy salmonellaa ja listeriaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessapaperin hamstraajille naurettiin vuosi sitten. Nauretaanko enää?
Ihan sama nauretaanko, mutta minä olen ainakin ostanut parin vuoden paprut halpaan hintaan hyvissä ajoin.
Melkoiset säilytystilat sulla.
Autotallissa on hyvin tilaa, samoin kodinhoitohuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kaupat nostaneet hintoja. Cittarissa sai ennen 4 Ampparilimua 4 eurolla, nyt tarjoushinta on 4 50. Makaroni pussi nyt 40 cnt, ennen 28 cnt. Saman kaupan vanulaput ennen 3 pkt/3 €, nyt 3,50. Tähän on totuttava, tämä jatkuu vielä.
Hiukan offtopic: Paikallisessa Prismassa halvin makaronipussi maksoi vielä noin vuosi sitten 19 senttiä. Nyt hinta on 33, noin kuukausi sitten se oli 39 senttiä.
Taas oli tiiliskivimaito noussut. Vielä toukokuussa/kesäkuun alussa hinta oli 0.99€, sitten se nousi 1,19€ ja nyt tänään oli jo 1,29€ /l.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kaupat nostaneet hintoja. Cittarissa sai ennen 4 Ampparilimua 4 eurolla, nyt tarjoushinta on 4 50. Makaroni pussi nyt 40 cnt, ennen 28 cnt. Saman kaupan vanulaput ennen 3 pkt/3 €, nyt 3,50. Tähän on totuttava, tämä jatkuu vielä.
Hiukan offtopic: Paikallisessa Prismassa halvin makaronipussi maksoi vielä noin vuosi sitten 19 senttiä. Nyt hinta on 33, noin kuukausi sitten se oli 39 senttiä.
Lidlissä kilo spaghettia on edelleen 0,89, halvin merkki. Eiköhän se tuplaannu tässä syksyyn mennessä. Ostin 20 kiloa varastoon. Päiväystä oli 2025 asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä kilo spaghettia on edelleen 0,89, halvin merkki. Eiköhän se tuplaannu tässä syksyyn mennessä. Ostin 20 kiloa varastoon. Päiväystä oli 2025 asti.
Oho, pitääkin mennä ostamaan. K marketissa 500g spagettia on jo 2€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä on ihan saata*an kallista juustoa ja wc- paperia.
Mistähän johtuu, kun jopa K-supermarketista voi löytää molempia halvemmalla?
Ja yksi Lidlin wc-paperipaketti on muuttunut 6 rullaiseksi, ennen 8. Hinta toki korkeampi kuin ennen.Pakko kohta jättää Lidl, kun ei jaksa montaa kauppaa käydä läpi, kun saattaa saada jostain ässästä kaikki tarvitsemat tuotteet halvemmalla.
Juuri ostin tämän 6 rll (4 krs) ja ne rullat on isompia, oikein jättirullia.
Todennäköisesti se 8 rullaa mahdutettu tuohon 6 rullaan eli paperin määrä on sama, mutta hinta noussut, kuten joka tuotteella.
'
Nyt 6rll paketti on parempi ja mahtuu kassiin. Oli ikävä kantaa sitä 8rll kilometrin pituista pakettia kotiin, kun se ei mahtunut mihinkään.
Sitä ei näe siitä 6rll paketin päältä että rullat ovat isompia mutta kun avaa paketin niin rulla on ISO, pään kokoinen.
Vanhassa oli 160 arkkia, uudessa 200 arkkia per rulla. Se ei tosin vielä kerro mitään, pitäisi punnita rullat. En kuitenkaan viitsi avata pakettia sitä varten.
Se, jolla varastossa on molempia sortteja.
Eli ennen 1600 arkkia sai 3,49€Urolla, nykyään maksat 1200 arkista 3,08€.
Ei ole enää hinta 3,08 vaan noussut 3,49€.
Vierailija kirjoitti:
Nauretaan.
Vierailija kirjoitti:
No todellakin nauretaan.
Joka kaupassa tuntuu hinta nousseen jokaisen kauppareissun välillä. Ei ole mitään järkeä muistella mitä hinnat olivat kaupassa vaikka kuukausi sitten koska se on nyt mennyttä aikaa. Kannattaa vilkaista mitä maksaa tänään ja mitä maksaa tänään muissa kaupoissa. Seuraavalla kerralla on taas kaikkialla kalliimpaa mutta ehkä jossakin muita edullisempaa juuri sinä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama nauretaanko, mutta minä olen ainakin ostanut parin vuoden paprut halpaan hintaan hyvissä ajoin.
Melkoiset säilytystilat sulla.
Meillekin mahtuis vintille. Siellä on yllin kyllin tyhjää tilaa.
Huoh. Köyhille kaikki on kallista.
Vasta oli Lidlissä kidneypaputetra 0,58€. Iät ja ajat tämä hinta kypsennetyistä (230g valutettu paino) nyt oli hinta pompsahtanut 0,79€uroon. Ja tuskin jää tuohon.
Lidlissä on hinnannousujen lisäksi nähty myös tyhjiä hyllyjä ja teemaviikkojen tuotteiden puuttumista toimitusvaikeuksien vuoksi. Jännästi ne toimitusvaikeudet koskevat kuitenkin vain öljyjä, oliiveja, papuja ja muita energiatiheitä, oikeita ruokia. Pakaste ravunpyrstöt ja zurrot saapuvat kyllä.
Lidl on todella kallis kauppa.
Huonoa tavaraa.
Hinnat nousee jatkuvasti.
Ei jatkoon.
Siirryin vallan ässään.
Vierailija kirjoitti:
Huonoa tavaraa.Hinnat nousee jatkuvasti.
Ei jatkoon.
Siirryin vallan ässään.
Olen samaa mieltä että hinnat ovat nousseet, mutta ruokatavaran laadusta täytyy olla eri mieltä. Lidlissä on silti, kaikesta hinnannousustaan huolimatta, paras hinta-laatusuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonoa tavaraa.Hinnat nousee jatkuvasti.
Ei jatkoon.
Siirryin vallan ässään.
Olen samaa mieltä että hinnat ovat nousseet, mutta ruokatavaran laadusta täytyy olla eri mieltä. Lidlissä on silti, kaikesta hinnannousustaan huolimatta, paras hinta-laatusuhde.
Samaa mieltä. S marketissa etenkin on surkea laatu.
Voi jehvana...
Ostat 60e saat kevytmaidon (ei käytetä), kaurahiutale (käytetään vain Elovenaa), tacokastike (ei käytetä, kun tehdään itse)
Ostat 110e saat pakastepatongin (ruokarajoitteen vuoksi ei käytetä), pinaattiohukaiset (tehdään itse) tai pekoniviipaleet (ollaan vegeperhe)
Ostat 200e saat Taffel snacks (nojaa vois ehkä kelvata, mutta mielusti ei näitä), talouspaperi (ei käytetä) tai mustikkakeitto (käydään itse niin paljon mustikassa ettei tarvetta tälle)
Kun ostoja on vähintään 450e saat -5 euron bonuskupongin (no tämä kyllä kelpaa, mutta Prismassa sais tälle kai parempaa tuottoa ja halvemmat ostohinnat).
Jee, miten mahtavaa =) Kaiken lisäksi viime aikoina kun hakenut Lidl:stä ne omat supertärpit mitkä ostetaan aina Lidlstä on ollut hyllyt tyhjinä niiltä osin. Pitää suosiolla keskittää kaikki Prismaan tästä lähtien.
Lidlin täytyy alkaa profiloitumaan muuten kuin halvimpana. Ehkä nuo teemaviikot sitten. Aika harva innostuu pelkästään niistä kuitenkaan.
Lidl on halpa... Saksassa. Lidl on ökykallis Suomessa.