Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi normaali määrä parisuhteessa seksiä?

Vierailija
06.07.2022 |

Mikä on mielestäsi normaali määrä seksiä parisuhteessa? Ikäsi? Voiko onnellisessa suhteessa olla vain pari kertaa kuussa seksiä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisättäköön edelliseen että laadun pitäisi korvata määrä. Oli kausi kun vaimo olisi halunnut että panen häntä takaapäin suihkussa lähes päivittäin, niin mulle se on pidemmän päälle vähän tylsää. Vaimo saa siinä asennossa orgasmin helposti ja nopeasti ja samalla suihkun edeut. Itse kaipaan hieman vaihtelua.

Vierailija
22/26 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pari kertaa viikossa. Lapset määrittää aika paljon ettei voi ihan koska tahansa. Mutta kyllä se aika sille löytyy. Tärkeintä on pitää yhteys toiseen joka päivä katsein ja kosketuksin. Ja voi olla onnellinen suhde vaikka seksiä olisi vähemmänkin kunhan on rakkautta ja yhteys toiseen säilyy kuitenkin. Ja molemmat ovat tyytyväisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen määrä on hyvä jolla ei ole koko ajan paha mieli seksin puutteesta. Meillä se tarkoittaa vaimolle yhtä yhteistä seksikertaa viikossa ja itselleni yhtä tai kahta itsetyydytysorgasmia sen yhden kerran päälle. Olemme molemmat tyytyväisiä, jollekin toiselle parille määrät ovat jotain muuta, joten oikeastaan aika turhaa edes yrittää kysellä jotain tiettyä viikkotuntimäärää, että onko se hyvä vai ei.

Mitään ns normaalia määrää tässä ei taas ole olemassakaan. On toki jokin tilastollinen keskiarvo, mutta ei sillä ole normaaliuden kanssa mitään tekemistä. Normaalia on pyrkiä harrastamaan seksiä sen verran, että olo on sopivasti tyydyttynyt.

Vierailija
24/26 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä panostetaan laatuun. Jokainen rakastelukerta kestää reilusti yli tunnin, joskus parikin tuntia. Pidän itselleni normaalina vähintään joka toinen päivä, usein viikonloppuisin molempina päivinä. Itse haluaisin useamminkin, mutta mies ei aina syty ehdotukselleni. Näin on menty yli 20 vuotta.

Vierailija
25/26 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on jokapäivä, mies ei aina haluaisi, mutta antaa mulle aina. Siis kyllä se panee ja tekee kaikkea, mutta noin jokatoinen päivä jaksaa itse saada. Me ollaan oltu iät ja ajat  yhdessä, mutta mies onniin hyvä ja himoitsen häntä aina vaan. Ei voi mitään.

Vierailija
26/26 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan että kerran viikossa olis minulle liian vähän. Vähintään kaksi kertaa viikossa varmaan minimi.

Multa jotenkin katoaa jokin yhteys ihmiseen, jos ei ole intiimiä kanssakäyminen ja seksuaalista halua ja nautintoa. Alkaa myös hermostuttaa ja turhauttaa jos on puuttessa ja näkee toisenkin ihmisen jotenkin negatiivisemmin. Seksi on jonkinlainen fyysinen ja henkinen rakkaudenosoituskin kenties minulle.

Toki jos on poikkeuksellisia tilanteita ja esimerkiksi sairastumisia tai muita esteitä niin tietenkin sitten on ymmärrettävää jos on pidempiä taukoja. Toki seksiä nyt voi harrastaa aika monella eri tavalla rajoitteista huolimatta. N33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi