Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisporukan kanssa mökki-ilta, onko "pakko" mennä paljuun?

Vierailija
07.07.2022 |

En haluaisi mennä paljuun, kun atooppinen iho ja vähän ihottumaakin parhaillaan. Olenko täysi tylsimys, jos en mene muiden kanssa paljuun lillumaan? Pitäiskö vaan jäädä pois koko illanvietosta?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenilta... :D Junttien puuhaa. Oletko joku amis? :D

Vierailija
22/63 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi 5örkeää jos vieras ei menisi kylpyyn isäntäväkensa kanssa!

Tuttavaperheellä ihan tavallinen amme jossa usein istumme isolla porukalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne paljuun oo kenenkään pakko mennä. Just juhannuksena ite ainaki vaan hengailin paljun vieressä höpöttämässä porukan kanssa eikä kukaan mua mitenkään väheksyny.

Vierailija
24/63 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin ns. sosiaalista pakkoa. Kiitos vastanneille.

Ap

Ei ainakaan omissa piireissä. Ehkä joillan teineillä, mutta ei näin aikuisena.

Vierailija
25/63 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään ole mikään pakko mennä paljuun. Mene ihmeessä illanviettoon, tuskin koko aikaa ovat vedessä, ja jos olisivatkin niin voit hengailla paljun kulmalla/vieressä 🙂

Vierailija
26/63 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hankalaa, jos jäisit pois tai et menisi paljuun. Muut katsoisivat sinua kyllä kieroon. Haittaisiko. Poisjäännille tarvitsisit erittäin hyvän syyn tai olla erittäin hyvä valehtelija. Voitko jäädä siitä kiinni? Jos et mene paljuun, niin muut ajattelevat, että pidät heitä jotenkin likaisina ja itseäsi parempana, ettet halua tulla heidän kanssaan samaan paljuun. Tästä et pääse ylitse, vaikka mitä keksisit verukkeeksi. Se ajatus jää ilmaan.

Vierailija
27/63 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole pakko mennä. Me ollaan kaveriporukan kanssa käyty mökkeilemässä ja kukaan ei ole pahastunut siitä että itse en sauno. Terassilla hengailin sillä aikaa. Lapsellistahan se olisi jos joku toinen siitä loukkaantuisi että yksi ei halua mennä paljuun/saunaan/uimaan tai mitä ikinä. Kaikilla on omat syynsä.

Vierailija
28/63 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne ymmärrä jos sanot että iho on huonona

Vierailija
29/63 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleko rumempi kuin muut porukassa? Mietin, kärsitkö pohjimmiltasi vaikka tissikateudesta?

Vierailija
30/63 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole pakko mennä. Me ollaan kaveriporukan kanssa käyty mökkeilemässä ja kukaan ei ole pahastunut siitä että itse en sauno. Terassilla hengailin sillä aikaa. Lapsellistahan se olisi jos joku toinen siitä loukkaantuisi että yksi ei halua mennä paljuun/saunaan/uimaan tai mitä ikinä. Kaikilla on omat syynsä.

Mutta kyllä siinä vähän ulkopuoliseksi jää. Onhan se aika erikoista, jos muut menevät ja yksi jää touhuilemaan jotain muuta. Viittaako mielenterveyshäiriöihin? Peitteleekö mustemia tms.?

Vierailija
31/63 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mitään asiaa kyetä päättämää ilman, että kysyy sitä täältä?

No, jos se kerta asiaan vaikuttaa, niin sanon sitten että sinne paljuun on todellakin PAKKO mennä!

Vierailija
32/63 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyllä siinä vähän ulkopuoliseksi jää. Onhan se aika erikoista, jos muut menevät ja yksi jää touhuilemaan jotain muuta. Viittaako mielenterveyshäiriöihin? Peitteleekö mustemia tms.?

Höpö höpö, minua alkaa saunassa pyörryttää ja tulee huono olo. Sen verran fiksuja kavereita ainakin itselläni että tämän ymmärtävät. Jos olisi kaveripiirissä noin draamanhakuista ja vainoharhaista porukkaa niin en lähtisi koko mökille heidän kanssaan tai viettäisi aikaa oikeastaan laisinkaan.

Vierailija
33/63 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ystäväni tietävät että minua ei saa lillumaan samaan paskaveteen muiden ihmisten kanssa. Mitään ihosairautta minulla ei ole.

