Mitä laksatiiveja kannattaa ostaa? Kokemuksia? APUA
Tiedän että teidän monen ensimmäinen vastaus on "EI MITÄÄN" ja oon samaa mieltä. En ole paskonut nyt ainakaan viiteen päivään ja en ole ikinä ennen edes kokenut ummetusta joten oon tosi hämmentynyt. Oon siis kokeillut aivan _kaikkea_. Syönyt enemmän kuitua, kaikkia niitä ruokia joita googlettamalla käsketään syömään enkä mitään mikä aiheuttaisi lisää ummetusta. Tietysti juonut toosi paljon vettä ja vieläpä kuumana. Oon kattonut monta kymmentä videota ja tehnyt kaikki maailman hieronnat vatsalle ja anuksen alueelle. Näytän siltä kun oisin viimesellä viikolla raskaana ja tänä viikonloppuna ois TODELLA tärkeetä menoa. (Vatsan ulkonäön lisäksi olo on niin tukala ja kipeä) En voi kun vaan itkeä. Joten joo en ole ikinä ollut näin toivottomassa tilanteessa. Jos oot käyttänyt laksatiiveja voisitko ehdottaa merkin joka varmasti auttoi ja nopeiten, saako niitä ilman reseptiä? Kyseleekö ne multa jotain varmaan kuolen häpeään. MIKSI TÄN PITI TAPAHTUA JUST NYT
Kommentit (5)
Jos ummetus on alkanut äkillisesti eikä mitään tule ulos, pitäis mennä lääkärin arvioitavaksi.
No joku Laxoberon ( ainakin tipat pistää vatsan toimimaan.
Microlax-peräruiske tai vast.?
Ootko kokeillut reilusti oliiviöljyä sellaisenaan ( sisäisesti)?
Joo, mutta voi olla lääkärireissu edessä.
Microlax-peräruiske. N. 6-12 min. kuluessa vatsa toimii.
Vierailija kirjoitti:
Microlax-peräruiske. N. 6-12 min. kuluessa vatsa toimii.
Täältä ääni myös microlaxille.
Haluatko viikon lopuksi ripulin? Kysy terveyden huollon asiantuntijalta. Kuitu ei tuossa vaiheessa enää auta.