Valkaiseeko nykyään kaikki hampaansa?
Kommentit (21)
Nojuu sen verran kallista tavaraa se valkaisuaine että mitä pyllyreiän valkaisusta yli jää, niin käytän hampaisiin.
En ole koskaan valkaissut enkä aio koskaan valkaistakaan. Olen ammatiltani hammaslääkäri.
Ei! Jos peset hampaasi aina kun voit meri vedellä koko kesän ,aik että ne on valkoiset päivetynyt iho korostaa sen! Sama aja karkea meri suola hileet sulaman keitetty vesi.Jähtyneenä vesi hammasharja sinne ja lopuksi kurlaat suusi sillä vedellä.Tappaa myös suun bakteerit.Eiköhän julkikset käy valkoiset hammas kuoret hakee halvalla Turkista kuin mutkin kaunes hoidot,leikkaukset,hiusten istutus, pidenys.rasvaimut,teko tissit.Halvempaa kuin Viro.
Olen kahdesti käynyt valkaisemassa hampaita, mutta lopputulos ei kummallakaan kerralla juurikaan muuttanut hampaiden väriä. Valkaisu ehkä värjäytymiä poistaa, mutta ei valkaise paljoakaan kellertävää hammasluuta. Ainoa mahdollisuus saada valkoiset hampaat olisi laitatuttaa laminaatit. Se taas edellyttäisi omien hampaiden hiomista piikeiksi. En halua siihen ryhtyä. Joten en yritä enää valkaista.
Antti Reini jopa valkaissut. Juuri kolmosella haastattelussa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan valkaissut enkä aio koskaan valkaistakaan. Olen ammatiltani hammaslääkäri.
Kuinka myrkyllistä on tuo valkaisu? Mietin itse laittaa neljä uutta kuorta eteen ja valkaista hampaat.
Mulla on vaalea hammasluu ja tosi herkät hampaat, en uskaltaisi valkaista.
Reikiintyvät helposti ja varmaan kiilteessä jotain ongelmaa.
Teen välillä kookosöljyllä oil pullingia ja sen olen huomannut kirkastavan hampaiden olemusta hieman.
Viime kesänä valkaisin ja edelleen kärsin ajoittain hampaiden vihlonnasta. Lääkäri sanoi että valkaisu aiheuttaa monesti vihlontaa. En valkaise enää ikinä.
Minä mustaan naamaani jatkuvasti pölyisissä ulkotöissä. Saa ne mahpat silleenki näyttämään hohtavammilta
Järkyttävän näköisia esim. Usassa liian valkoiset hampaat. Vanhoilla ihmisilläkin vitivalkoinen, liian tasainen purkkapalahymy. Näyttää koomiselta.
Kyllä valkaisen. Kovana kahvinjuojana se on pakkokin, ellei halua keltaista hymyä.
Mulle valkaisun tekee suuhygienisti. Värikartasta valitaan kuinka vaaleaksi haluan ja valkaisumenetelmä valitaan sen mukaan. Mulla on luonnostaankin hyvin keltaiset hampaat, mutta valkaisulla pysyy valkoisina. Käyn muutaman vuoden välein. Vihlontaa on pari tuntia valkaisun jälkeen, sen jälkeen ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä olen ja aion valjaista jatkossakin.
Olen ammatiltani pakkauskoneenkäyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kahdesti käynyt valkaisemassa hampaita, mutta lopputulos ei kummallakaan kerralla juurikaan muuttanut hampaiden väriä. Valkaisu ehkä värjäytymiä poistaa, mutta ei valkaise paljoakaan kellertävää hammasluuta. Ainoa mahdollisuus saada valkoiset hampaat olisi laitatuttaa laminaatit. Se taas edellyttäisi omien hampaiden hiomista piikeiksi. En halua siihen ryhtyä. Joten en yritä enää valkaista.
Piikeiksi ei tarvitse eikä kannatakaan hioa. Vanha tekniikka. Nykyään riittää kevyt pintahionta.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävän näköisia esim. Usassa liian valkoiset hampaat. Vanhoilla ihmisilläkin vitivalkoinen, liian tasainen purkkapalahymy. Näyttää koomiselta.
Kyllä ne suomalaisvanhusten tupakan ja kahvin harmaannuttamat hymyt voittaa mennen tullen. En voi käsittää miten se valkaiseminen on niin pirun vaikeaa suomalaisille. Kyllä valkoinen puhdas hymy on kauniimpi kuin plakkinen tahrainen pinttynyt suu.
Pirita hagmanillakin oli samassa kesäterassi-ohjelmassa niin valkoset hampaat. Hurjan näköstä.
Valkaisu vihloo ja saa hampaat vihloon vielä pitkään. Ikinä en moiseen suostuis. Ijmeen yleisiä on laminaatit. Pekka haavistollakin taitaa olla ylähampaat laitettu, kun suun muoto ja puhetyyli jotenki erilaine ku enne.
Minulla on hampaiden tilalla mustat piikit ja nauraa kihisen niiden välistä niin, että sylki lentää.
Minä valkaisin toistakymmentä vuotta sitten kertaalleen. Vihlonta oli jotain hirveää, ja ne äkilliset sähköiskumaiset tuntemukset jatkoi monta päivää. Ei ikinä enää.
Ei tietenkään. Minä valkaisen, mutta ei kaikki.