Nordean mobiilipankki ja ID (eli tunnuslukusovellus)
Kuinka moni on joutunut asentamaan nuo uudelleen uuteen kännyyn/tablettiin koska vanha on mennyt rikki (näyttö tms)?
Kuinka helppoa se sinun mielestä oli?
Jos vanhan kännyn (tai tabletin) näyttö tms on rikki niin eipä niitä Nordean sovelluksia saa toimimaan, ei pankkia tai IDtä.
Toisen pankin tunnareilla tunnistautumisessa on ongelmia 🤷
Jopa Nordean aspa tietää tämän, mutta siitäpä ei kerrota nettisivuilla tai missään muuallakaan..
Asentaa muka oikein mutta pieleen menee. Pyytää QR koodia, mutta miten kuvata QR kännyn kameralla kännystä?
Homma onnistuu kun tilaat aktivointikoodin tekstiviestillä ja väliaikaisen PIN-koodin joka tulee POSTILLA, siis ihan Postilaitoksen tuomana.
Ja jos posti hukkaa sen, niin pitää tilata uusi joka tulee edelleen postilla 🙈
Sitten pitää syöttää se aktivointikoodi ja väliaikainen PIN-koodi niin saa sovellukset toimimaan.
Juuri odottelen tässä tuota väliaikaista PIN koodia, tulee ehkä tällä viikolla...
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Itse kun olen vaihtanut puhelimen niin soitto Nordean ja sieltä olen tarvittavat koodit saanut ja homma toiminut heti uudessa puhelimessa. E ole postista tarvinnut mitään odotella.
Eipä onnistu enää 🤷
Itse kun olen vaihtanut puhelimen niin soitto Nordean ja sieltä olen tarvittavat koodit saanut ja homma toiminut heti uudessa puhelimessa. E ole postista tarvinnut mitään odotella.