Mies ei sormeta ikinä
Miksiköhän mies ei sormeta naista ikinä, vaikka nainen runkuttaa miehen kullia?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Mies on tyhmä, itsekäs eikä välitä. Lopeta siihen kulliin koskeminen, äläkä anna myöskään panna. Ainoa tapa millä oppii. Siperia opettaa, tai sitten vaihdat taidokkaampaan, ja innokkaampaan!
Niin tai miten ois jos ihan aikuisen tavoin kertoisi kiihkoilematta niistä omista mieltymyksistään?
Miksi miehen ei tarvii tulla sanomaan "haluan panna" se käy ihan tosta vaan. Kas kun miehet niin tyhmiä etteivät tajua naiselleen mitään tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen ei tarvii tulla sanomaan "haluan panna" se käy ihan tosta vaan. Kas kun miehet niin tyhmiä etteivät tajua naiselleen mitään tehdä.
Kyllä on parempi ettet hankkiudu koskaan miehen kanssa minkäänlaiseen seksuaaliseen suhteeseen. Tai ehkä muutenkaan. Win-win.
No sitten ei ainakaan minua panisi.
Ehkä nainen ei ole kehdannut pyytää? Voisiko olla, että rivienväliin kirjoittelu ei riitäkään saamaan itseään ymmärretyksi. Ei mies välttämättä tajua, että alushousut oli tänään ripustettu kuivamaan väärinpäin ja yhdistä sitä sormetuspuutteeseen.
Meillä suhteen alussa naisystävä vei sormet oikealle paikalle ja näytti mikä tuntuu hyvältä. Nyt ei tarvitse pyytää eikä mun epäröidä, molemmat ollaan tyytyväisiä
Vierailija kirjoitti:
Meillä suhteen alussa naisystävä vei sormet oikealle paikalle ja näytti mikä tuntuu hyvältä. Nyt ei tarvitse pyytää eikä mun epäröidä, molemmat ollaan tyytyväisiä
Aika noloa jo naisen pitää opettaa perusasioita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään noloa. Noloa olla opettamatta mistä tykkää ja mikä tuntuu hyvältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika noloa kuvitella että kaikille naisille toimii samanlainen kosketus.
Kaappihomo. Normi viriilit heteromiehet on heti sormettamassa pillua, kun vähänkään on mahdollisuuksia. Sinne se sormi ekaksi hakeutuu pikkareiden sisään, ennen kuin mistää naimisesta tai suukseksistä on edes haaveiltu. Kyllä pitäisi hälytyskellot naisella soida, jos miestä ei pillu itsessään kiinnosta. Mitään hyvää ei ole siten edes odotettavissa ja pahimmillaan kaappihomo hakee vain kulissia kun pää ei kestä tulla kaapista ulos. Pilanneet ties kuinka monen naisen tulevaisuuden ja lapsihaaveet, hyvästä parisuhteesta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika noloa kuvitella että kaikille naisille toimii samanlainen kosketus.
Sitä vartenhan niitä kokemuksia on hyvä hankkia
Eilen vähän sormetin mutta eipä kiinnostanut sitä kovin pitkään tehdä 5 cm karvapusikon keskelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on parempi ettet hankkiudu koskaan miehen kanssa minkäänlaiseen seksuaaliseen suhteeseen. Tai ehkä muutenkaan. Win-win.
Mikäs ääliömies täällä kirjoitteleekaan? Siis eikö naisella olelupa odottaa mieheltä yhtään mitään, tai muuten on huono.
Toivottavasti itse et saa seksiä keneltäkään. Se se olis win-win.
Minä odotan mieheltä kyllä muutakin kuin sisään-ulos miehen mieliksi!
Noloa on valita sellainen mies, olla opettamatta tätä ja valittaa täällä. Noloa on myös haukkua tätä kuvitteellista miestä ja yleistää se koskemaan kaikkia miehiä. Jokapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs ääliömies täällä kirjoitteleekaan? Siis eikö naisella olelupa odottaa mieheltä yhtään mitään, tai muuten on huono.
😂 Toiveesi ei valitettavasti toteudu. Tänäänkin minä saan ensin nuolla ja sormettaa rouvaa alkulämmittelyn verran, ja sitten on hänen vuoronsa saada sitä mitä eniten haluaa, eli sitä sisään-ulos naisen mieliksi. Tiedän että tämä on sinulle vaikea paikka, mutta näin se vaan meillä menee, kun mies tajuaa mitä naiselleen pitää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 Toiveesi ei valitettavasti toteudu. Tänäänkin minä saan ensin nuolla ja sormettaa rouvaa alkulämmittelyn verran, ja sitten on hänen vuoronsa saada sitä mitä eniten haluaa, eli sitä sisään-ulos naisen mieliksi. Tiedän että tämä on sinulle vaikea paikka, mutta näin se vaan meillä menee, kun mies tajuaa mitä naiselleen pitää tehdä.
Miksi ihmeessä kuvittelet, että tuo olis mulle vaikeeta. Ei ole, tee mitä lystäät vaimosi kanssa, niin teen minäkin oman mieheni kanssa, paljon ja moninaista, meillä se on WIN-WIN! Sulla on asenneongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kuvittelet, että tuo olis mulle vaikeeta. Ei ole, tee mitä lystäät vaimosi kanssa, niin teen minäkin oman mieheni kanssa, paljon ja moninaista, meillä se on WIN-WIN! Sulla on asenneongelma.
Jos asenneongelma on se, että minä en kulje täällä ketjusta toiseen julistamassa että naiset ovat tyhmiä, niin sitten joo.
Kuulostaa kieltämättä oudolta ettei koskaan sormeta sillä muistan että naisen tyydyttäminen sormin oli ensimmäisiä asioita mitä seksistä opin. Kannattaa silti kysyä miksi ei sormeta? Vaimoni ei esimerkiksi koskaan ota minulta suihin ns loppuun asti vaan lopettaa suihinoton aina ennenkuin laukean koska ei pidä sperman mausta. Harmittaahan tuo mutta ei se maailmaa kaada.
Mies on tyhmä, itsekäs eikä välitä. Lopeta siihen kulliin koskeminen, äläkä anna myöskään panna. Ainoa tapa millä oppii. Siperia opettaa, tai sitten vaihdat taidokkaampaan, ja innokkaampaan!