Maajussi-Harri, kenet jätti tekstarilla???
Seiskan kannessa kyseinen juttu, onko joku lukenut tarkemmin?
Kommentit (8)
pelottavat silmät. Ja siinä esittelyssä kun kertoi, että " voi hellänäkin pitää, laitetaan vaan ovet ja ikkunat säppiin" niin mulle tuli sellainen olo, että tuota juoksisin karkuun!
Heti ensitapaamisella oli niin liki niitä naisia, että. Ei minusta normaalia tulle toisen reviirille heti ensimmäisellä sekunnilla. Ahdistaisi olla uppo-oudon kainalossa silviisii.
Tekstiviestissä oli sanonut että tuo naisen tavarat ja tästä ei tule mitään. Haastattelussa nainen puhui kyllä ihan positiivisesti Harrista ja sanoi, ettei tämä tekstiviestillä jättäminen sopinut yhtään muuten kuvaan, sillä Harri oli oikeasti mukava.
kerran deittasin kundia jonka mielestä mulla oli outoja periaatteita kun en mennyt ekoilla deiteillä sänkyyn. Kerroin hänelle, ettei mulla mitään periaatetta ole, mutta mua ei kiinnosta seksi tuntemattoman ihmisen kanssa. Eipä sitten menty sänkyyn ikinä kun mies jankutti joka tapaamisella samaa asiaa ja seisoi koko ajan mun reviirillä katsoen haastavasti silmiin. Sama tyyppi tulee tuosta maajussista mieleen.
Että ei se nyt ihan ventovieraiden reviirille ole tunkenut, niin kuin joku sanoi. Pientä rajaa nyt täälläkin....
Se saattaisi vielä läähättääkkin kiimoissaan tuijotellessaan.
mut itteensä täynnä.