Pelkkä läsnäoloni saa mieheni suuttumaan
Minun ei edes tarvitse juuri mitään tehdä. Tulla paikalle. Kun mieheni alkaa mököttää ja pyytää poistumaan. Tällainen käytös tekee minut todella surulliseksi
Kommentit (12)
Kuulosta ikävältä. Katkera tai autistinen.
Mulla on usein samanlainen reaktio, kun mieheni tulee kotiin. Johtuu hänen valtavasta negatiivisuudesta, jonka kaataa niskaani. En jaksa kuunnella valitusta joka ikinen päivä milloin mistäkin hermostumatta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on usein samanlainen reaktio, kun mieheni tulee kotiin. Johtuu hänen valtavasta negatiivisuudesta, jonka kaataa niskaani. En jaksa kuunnella valitusta joka ikinen päivä milloin mistäkin hermostumatta.
Mulla sama. Mulla on paljon kivempi, iloisempi ja rennompi olo kun mies ei oo kotona tai paikalla.
Eli noin voi siis käyttäytyä ja se on ihan ok.
Ap
Vika ei välttämättä ole miehessäsi. Mieti, mikä sinussa voi olla vialla. Oletko ruma, huono hygienia, tyhmät jutut, kitisevä ääni ym.
En voi erota koska sitten joutuisin itse maksamaan kaiken eikä jäis rahaa mihinkään .
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinähän sen päätät, onko se ok. Meille se on vieras juttu, ei me teillä asuta.
Sun pitää itse päättää, mitä suvaitset ja miten haluat elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSinähän sen päätät, onko se ok. Meille se on vieras juttu, ei me teillä asuta.
Sun pitää itse päättää, mitä suvaitset ja miten haluat elää.
Näinhän se on ja voihan sitä ap kirjoittaa tänne ihan mitä haluaa. Ehkä juuri ap on se kamala tyyppi, jonka lähellä lauhkeinkin ihminen saa hepulin ja raivo alkaa nousta pintaan? Luultavasti.
Jos ap:lla ei ole kotona puolison kanssa asiat mukavasti, niin hänellä on kaikki mahdollisuudet muuttaa tilanne itselleen mukavaksi. Jos hän ei tee sitä, niin se on oma vika.
Vierailija kirjoitti:
En voi erota koska sitten joutuisin itse maksamaan kaiken eikä jäis rahaa mihinkään .
Tämä nyt on selviö, mutta kyllä sossu huolehtii lapsukaisistaan! Kokeile ja ylläty!
Vierailija kirjoitti:
Vika ei välttämättä ole miehessäsi. Mieti, mikä sinussa voi olla vialla. Oletko ruma, huono hygienia, tyhmät jutut, kitisevä ääni ym.
😂😂😂 Mies saa kyllä syyttää ihan itse itseään, jos on valinnut naisekseen nuo ominaisuudet omaavan naisen.
Tosirakkautta, beibe.