Ex-naiseni kieltäytyi törkeästi treffeistä. Mitä tein väärin?
Tapailin joitakin kuukausia erästä naista ja suhde loppui muutama kuukausi sitten, koska en kykene vakavaan suhteeseen ja hän taas ei halua harrastaa kevyempiä suhteita. Olemme pysyneet hyvissä väleissä ja hän on vastaillut viesteihini ja vaikuttanut kiitolliselta kun olen esim. kehunut hänen ulkonäköään viesteillä. Pyysin häntä ravintolaan syömään kanssani ja ensin hän vastasi että on kiireitä mutta varmaan jossain välissä ehtii. Parin viikon kuluttua kysyin uudestaan ja hän vastasi, että hänellä ei ole tapana käydä entisten heilojen kanssa missään. Vielä yritti pahoitella ja jotenkin kehua lopuksi että olet silti hyvä tyyppi jne läpinäkyvää sontaa. Liekö hänellä jo uusi mies? Miksi hän oli ensin viesteillä ystävällinen ja kiinnostunut, mutta ei kuitenkaan halunnutkaan tavata? Ärsyttää niin etten edes vastannut hänelle mitään.
Kommentit (25)
Kyseessä todellakin oli mielestäni pommi, koska kyllähän minä näin suhteemme aikana kuinka ihastunut hän minuun oli. Välillä itkeskeli kun hänen mielestä en vaikuta enää niin kiinnostuneelta kuin ennen jne. Ei se nyt yhtäkkiä vaan muutu ettei olisikaan tunteita. Ja se että en pysty vakavaan suhteeseen: se johtuu siitä että naiset ovat aina pettäneet minua niin avioliitossa kuin muissakin seurustelusuhteissa. Lopulta ovat aina valinneet toisen miehen minun ylitseni. Ei sellaisen jälkeen niin vain seurustella vakavalla mielellä. Ja hän muuten tiesi alusta alkaen etten pysty koskaan seurustella, itse vain yritti uskotella itselleen ja myös minulle ettei muka itsekään kaipaa vakavaa suhdetta. Kunnes sitten pudotti eron hetkellä pommin että haluaakin vakavan suhteen eikä siksi halunnut jatkaa kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä todellakin oli mielestäni pommi, koska kyllähän minä näin suhteemme aikana kuinka ihastunut hän minuun oli. Välillä itkeskeli kun hänen mielestä en vaikuta enää niin kiinnostuneelta kuin ennen jne. Ei se nyt yhtäkkiä vaan muutu ettei olisikaan tunteita. Ja se että en pysty vakavaan suhteeseen: se johtuu siitä että naiset ovat aina pettäneet minua niin avioliitossa kuin muissakin seurustelusuhteissa. Lopulta ovat aina valinneet toisen miehen minun ylitseni. Ei sellaisen jälkeen niin vain seurustella vakavalla mielellä. Ja hän muuten tiesi alusta alkaen etten pysty koskaan seurustella, itse vain yritti uskotella itselleen ja myös minulle ettei muka itsekään kaipaa vakavaa suhdetta. Kunnes sitten pudotti eron hetkellä pommin että haluaakin vakavan suhteen eikä siksi halunnut jatkaa kanssani.
No onpa melkosia uutispommeja sattunut elämääsi :D harvoin sanon tätä mutta nyt sanon ja tarkoitan tätä täydestä sydämestäni: katso peiliin!
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että kaipaat vain huomiota ja sitä että joku itkee perääsi epätoivoisena. Suoraan sanottuna en ihmettele miksi edellisetkin suhteesi ovat päättyneet ja naiset lähteneet toisten miesten matkaan
Toivottavasti löysi paremman. Siinähän itket sitten.
Sulle ei kelpaa naiset jotka hakevat myös pelkkää kevyttä kivaa, vaan pakko on saada siihen kevyeen kivaan nainen joka etsii suhdetta vakavissaan? No, eipä mikään uutinen, tuollaisia äijiä riittää. Naiset kyllä kiertävät kaukaa kun tajuavat mikä meininki.