Naisporukan kanssa mökki-ilta, onko "pakko" mennä paljuun?
En haluaisi mennä paljuun, kun atooppinen iho ja vähän ihottumaakin parhaillaan. Olenko täysi tylsimys, jos en mene muiden kanssa paljuun lillumaan? Pitäiskö vaan jäädä pois koko illanvietosta?
Kommentit (63)
tuskin kukaan aseella uhaten pakottaa paljuun, iso ihminen
Jos naiset eivät ymmärrä mikset voi mennä paljuun kanssaan niin mistä on kyse? Oletko mies?
Minun ystävät ovat aina hyväksyneet sen että istun paljun ulkopuolella juurikin atooppisen vuoksi kun palju on pahaksi silloinki kun on hyvä kausi
Tarkoitin ns. sosiaalista pakkoa. Kiitos vastanneille.
Ap
Itse en mene paljuun muuta kuin perheen kesken. Eikä minulla edes ole iho-ongelmia.
Tottakai voit sanoa, ettet nyt tule paljuun. Voithan silti hengailla siinä vieressä seurustelemassa.
Sinne vaan muiden putkitissien kans lotraamaan
Hyvä perinteinen naisten ilta tiedossa kun kehittelet jo etukäteen ongelmia ja mahdollisia riitelyn aiheita.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä perinteinen naisten ilta tiedossa kun kehittelet jo etukäteen ongelmia ja mahdollisia riitelyn aiheita.
Ja yksi hysteerinen kohtaus pitää järjestää/nuppi
En menisi missään tapauksessa edes illanviettoon, jos odotettavissa olisi paljuilua. En pystyisi siihen edes päissäni.
"Paljujen lämmin, noin 38 asteinen vesi, on otollisin lämpötila myös bakteereille. Keuhkokuumeen lisäksi paljun lämpimässä vedessä viihtyvät myös ihottumaa ja ihoinfektioita aiheuttavat bakteerit".
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ja naisten ilta ei sovi samaan lauseeseenkaan.
Kenen kanssa sä oikein mökkeilet jos tuollaista pitää miettiä?
Jos ne ovat hyviä ystäviäsi, niin voit ihan rehellisesti kertoa miksi et halua paljuun tulla. Jos taas ovat enemmän random-tuttavuuksia, etkä halua kertoa heille iho-ongelmistasi, niin vetoa siinä tapauksessa menkkoihin. Kätevä tekosyy jättää palju ja saunominen väliin. Tai sano, että unohdit bikinit kotiin, jos ei ole tarkoitus lillua paljussa nakuna.
Paljut voivat olla vähän inhottavia, jos sitä ei koskaan pestä ja varsinkin, jos sinne menevät ihmiset eivät ensin pese itseään. Tiedän pari ihmistä, joiden luona en menisi edes saunaan.
Rikkinäisen ihon kautta voi päästä bakteereja, ihan varmasti ymmärtävät.
Vierailija kirjoitti:
tuskin kukaan aseella uhaten pakottaa paljuun, iso ihminen
Minä pakottaisin kyllä jos ei vapaaehtoisesti tapahdu.
Vedessä on spermaa ja kakkabakteereja!!
Kerran (jäi viimeiseksi kerraksi) istuin kuistilla, kun porukka paljuili. Siellä yksi ukko veti käteensä ja lihava muija vieressä vaan nauroi.
Saisinpa tuon muiston pyyhittyä pois.
Hyi, en ihan heti keksi ällöttävämpää illanviettotapaa kuin palju. Ja mitä sinä täältä kyselet? Ihme tossu olet.
Minä en menisi ollenkaan, en pidä yhteissaunoista. Ja varsinkin jos sinulla on atopia päällä, niin miten edes mietit asiaa?