Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Normaali läheisyys isä-tytär-suhteessa?

Vierailija
05.07.2022 |

Onko teistä normaalia, että isä halaa 10v. tytärtä ehkä 5 kertaa päivässä, pusuttelee poskille, menee herättämään sänkyyn paijaten? Ja jos on normaalia niin jatkuuko tämä yleensä myös teini-iän yli vai missä vaiheessa yleensä tämä vähenee?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei olisi normaalia? Loppuu sitten kun tyttö ei enää halua.

Vierailija
2/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Perheet ovat erilaisia ja niin ovat myös isä-tytär ja äiti poika -suhteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä?! Epäilisitkö jos kyseessä olisi 5v poikalapsi? Olet sairas. Oletko kateellinen lapselle? Lapsi on todella pieni ja rakkauden osoitukset ovat täysin normaalia vaikka olisi isompikin.

Vierailija
4/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi o 10v, ei 5v.

No en ehkä ite menis enää vieree paijailemaan. Halaukset ymmärrän, noita pusujakaa en enää. Jos se on jatkuvaa. Jonku hyvä yön pusun poskelle /otsaan, ni jees

Vierailija
5/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä?! Epäilisitkö jos kyseessä olisi 5v poikalapsi? Olet sairas. Oletko kateellinen lapselle? Lapsi on todella pieni ja rakkauden osoitukset ovat täysin normaalia vaikka olisi isompikin.

Todella monet ovat kateellisia lapsille, joilla on normaali perhe tai olisi normaali ilman kateellisten häirikköjen väliintuloa.

Vierailija
6/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina halannut poikiani ja sanonut, että rakastan heitä. Halaan vieläkin, kun nähdään. pojat kolmekymppisiä, minä kuusikymppinen äiti.

Vierailija
7/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meetkö viereen paijaamaan ja pusuttelemaan? Halaus on halaus.

Vierailija
8/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tuollaiset vanhemman hellyydenosoitukset lasta kohtaan on normaalia. Oletko itse jotenkin vinoutunut?

Vierailija
9/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on pedo ja teet lapselle suuren karhunpalveluksen jos et heti jätä sitä sikaa!!

Vierailija
10/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina halannut poikiani ja sanonut, että rakastan heitä. Halaan vieläkin, kun nähdään. pojat kolmekymppisiä, minä kuusikymppinen äiti.

Siinä on vissi ero. Äiti voi halailla vaikka vieraita lapsia puistossa, mutta isän ei parane mennä moista tekemään. Omien lastenkin kanssa saa julkisilla paikoilla olla hieman varuillaan.

Vierailija
11/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse ainakin annan rakkaille vanhemmille suukon tai useamman poskille aina tavatessa, paljon pitkiä haleja ja kerron rakastavani heitä.

Olen 37 ja vanhempani yli kuusikymppisiä.

Ei sen tarvitse loppua niin kauan kun ollaan elossa <3

Vierailija
12/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan alkaa vähentyä sitten kun tyttö täyttää 12, eikä enää niin halua olla vanhemmissaan kiinni.

Minä olisin ollut iloinen, jos vanhemmat olisi tulleet vielä peittelemään kun olin 10. :(

Vierailija
13/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun iskä halasi ja herätti/peitteli sänkyyn silittämällä hiuksia vielä teininäkin.

Elämä on joskus rankkaa ja kyllä sitä vanhempien turvaa vielä tarvitsee vaikka olisi "jo" 14 täyttänyt kaikentietävä ihminen. Jomman kumman vanhemman kainalossa oli kuitenkin aina kaikista paras ja turvallisin paikka, ja pystyi jakamaan murheet. 

Vierailija
14/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia.

Vierailija
15/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm....minun on pakko myöntää, että menin vielä 15-vuotiaana vanhempien sänkyyn käpertymään jos olin tosi surullinen. Siellä sitten tuli itku vielä enemmän silmään, kun olisin halunnut ihan isin tai äitin kainaloon asti, mutten tietenkään kehdannut siitä sanoa.

Vierailija
16/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla poika 11v, joka päivä halailen häntä ja suukottelenkin, ja aina käyn antamassa vielä hyvänyön-halit ja silitykset. Miksi siinä olisi jotain ihmeellistä? Olen tehnyt niin hänen koko elämänsä, hän varmasti sanoo, jos ei halua enää läheisyyttä samalla tavalla.

Vierailija
17/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on vissi ero. Äiti voi halailla vaikka vieraita lapsia puistossa, mutta isän ei parane mennä moista tekemään. Omien lastenkin kanssa saa julkisilla paikoilla olla hieman varuillaan.

No helvetti ei tarvi olla varovainen omien lasten kanssa. Jos joku kieroutunu vassari pahoittaa mielensä nii oma on häpeänsä.

Vierailija
18/18 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halin ja pusuttelen poskelle ja otsalle kymmenen vuotiasta tytärtäni joka päivä ja pidän sylissä joka kerta kun tyttö haluaa. Hän on vain kerran tämän ikäinen ja tiedän, että jonain päivänä hän lähtee maailmalle joten aivan varmasti otan tästä ajasta kaiken irti ja jos se tekee minusta oudon, niin ei kuule kiinnosta pätkääkään.