Nainen, kosketteletko klitoristasi yhdynnän aikana?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole koskenut kumpikaan, kun lähinnä hierottu häpyjämme kovaa vastakkain, kaluni tyveä myöten pillun sisällä. Silloin kivikova kaluni hieronut pillun etuosaa voimalla sisältä ja häpy hieronut klitorista. Sillä vaimoni saanut kaikki yhdyntäorgasmit. Ihmettelen tätä vääntöä koske- ei koska. Mitä hiton väliä sillä on millä tavalla nainen saa orgasmin, räplää sitten kumpi tahansa tai on räpläämäättä, kun on kalu pillussa ja molemmat nauttii pillun sykkimisestä ja puristelusta. Yhdyntä orgasmi mikä yhdyntäorgasmi, kun kerran yhdynnässä ollaan. Suurempi murhe ja ongelma on siinä, että nainen saisi ylipäätään yhdynnässä. Ihan tarpeeksi harvinaista muutenkin naisilla, miksi siitä pitäisi tehdä vielä vaikeampaa.
Itse ollaan haettu avoimesti ja kokeilemalla ne keinot, millä vaimo aina saanut. Siksi onkin saanut tuhansia matkan varrella. Onneksi ollut hänkin niin kovapäinen, että ottanut enimmät itse minua käyttämällä. Minun on pitänyt viedä hänet vain sen rajan yli, missä himot/eläin ottanut vallan. Silloin millään muulla kuin orgasmilla ei ole ollut väliä. Rakastanut aina tuota vaihetta ja eläimen rajuutta. Onneksi kaluni ollut rautaa ja kestänyt myllytyksen.
Päivän pappa 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
En tykkää tuosta ollenkaan eli ei pidä olettaa, että kaikki tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole koskenut kumpikaan, kun lähinnä hierottu häpyjämme kovaa vastakkain, kaluni tyveä myöten pillun sisällä. Silloin kivikova kaluni hieronut pillun etuosaa voimalla sisältä ja häpy hieronut klitorista. Sillä vaimoni saanut kaikki yhdyntäorgasmit. Ihmettelen tätä vääntöä koske- ei koska. Mitä hiton väliä sillä on millä tavalla nainen saa orgasmin, räplää sitten kumpi tahansa tai on räpläämäättä, kun on kalu pillussa ja molemmat nauttii pillun sykkimisestä ja puristelusta. Yhdyntä orgasmi mikä yhdyntäorgasmi, kun kerran yhdynnässä ollaan. Suurempi murhe ja ongelma on siinä, että nainen saisi ylipäätään yhdynnässä. Ihan tarpeeksi harvinaista muutenkin naisilla, miksi siitä pitäisi tehdä vielä vaikeampaa.
Itse ollaan haettu avoimesti ja kokeilemalla ne keinot, millä vaimo aina saanut. Siksi onkin saanut tuhansia matkan varrella. Onneksi ollut hänkin niin kovapäinen, että ottanut enimmät itse minua käyttämällä. Minun on pitänyt viedä hänet vain sen rajan yli, missä himot/eläin ottanut vallan. Silloin millään muulla kuin orgasmilla ei ole ollut väliä. Rakastanut aina tuota vaihetta ja eläimen rajuutta. Onneksi kaluni ollut rautaa ja kestänyt myllytyksen.
On harvinaista tasan siksi kun siihen ei keskitytä. Jos sinunkin vaimosi helposti saa ilman omaa masturbaatiota, niin jaa ennemmin neuvoja tähän kuin suosittelet tyytymään naisten masturbaatio-orkkuihin. Kyllä kai nyt pano-orkulla ja käteenvedolla on eroa miehellekin, vai miksi ne haluaa naista kun omat kädetkin on olemassa?
Naselle-ei-ole-vaikea-tuottaa-orkkua-jos-tälle-annetaan-vähänkään-arvoa.
On monia yhdyntätekniikoita, jotka stimuloivat naista. Mutta jos nainen alkaa keskittyä niihin, mies tulee heti ja ottaa omansa ja lopettaa hommat.
Kyllä se orgasmi on orgasmi miten vain saatuna. Oma koskettelee klitoristani samalla kun panee, ja se on aivan eriasia kuin itse niin tekisin!
Onhan se nyt aivan eriasia kun mies kiihottaa kuin että itse "vetäisin käteen". Kai se olis sama miehellekkin?
Hyväileekös miehetkin itse itseään, vai oko se ihanampaa kun nainen sen tekee?
Minulle miehen kädet pillulla ja missä vain on ihanat, en minä itseäni hiero rinnoiltakaan, tai mies rakastellessamme itseään.
Mihin sitä toista enää tarvittaiskaan sitten?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se orgasmi on orgasmi miten vain saatuna. Oma koskettelee klitoristani samalla kun panee, ja se on aivan eriasia kuin itse niin tekisin!
Onhan se nyt aivan eriasia kun mies kiihottaa kuin että itse "vetäisin käteen". Kai se olis sama miehellekkin?
Minulle miehen kädet pillulla ja missä vain on ihanat, en minä itseäni hiero rinnoiltakaan, tai mies rakastellessamme itseään.
Orgasmi on orgasmi miten vain saatuna, mutta juuri arvotit tuossa itse, että vain miehen hieromana tulee naiselle oikea orgasmi? Kyllähän KH se jokaisen naisen paras orgasmi tulee ihan ilman niitä käsiä, pelkällä peniksellä, eihän sitä voi kukaan kieltää ;)
Lasketaanko miehen käyttämä vibra kenen kosketukseksi?
Mutta juu, koskettelen ja leluja on välillä mukana mausteena.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kehtaamisesta kiinni vaan en halua/tarvitse itse räplätä. Koska siinä vaiheessa kun pannaan niin olen niin kiihottunut että orkku tulee ilmankin.
Mulla sama. Ja orgasmi tuntuukin paremmalta, kun sen saa ilman sormilla koskettamista.
Hyväillen kyllä etenkin saadessani ns. dogystyle asennossa. Ihana tunne kun miehen kalu on pimpsassa ja käsi hyväilee rintoja / nännejä. Saan takuuvarmasti nopeasti...
Mikä hitto naisia vaivaa. Ensin ne valittaa, ettei saa orgasmia yhdynnässä ja sitten valitetaan, että ei lasketa jos vähän itse avittaa klitoriksesta miehen pannessa, varsinkin kun miehet ei helposti edes silloin yletä klitorikseen tai kädet on jossain muualla antamassa tukea toiminnalle tai hyväilemassa naista muualta. Ihme touhua. Olisitte tyytyväisiä, että saatte edes jollakin tapaa yhdynnässä orgasmit. Samanarvoisia ne on kaikki, kunhan vain nainen saa.
Ilmeisesti sitten miehen antamia suuseksiorgasmejakaan ei lasketa, jos nainen hyväilee samalla itse omia tissejään, mikä lienee aika tavallista ja tehokasta. Meneekö naisten mielestä omat orgasmit näinkin pilalla??
Onneksi oma vaimo, enkä minä ei olla noin ahdasmielisiä. Kuten sanottu vaimoni saanut yhdynnöissä aina orgasmit ilman klitoriksen sormettelua. Mutta ei olisi haitannut yhtään, jos se olisi helpottanut orgasmien saantia. Ihan tarpeeksi joutunut säätämään ja ajoittamaan kiihoituksen jotta varmistin hänelle aina orgasmit. Mielelläni olisi halunnut, että olisi saanut takaapäinkin, jos olisi itse avittanut klitoriksesta. Nyt ei ole koskaan tykännyt doggystä, kun ei ole tuntunut miltään, saati hyvältä.
On saanut tuhansia orgasmeja suuseksilläkin ja on tainnut aina itse hieroa tissejä nuollessa. En ole katellut, eikä ole kiinnostanut mitä tekee. Mitä sitten, pääasia, että nuoleminen päättynyt rajuihin orgasmeihin.
Sairasta touhua naisilta, valitetaan ettei saa ja sitten keksitään jotain älyttömiä rajoituksia miten pitää saada?
Pappa.
Miehethän ne niitä naisen orgasmeja arvottavat! Ei naiset itse.
Sama miten sen orgasmin saa, hyvälle tuntuu aina.
Mutta itse kyllä tykkään kun mies koskettelee klitorista, ja hän tykkää kun minä pidän hyvänä kaluaan.
Mihin toista ihmistä tarvitaan, jos itse itselleen pitää nautinto antaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehethän ne niitä naisen orgasmeja arvottavat! Ei naiset itse.
.
Eikö tämä ole sinun KH naisen itse kirjoittama?
Itseä häiritsee klitan hierominen yhdynnän aikana. Esileikkinä se on ihanaa, mutta yhdynnässä nautin niistä miehen työnnöistä ja haluan keskittyä siihen nautintoon.