Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana, söisitkö päivän vanhaa jogurttia?

Vierailija
06.07.2022 |

Eli parasta ennen päiväys ollut eilen. Säilytetty asianmukaisesti jääkaapissa. Muuten en tätä edes miettisi, mutta raskauden takia olen vähän varovaisempi.

Söisitkö jogurtin hyvillä mielin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin, huomaat kyllä mausta, jos olisi jo pilaantunut. Päivän vanhassa ei yleensä huomaa todellakaan mitään muutosta. Olin itsekin raskaana n. vuosi sitten

Vierailija
2/7 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No "parasta ennen" tarkoittaa juuri sitä mitä sanotaankin eli syötävää on, mutta maku ja rakenne ehkä ei ihan priimaa enää.

"Viimeinen käyttöpäivä" on sitten toinen juttu, sitä vahtisin tarkemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin. Parasta ennen -merkinnä pointti on se, että vähän ikää ottanut tuote ei ole vaarallinen. Terveydelle haitalliset muutokset huomaa mausta, hajusta ja tuotteen ulkonäöstä.

Vierailija
4/7 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän vanhan söisin vielä ajattelematta asiaa kummemmin, kun tuntuisi tyhmältä että alle 24 tunnissa tuote olisi haitalliseksi muuttunut. Sitä vanhempia en ole uskaltanut raskaana ollessa syödä, vaikka muuten söisin. (Syötän ne miehelle.)

Vierailija
5/7 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin

Vierailija
6/7 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla sinä kuvittelet sinun raskautesi vaikuttavan jugurtin säilymiseen? Ei, maailma ei ole alkanut pyöriä vain sinun napasi ympärillä ja sen ehdoilla vaan elää edelleen ihan omaan elämäänsä. Myös elintarvikkeet säilyvät tai pilaantuvat täysin riippumatta siitä, oletko sinä raskaana vai et.

Vierailija
7/7 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen vetäsin 3 viikkoa vanhan ja vieläkin hengissä olen.