Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEINÄHIPPUSET torstai 19.10.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uudet!

Milloin ekat testailee??? PLUSSATUULIA~~~~

Täällä alkaa taas usko ja toivo hiipua tän kierron suhteen. eka clomikierto. Ei oireita. Pitäisi vaan jaksaa pysyä positiivisena ainakin vielä kolme seuraavaa clomikiertoa. Yli vuosi joka kuukausi ollut tämä sama rumba, ei enää jaksaisi, mutta pakko tsempata nyt vaan itseään. Josko joululomalla etelässä tärppäisi viimeistään..

S kp24/26-28 dpo10

Vierailija
2/15 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös odotellaan, että viikko kuluisi nopsaan. Jotenkin olo on erittäin toiveikas...ainakin oviksen tunnistin. En kyllä tikuttanut.

Lämmöt nousseet, eilen 37`c. 1-2 päivää ennen menkkoja putoaa sitten lämmöt, saattaa tuhruakin alkaa tulemaan. Toivottavasti nyt sitten ois tärpännyt.

Paljon plussatuulia kaikille viikonloppuna jo testaaville. Jännää:)

t.aada4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poppaskonsteihin helpottaakseen vaavan alkuun saattamista?

itse juon tuota greipimehua (pahaa), en tiedä millä lailla se vaikuttaa tai vaikuttaako ollenkaan, mutta ei kai siitä haittaakaan ole. Mitä muita Konsteja on olemassa?

Vierailija
4/15 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli foolihappoa tulisi jokaisen saada riittävästi, vähintään 400 mikrogrammaa(vai mikä se yksikkö nyt olikaan). B6 auttaa kohdunlimakalvon paksuuntumiseen/kiinnittymiseen.

Muita poppakonsteja ei tule mieleen, kuin että pupuilu hedelmällisinä päivinä :)

S kp24

Vierailija
5/15 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyn kirpeys ja kylmyys tuntuu jo luissa ja ytimissä,pian sitä luntakin jo tulee.

Tänne ei uutta,viikonloppua odotellen tuleeko täti vai ei..muita tuntemuksia ei ole kuin rinnat ja nännit kipeät,mutta ovat viimeiset kuukaudet olleet aina kierron lopuilla...joten piinataan piinataan vielä..

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja toivotaan että plussia ropisee paljoon!

Ja eikun siivoilemaan..

Nekkis kp 26/27(29)?HUI

Vierailija
6/15 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaah kun tämä alkukierto menee niin turkasen hitaasti.. :)

Poppaskonsteista. Minä taidan olla niitä hörhöimpiä :D Eli syön nyt Melbrosiaa hormonitoimintaa tasapainottamaan. Lisäksi juon greippimehua jonka pitäs lisätä limoja. Minä rakastan greippimehua, joten juon sitä ihan mielellään. Lisäksi juon vihreää teetä ja nyt luin jenkkipalstoilla, että juovat sitä siellä myös alkukierron lisäämään limoja. Sopii siis minulle hyvin tuokin :)

Tiputtelua minulla on ennen menkkoja ja epäilen progesteronia olevan liian vähän. Tilasin ulkomailta nyt sellaista luonnon progesteronivoidetta, jota aion kokeilla loppukierron ovulaatiosta eteenpäin. Ulkomaisilla palstoilla puhuvat myös käyttävänsä vitexiä loppukierrosta, kyseessä on siveydenpuu -uute, josta olen näiltäkin sivuilta joskus lukenut. Kaipa sitäkin jossain muodossa suomesta luontaistuotekaupoista saa, ainakin jossain sekavalmisteissa? Jos ei saa, niin netistä saa ainakin ulkomailta ostettua ihan " puhdasta" siveydenpuu-uutetta. Harkitsen sitä, jos ei tuo progesteronivoide auta.

Multitabsin 2+ vitamiineja popsin päivittäin mutta se nyt taitaakin olla ihan järkevää, eikä mikään poppaskonsti, ihan siis foolihapon kannalta.

Muuta ei nyt tule mieleen. Tärppionnea kaikille!

Koralli73 kp 5/24-32 yk4

Vierailija
7/15 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo testasin eilen ku aattelin et jos Sittenkin olisin raskaana, menkoista huolimatta... ja Negahan sieltä tuli ja niin selvä ku ikinä voikin olla..:(

mahanpömpötys johtui sittenkin jostain muusta.. ehkä mä vaan kuvittelen niin kovasti olevani raskaana et mahakin rupee pömpöttää...

eipä muuta ku pupuna koko loppukuukausi et varmast ens kuussa onnistais.. :)

Vierailija
8/15 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vissiin ovis nyt totaalisen hukassa :( Ei mitään tuntemuksia taikka limoja oo näkynynnä. Aina ennen oon kyllä selvästi tuntenu oviskivut ja huomannut limat sitä ennen. Ainoa mitä tulee on miehen jäännökset :) Noh, eipä heitetä kirvestä kuitenkaan kaivoon, vaan saattaahan se kivuttomastikin munasolu irrota. Tänään siis kp 12/24-26. Kävin ovislaskurillaki laskemassa ja lauantaihin on " armonaikaa" eli hedelmällistä aikaa sen mukaan. Siirsin kyllä menkkojen alkamispäivää yhdellä eteenpäin ku se eka päivä on aika pientä vuotoa kuiteskin. Noh, jos se ovis nyt jää väliin niin ehkäpä sitten seuraavassa kierrossa parempi onni. Mulla ei oo mitään hormonaalista ehkäisyä ollu sitten 9/04 eli siinäkään ei oo syy. Jäädäänpä vielä seurailemaan tilannetta.

Kaikille muille plussia ++++++

Misuli

Vierailija
9/15 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista yrittäessä söin niitä 2+ vitamiineja (olisko ollut Multivita?), kun niitä purkin kyljessä suositeltiin myös raskautta yrittäville. Tällä kertaa ei vielä ole " poppaskonstit" olleet käytössä. Tai no, voihan ovistikuttelun hiukan sellaiseksi mieltää.

...

En olekaan kirjoittanut sitten ovisaikojen. Heitin silloin kirveen kaivoon, koska miehen työmatkan takia ajoitus ei osunut mielestäni ihan nappiin.

Mutta, mutta.. Jospa tässä sittenkin joutuu piinailemaan. Huimaus, repäisykivut ja yhtäkkiset kuvotuskohtaukset on saanut toivon heräämään.. Kuulostaa toki hyvältä, mutta kuten moni tietää: mielikuvituskin pystyy tässä suhteessa ihmeellisiin suorituksiin eli yritän pitää jalat maassa. (justjust)

Kaikille plussia toivotellen,

Merkurius kp 24/29 dpo 13

Vierailija
10/15 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovis oireet on parasta aikaa pahimmillaan ja eilen illalla viimeks pupuiltiin, joten uskosin sen riittävän... Ainahan sitä voi vielä varmistella... Eli pitkä kierto on tästäkin tulossa, n. 39 päivää....

Onneksi on tuo muutto tulossa, ei ehdi niin joka oiretta vahtimaan ja täällä roikkumaan!

Kisu muuttolaatikoiden keskeltä yk3, kp 25/33-38 (39???)

Vierailija
11/15 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kolinalla tiputtiin taas pilvilinnoista tänään ja katse kohti uutta kiertoa. Poppaskonsteja oli täällä listattu ja taidan ottaa niistä nyt onkeeni ja lähteä huomenna greippimehuostoille, vitamiiniä jo syönkin sekä vihreää teetä juon. Jospa näillä päästäisiin alkuun. Lääkärin juttusillekin varaan ajan, nyt on yritystä taas sen verran takana, että paras tarkistaa asia.... ennen kuin voimat loppuvat tyystin. Positiivisin mielin tässä ollaan kuitenkin tällä hetkellä liikenteessä, jospa heinäkuussa olisi sitten meidänkin vuoro.

Plussatuulia kaikille!

Duracel kp 1/30-40

Vierailija
12/15 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä sitten jo tuhlasin tänään ekan tikun.. ja melkosen selvä nega se oli.

Eipä silti, ettäkö oisin oottanu muuta kuin korkeintaan ihmettä näillä päivillä! ;)

Mut oon kyllä jo dpo 10 testannu aiemmin haamun joten ois siinä jo saattanu jotain näkyä, acon kun oli.

Mä alan kyllä olla vakuuttunut, että lääkäri oli väärässä ja se mikä ultrassa näky oli keltarauhanen. Taas oli lämmöt noussu hivenen lisää tänä aamuna eikä ne ovuloimattomassa kierrossa oo noussu alkuunkaan.

Jos siis vaikka sunnuntaina testais seuraavan kerran..

alcar kyseli poppakonsteista. Greippimehua mäkin oon litkiny kierrosta toiseen ja monessa kierrossa sitten oviksen jälkeen siirtyny punaviiniin. Greippimehun kun pitäs paksuntaa kohdun limakalvoa ja loppukierrossa sillä ei oo enää vaikutusta. Punkku taas parantaa verenkiertoa ja näin ollen tekee kiinnittymisen helpommaks! Ei tietty pullotolkulla! ;)

Multitabs 2+ on käytössä, myöskin kalaoljyn otin mukaan, koska sen pitäs parantaa hormonitoimintaa ja mullahan on sen kanssa ollu pitkään jo ongelmia muutenkin.

aikasemmin oon syöttäny myös ukolle ladyvitaplussaa just foolihapon takia, ei se kyllä siitä ilostunu mut ei kieltäytynytkään! hitto joo. siitä se varmaan kiikastaakin, kun en oo nyt ottanu sitä asetta käyttöön! =D

Mut nyt iltapuuhiin, kovasti ootellaan ekaa plussauutista ja sillä välin onnea kaikille matkaan!

piipaa kp 24728 dpo 9

Vierailija
13/15 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tervetuloa heinäkuulle. Toivottavasti tämä on sitten vihdoin se kuukausi josta ei enää seuraavaan siirrytäkkään!

Vierailija
14/15 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 7 täällä menossa, eli vielä pari päivää ennen tikuttelun aloitusta. Oviksen olen ollut tuntevinani jossain kp 15 tienoilla, joskus myöhemminkin. Mutta voisihan sitä tänään varmuuden vuoksi " pupuilla" kun mies töistä tulee... ;)

Välillä sitä kyllä tuntuu, kun tuon uhmiksen kanssa tappelee, että onko musta tähän... Siis kahden äidiksi. Mutta ne on vaan ohimeneviä huonoja hetkiä.

Illanjatkoja ja toivottasti pian alkaa kuulua plussauutisia!

Vierailija
15/15 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vielä näin myöhään täällä piipahtaa muukin, niin jotain omia jorinoita tässä. Nimittäin on ihan kauhen kovasti sellaista tuntua, että oisko nyt tärpännyt. Ihan varovaisesti annan aivojeni yrittää analysoida tilannetta, ettei vaan tule pettymystä. Nimittäin mulla on oireina pientä pahoinvointimaista nieleskelyä, metallimainen maku ja kiristystä vatsalla. Kolme raskauden alun kokemuksella täytyy myöntää, että vaikuttaa ihan liiaan samanlaiselta kuin niissä. Mutta uskallankohan ajatellakaan asiaa, tietenkin parin päivän päästä varmaan fiilikset katoaa, kuten aina ennen menkkoja tulee sellaisten vähäistenkin toiveiden katoamisen tunne. Jännittää, kun ei haluaisi päästää tätä tuntemusta haitumaan ilmaan. Kovaa piinailua siis parhaillaan ja saapi nähdä, vahvistuuko tuntemukset vai haituvatko ilmaan. Mulla siis oli ovis luultavasti kp 14 ja nyt on kp 22. Kierto on noin 30 päivää, joten vielä tässä piinaa riittää.

Poppakonsteista: Ei ole muuta kuin ovistikut, limojen ja halujen tarkkailu ja multivita + , joka ilmeisesti on erittäin hyvä meille vähän iäkkäämmille yrittäjille. Täällä on moni iäkkäämpi tullut tulokseen, että niillä saattaa olla avustavaa vaikutusta.

Täälläkin odotellaan ekaa plussaa jollekulle! Selvästi heinähippusissa alkaa jännitys kohoamaan, että kukas onkaan se onnekas! Peukutuksia kaikille plussanmetsästykseen!

Marikko kp22/n. 30