Juhlissa vieras ottaa kakkua lisää
Kommentit (68)
Minusta ei, ei juhliin mennä syömään. Liian hyvä kakku oli rohmulle.
On ok, varaa kakkua paljon. Nykykakku on pieni ja litistyvä, yksi riittäisi yhdelle henkilölle. Ellei ole tehty täyttäväksi, muttei liian makea.
Juu, ei passaa kakkua ottaa, emäntä loukkaantuu ja tekee aloituksen vauvalle. Eli ei saa ottaa, se on koriste!
tunnen juhlien emännän liian hyvin. ei tee mieli kakkua. kusiset kissat levittävät toksoplasmaa kettiön pöydillä ja räkäflunssainen lapsi tykkää leipoa räkäisillä käsillään. aina on vähintään ripuli tullut, kun siinä paikassa on jotain syönyt
Nai se kakku on tilattu niin että riittää
2 palaa per pää pitää laskea
Tuntui että vieraalle kakku oli juhlissa pääasia, sitä se söi, haki lisää ja ylisti kuinka hyvää. Ei jutellut päivänsankarille. Suututtaa
Ei kuulu hyviin käytöstapoihin rohmuta. Paitsi tietysti av-mamma on poikkeus. Päälle litra limua palan painikkeeks.
Jotkut ylipainoiset varmaan täällä kirjoittelee?
Ihmisillä ei ole nykyään kyllä minkäänlaisia käytöstapoja. Jestas!
Saa ottaa. Makeaa kakkua jää aina yli, kun vieraat syövät suolaista. Varmuuden vuoksi sitä kakkua on kuitenkin jokaiselle varattava, jos intoutuvatkin sitä ottamaan.
Mulla olisi aika epäonnistunut tunne emäntänä, jos kukaan ei santsaisi! Mulla on aina paljon ruokaa varattuna ja kiva nähdä, miten maistuu ja miten vieraat ottavat lisää, syövät ja viihtyvät!
Riippuu kakun määrästä. Jos näyttää siltä, että jää yli, niin hyvä vaan syödä pois.
Juhlissa on hyvä jokaisen osata perus käytössäännöt. Kakkua normaalikokoinen pala, yhden kerran voi ottaa lisää.
Ei sinne juhliin mennä mässäämään kuin johonkin buffaan.
Tietysti on. Huono emäntä, jos tarjottavaa on niin vähän, ettei santsikierrosta voi ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Juhlissa on hyvä jokaisen osata perus käytössäännöt. Kakkua normaalikokoinen pala, yhden kerran voi ottaa lisää.
Ei sinne juhliin mennä mässäämään kuin johonkin buffaan.
Määrittele normaalikokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi aika epäonnistunut tunne emäntänä, jos kukaan ei santsaisi! Mulla on aina paljon ruokaa varattuna ja kiva nähdä, miten maistuu ja miten vieraat ottavat lisää, syövät ja viihtyvät!
Nyt ei varmaan ollut kyse tästä?
Mikään ei mammoille ole oikein. Huoh.
Älkää viitsikö. Kyse ei nyt todellakaan ole siitä etteikö saisi santaata, mutta jokainen tietää sen yhden tyypin joka viihtyy vähän enemmän siellä tarjottavien äärellä kuin muut.
Fiksu huomioi muut eikä yksin ahmi.
On ok.