Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä nyt se kuuluisa red flag?

Vierailija
07.07.2022 |

Kertokaahan kokeneemmat kun mies eilen suuttui ja aivan yhtäkkiä sanoi että on kateellinen ystävilleni eikä pidä heistä. Haukkui ystäväni ja minut siihen päälle antaen ohjeita miten elää, valita parempi kaveripiiri, pukeutua ja sanoi kivenkovaan että hän on vain oikeassa. Loukkaannuin tietenkin ja yritin asiallisesti puolustella etten ole mitään virheitä tehnyt. Annanko miehelle vielä mahdollisuuden vai en? mielipiteitä? Mies on ärsyyntyessään järkyttävän suorasanainen eikä pyydä anteeksi..

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on nyt se punainen lippu jonka edessä vasemmistomme on ollut polvillansa.

Uraa komrades. Vielä koittaa päivä kun globaalia maailmanlaajuista sosialistista neuvostotasavaltain liittoa johdetaan Hakaniemen sillan alta. 

Vierailija
22/35 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni vaimon "kavereista" on kyllä ihmisinä aika ikäviä.

Minäkin aloin miettiä omia ja mieheni kavereita. Jos niiden kaikkien kanssa pitäisi olla kuin paita ja peppu, niin ero siinä olisi tullut ajat sitten. Tai sukulaiset, vielä pahempia.

Mulle riittää, että mieheni tykkää minusta, ei tarvitse pitää kavereista tai sukulaisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naisethan rakastavat miehen kavereita ja ystäviä. Ikinä naiset eivät sano, että "se on joka kaverisi tai minä". Joo, ja ikinä naiset ei puutu miehen pukeutumiseen. Ehei! Naiset rakastavat lippiksiä.

Mikä tämä kommentti on? On miesten oma valinta jos sietävät tuollaista ja jäävät tuollaiseen suhteeseen.

Vierailija
24/35 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kovin nuoria?  Elämä ei ole vielä hionut särmiä. Kylä se siitä jos molemmat suostuu puhumaan.

Vierailija
25/35 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naisethan rakastavat miehen kavereita ja ystäviä. Ikinä naiset eivät sano, että "se on joka kaverisi tai minä". Joo, ja ikinä naiset ei puutu miehen pukeutumiseen. Ehei! Naiset rakastavat lippiksiä.

Mikä tämä kommentti on? On miesten oma valinta jos sietävät tuollaista ja jäävät tuollaiseen suhteeseen.

Yrität epätoivoisesti kääntää naisten narsistisen käyttäytymisen miesten viaksi. Milloin naiset ottavat vastuun teoistaan?

Vierailija
26/35 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tämä on se kuuluisa red flag. Niin kuuluisa, että jakaa nimmareita kadunkulmassa, paparazzit kuolaa perässä.

Vierailija
27/35 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrität epätoivoisesti kääntää naisten narsistisen käyttäytymisen miesten viaksi. Milloin naiset ottavat vastuun teoistaan?

Enhän yritä. Pointti on se, että ei tuo tee kontrollointia hyväksyttäväksi tai tarkoita että sitä pitäisi sietää.

Vierailija
28/35 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen kaveripiirisi on?

Sivistyneitä, rauhallisia ja järkeviä ihmisiä. Etupäässä naisia mutta on joukossa yksi mieskin.

Miksi eivät kelpaa miehellesi?

Koska heillä on kaikilla vakityö ja miehellä ei. Mies on kateellinen kun muutama ystävistäni on ulkomaalainen ja mies itse ei ole onnistunut saamaan ulkomaalaisia ystäviä joten kokee olevansa huonompi ja niinpä suuttui ja mustamaalasi kaikki.

Vierailija
29/35 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kovin nuoria?  Elämä ei ole vielä hionut särmiä. Kylä se siitä jos molemmat suostuu puhumaan.

Emme edes ole. Mies on 41v ja minä 32v.

Vierailija
30/35 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastatko sitä? Jos joo, yritä ottaa selvää mistä suivaantui, jos ei, jssap.

En koska tutustumme vasta ja tapailemme nyt mietin jatkaako vai ei....

Miten hän voi jo tietää/tuntea ystäväsi, kun olette vasta tutustuneet ja tapailette? Provo?

Mies kyseli paljon ystävistäni ja on tavannut heistä muutaman.

Vierailija
31/35 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan käyttäydy ap:n kertomalla tavalla vasta tutustumisen yhteydessä. Tää on trollia. Huono.

Lopeta valehtelu. Mies itse käyttäytyi noin ja suutuin ihan syystäkin.

Vierailija
32/35 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin heti lätkimään. Tiedän, etten voisi IKINÄ unohtaa, mitä hän sanoi. Vaikka kuinka lepyttelisi ja vetäisi sanomansa takaisin vitsi vitsi ja emmä tarkoittanut. En voisi olla parisuhteessa ihmisen kanssa, joka kiihtyessään sanoo asioita, joita ei tarkoita. Joten lähden siitä, että kun joku jotain sanoo, hän sanoo sen tarkoituksella.

Miesystävän ei tarvitse rakastaa minun ystäviäni, mutta sen verran pitää tilannetajua olla, ettei hauku heitä minulle, koska minä rakastan ystäviäni.

Kateus on luonnollinen tunne, mutta miten sen perusteella toimii, on eri asia kuin itse tunne. Miehen toimintatapa oli lapsellinen.

Vierailija
33/35 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on rehellinen mies. Olisit ylpeä hänestä.

Vierailija
34/35 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on rehellinen mies. Olisit ylpeä hänestä.

Rehellisyys ja suoraan omien totuuksien lausuminen päin naamaa ovat kaksi eri asiaa..

Vierailija
35/35 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin heti lätkimään. Tiedän, etten voisi IKINÄ unohtaa, mitä hän sanoi. Vaikka kuinka lepyttelisi ja vetäisi sanomansa takaisin vitsi vitsi ja emmä tarkoittanut. En voisi olla parisuhteessa ihmisen kanssa, joka kiihtyessään sanoo asioita, joita ei tarkoita. Joten lähden siitä, että kun joku jotain sanoo, hän sanoo sen tarkoituksella.

Miesystävän ei tarvitse rakastaa minun ystäviäni, mutta sen verran pitää tilannetajua olla, ettei hauku heitä minulle, koska minä rakastan ystäviäni.

Kateus on luonnollinen tunne, mutta miten sen perusteella toimii, on eri asia kuin itse tunne. Miehen toimintatapa oli lapsellinen.

Peesaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän