Aikuisen miehen tinder-ilmoitus "eihän sinulla ole muita karvoja kehossasi kun hiukset, ripset ja kulmakarvat
Aika vaivalloiseksi kävisi, jos pitäisi jokainen karva nyppiä pin se teillä irti ennen treffejä. Ajan kyllä kainalot ja alapään ja sääret (silloin kun käytän lyhyttä hametta) mutta esim. käsissä kasvavaa ohutta huomaamatonta vaaleaa nukkaa en koe tarpeelliseksi ajella.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Mikäpä sinä. Karvattomuus oli ihanteena jo antiikin Kreikassa ja myös miehet ajelivat huolellisesti karvansa.
Jos mies on muuten mieluinen, näkisin karvojen ajelemisen vaivan jos myös mies poistaa itsestään kaikki muut karvat kuin hiukset, ripset ja kulmakarvat. Selästään karvainen mies pyytäköön apua toiselta mieheltä tai parturiltaan.
Myös muinaisessa egyptissä noin 5000v sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäpä sinä. Karvattomuus oli ihanteena jo antiikin Kreikassa ja myös miehet ajelivat huolellisesti karvansa.
Jos mies on muuten mieluinen, näkisin karvojen ajelemisen vaivan jos myös mies poistaa itsestään kaikki muut karvat kuin hiukset, ripset ja kulmakarvat. Selästään karvainen mies pyytäköön apua toiselta mieheltä tai parturiltaan.
eiku mä haluisin että nainen ajaa mun pussit
Niinkö. No menisi halut sen jälkeen lopullisesti ko miehen, että ihan miten vaan.
Mullakin kasvaa karvoja säärien, kainaloiden ja genitaali alueen lisäksi kasvoissa, sormissa, niskassa, käsissä, vatsassa... suurin osa on sellaista pientä ja untuvaista. En tiedä miten saisin joka ikisen karvan kehostani poistettua, jos joku sellaista alkaisi vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tuo ko. mies : )
Siksipä kysynkin nyt sitten tässä, koska se unohtui aiemmin, että noiden lisäksi onko persereiäsi valkaistu? Olisi meinaan äärimmäisen suotavaa että on.
Minäpä ehdotan tässä nyt sinulle, kun en aiemmin huomannut, oletko ikinä ajatellut itsesi menehdyttämistä? Se olisi nimittäin äärimmäisen suotavaa sinulle. T. Eri
Hyvähän se on että kertoo heti vaatimuksestaan, niin vääränlaiset osaavat välttää. Arvostan paljon enemmän kuin miestä, joka menee sänkyyn saakka katsomaan miellyttääkö naisen karvoitus ja jos ei, jättää sitten.
Miksi tästäkin pitää taas pahastua? Jättää ilmoituksen omaan arvoonsa ja etsii itselleen sopivampaa seuraa. Antaa miehen jatkaa oman ihanteensa mukaisen seuran hakua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis haluat oikeasti jonkun posliinimiehen?? No, kai niitä jossain vihreiden toimistolla oleskelee.
Kunnon persumiehellä on persupastillit persuuksissa.
Mielestäni on aika huvittavaa että on muka vain kaksi vaihtoehtoa: joko on täysin karvaton posliini tai sitten on muka joku luolaihminen. Itse ainakin ajelen jalat ja kainalot ja alaosastonkin siistiksi mutta en voisi kokonaan koska aina kun olen yrittänyt niin iho tulee todella kipeäksi ja täynnä näppylöitä heti seuraavana päivänä. Kivat niille jotka tykkää vetää posliiniksi eikä saa siitä mitään oireita, mutta jos minulta rupeaisi äijä sellaista vaatimaan niin näyttäisin vain ovea.
Jos nainen on 170 cm pitkä niin ei voi seurustella itseä lyhyemmän miehen kanssa, koska lyhyemmillä miehillä on vähemmän voimaa kuin pitkillä miehillä.
Jos nainen juo muutaman liikaa baarissa niin ei mies saa edes naista vietyä mukaansa kotiin, kun on lyhyempi eikä ole voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on 170 cm pitkä niin ei voi seurustella itseä lyhyemmän miehen kanssa, koska lyhyemmillä miehillä on vähemmän voimaa kuin pitkillä miehillä.
Jos nainen juo muutaman liikaa baarissa niin ei mies saa edes naista vietyä mukaansa kotiin, kun on lyhyempi eikä ole voimaa.
Niin, että laittakaa miehet se pituus tinderissä ja muissa deitti sovelluksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on aika huvittavaa että on muka vain kaksi vaihtoehtoa: joko on täysin karvaton posliini tai sitten on muka joku luolaihminen. Itse ainakin ajelen jalat ja kainalot ja alaosastonkin siistiksi mutta en voisi kokonaan koska aina kun olen yrittänyt niin iho tulee todella kipeäksi ja täynnä näppylöitä heti seuraavana päivänä. Kivat niille jotka tykkää vetää posliiniksi eikä saa siitä mitään oireita, mutta jos minulta rupeaisi äijä sellaista vaatimaan niin näyttäisin vain ovea.
Ei ole kaksi vaihtoehtoa, mutta oikea posliini on monessa merkittävästi parempi kuin siistiksiki ajeltu. Lyhytkin karva, tai oikeastaan varsinkin lyhyt karva, on karkea.
Ajattele lisäksi karvatonta vs. karvaista pimppaa, johon on tultu. Ulosvaluvat mällit levittyvät nätisti karvattomalle kummulle, mutta karvaisella, lyhyelläkin, ne näyttävät ja tuntuvat sottaisilta.
Kuka aikuinen jaksaa ajatella seksiä noin pirun tarkasti? Teinit tai vähän päälle 20vuotiaat jotenkin ymmärtäisin että ei muuta pystytä ajattelemaan mutta luulisi aikuisille olevan parisuhteessa tai ylipäätään elämässä pikkasen tärkeämpiäkin asioita mietittävänä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaksi vaihtoehtoa, mutta oikea posliini on monessa merkittävästi parempi kuin siistiksiki ajeltu. Lyhytkin karva, tai oikeastaan varsinkin lyhyt karva, on karkea.
Ajattele lisäksi karvatonta vs. karvaista pimppaa, johon on tultu. Ulosvaluvat mällit levittyvät nätisti karvattomalle kummulle, mutta karvaisella, lyhyelläkin, ne näyttävät ja tuntuvat sottaisilta.
Kuka aikuinen jaksaa ajatella seksiä noin pirun tarkasti? Teinit tai vähän päälle 20vuotiaat jotenkin ymmärtäisin että ei muuta pystytä ajattelemaan mutta luulisi aikuisille olevan parisuhteessa tai ylipäätään elämässä pikkasen tärkeämpiäkin asioita mietittävänä
No kerro sitten muutama tärkeämpi juttu, jonka voit laittaa tinder-profiiliin, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eiku mä haluisin että nainen ajaa mun pussit
Partaveitsellä.
ei sil voi pussien iho sel verran epäsileää ja löysää pussukkaa
Naulalla kiinni pölkkyyn. Sitten sytyttimellä polttamalla karvat pois. Onnistuu oikealta etäisyydeltä. Eihän haittaa, käsi vähän tärisee :)
Mikä tässä on kummaa. Naisten normi ilmoitukset on xx pituus, vihreät silmät, parta, tatuoinnit koulutus jne jne. Joten kai siutä nyt saa sanoa että aja karvas koska viidakko ei ole mun juttu.,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähänkin ongelmaan miehille on saatavilla käteviä lukittavia kalukukkaroita, jotka estävät myös epäsiististi sojottavan erektion :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähänkin ongelmaan miehille on saatavilla käteviä lukittavia kalukukkaroita, jotka estävät myös epäsiististi sojottavan erektion :)
Karvattoman ison kalun kivikova pystyerektio ei ole epäsiisti. Juuri niistä osa naisista jopa maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, että laittakaa miehet se pituus tinderissä ja muissa deitti sovelluksissa.
kuukausitulot myös ja lupaus antaa kaikki rahat naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuukausitulot myös ja lupaus antaa kaikki rahat naiselle.
Eikö naisten itse pitäisi laittee ne omaan ilmoitukseensa, etteivät tyydy mieheen, joka ei tienaa tarpeeksi, eikä anna rahojaan deitille? Eihän tässäkään nyt kukaan ollut vaatimassa, että naisten pitäisi omaehtoisesti avata karvoitustaan, jos eivät halua.
Hyvä, ei pidäkään! Ihmettelin vain, miksi joku sheivaisi noita untuvakarvoja, itselläkin oli parikymppiseksi ja sen jälkeen vielä osittainen
sheivauspakkomielle. Tuli ajoittain jopa ahdistus asiasta, nykyään en enää välitä onneksi. T. Lainaamasi