Vierailija
34/63 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, minua alkaa saunassa pyörryttää ja tulee huono olo. Sen verran fiksuja kavereita ainakin itselläni että tämän ymmärtävät. Jos olisi kaveripiirissä noin draamanhakuista ja vainoharhaista porukkaa niin en lähtisi koko mökille heidän kanssaan tai viettäisi aikaa oikeastaan laisinkaan.

Ethän sinä ihan välttämättä tiedä, mitä kaverisi todellisuudessa asiasta ajattelevat.

Asia on myös eri vanhojen kaverusten kanssa. Ap ei maininnut, kuinka hyvin tuntee muut reissulle osallistujat. Onko kyse esimerkiksi polttarireissusta tms.? Kyllä sellaisella pidettäisiin aika erikoisena, jos joku jättäisi saunat ja paljut väliin, ja koitettasiin ehkä selittää jollain asialla, joka ei välttämättä ole sellaista, mitä Ap haluaisi, että hänestä ajatellaan.

Vierailija
35/63 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naistenilta... :D Junttien puuhaa. Oletko joku amis? :D

Suurin osa tällä foorumilla on just paljumuijia. Kouvolatukkaisia, räväköitä ja tatskattuja emäntiä, jotka viettävät naisten iltoja paljuillen ja kaljaa kitaten.

Terdellä soi Tauskin parhaat kipaleet.

Kolmekin sellaista hyljettä kun hyppää paljuun niin vettä sinne ei enää mahdukaan.

Vierailija
36/63 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä ihan välttämättä tiedä, mitä kaverisi todellisuudessa asiasta ajattelevat.

Asia on myös eri vanhojen kaverusten kanssa. Ap ei maininnut, kuinka hyvin tuntee muut reissulle osallistujat. Onko kyse esimerkiksi polttarireissusta tms.? Kyllä sellaisella pidettäisiin aika erikoisena, jos joku jättäisi saunat ja paljut väliin, ja koitettasiin ehkä selittää jollain asialla, joka ei välttämättä ole sellaista, mitä Ap haluaisi, että hänestä ajatellaan.

No antaa ihmisten ajatella mitä lystäävät. Mitä sitten? Minä en ainakaan tee epämiellyttäviä yhdentekeviä asioita vain muita miellyttääkseni. Todella raskasta olisi jatkuvasti miettiä että mitähän kaikki muut milloinkin miettivät. Terve ihminen lähtökohtaisesti ei ajattele toisesta ihmisestä pahaa jos tämä ei halua saunaan tai paljuun.

Vierailija
37/63 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksena oikein ällötti leirintäalueella kun humalainen nuorten miesten porukka istui aivan täydessä paljussa törkeyksiä ladellen!

Hyvin tiheästi istuivat ja joivat monta tuntia altaasta poistumatta, paljun neste melko väkevää, lämpöäkin 30 astetta niin ne bakteerit jotka tuon liemen kestivät saivat kyllä rauhassa muhia jalkivälien sopukoissa!

Vierailija
38/63 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi missään tapauksessa edes illanviettoon, jos odotettavissa olisi paljuilua. En pystyisi siihen edes päissäni.

"Paljujen lämmin, noin 38 asteinen vesi, on otollisin lämpötila myös bakteereille. Keuhkokuumeen lisäksi paljun lämpimässä vedessä viihtyvät myös ihottumaa ja ihoinfektioita aiheuttavat bakteerit".

Miehenikin sai klamydiabakteerin paljusta kun oli ollut kaveriporukan kanssa mökillä. Vesi pitäisi vaihtaa useammin kuin kerran vuodessa.

Vierailija
39/63 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene paljuun enkä saunailtoihin. Vaivaannuttavaa.

Vierailija
40/63 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No antaa ihmisten ajatella mitä lystäävät. Mitä sitten? Minä en ainakaan tee epämiellyttäviä yhdentekeviä asioita vain muita miellyttääkseni. Todella raskasta olisi jatkuvasti miettiä että mitähän kaikki muut milloinkin miettivät. Terve ihminen lähtökohtaisesti ei ajattele toisesta ihmisestä pahaa jos tämä ei halua saunaan tai paljuun.

Sitä sitten, että kyllähän tuollainen voi vaikuttaa ihmissuhteisiin ja pahimmillaan vaikka työmahdollisuuksiin. Eikä kukaan halua esimerkiksi aiheetonta lastensuojeluilmoitusta vain siksi, ettei käynyt saunassa ja muut paikallaolijat huolestuivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi