Harmaantuvat hiukset, kannattaako värjätä?
Mulla on normisti maantienruskeat hiukset, ennen olen vaalentanut (raitoja), mutta nyt tämä vaaleus alkaa olla överi ja vanhentaa, mutta nöyttäisikö ruskealåksi värjääminen falskilta?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Annoin korona-ajan kasvattaa väritykset pois.
25v ainakin tuli harrastettua sitä mutta tosi hyvä juttu ja helpottavaa kun pääsi värjäyskierteestä ja hiukset näyttää ihanan raidoitetuilta luonnostaan.
Olen juuri korona-aikana päässyt vaalennusraitakierteestä, mutta havainto oli, että hiukset onkin nykyään harmaat. Enkä haluaisi uutta värjäyskierrettä, juuri yhdestä eroon päässeenä!
Mutten ole varma, olenko valmis harmaaseenkaan, tai oikeasti aivan valkoinen, millaiseksi meidän suvussa hiukset vanhuksilla menee.
Antakaa tulla harmaaksi. Mitä se haittaa, se vaan tuo arvokkuutta. Sitäpaitsi, jos ei kukaan värjäisi, kaikilla 40+ olisi jo enempivähempi harmaata. Ei tarvinne mainita että olen 55 mies, jo nelikymppisenä harmaantunut.
Mun harmaat ovat ihan valkoisia. En rupea peittelemään millään. Raidoittuvat näköjään ihan omia aikojaan.
Vanhemmilla miehillä värikypärä on aivan karsee. :(
46v ja nyt ollut tummat hiukset 1,5v värjäämättä. Harmaata/valkoista on paljon. Kannattaisiko värjätä ja miten? Tykkään kyllä itse harmaistani.
Vierailija kirjoitti:
Onko tosiaan näin? Pohdin siis itsekin värjäämistä. Minulla on hyvin tummat hiukset joista nykyään erottuu hyvin selvästi kokonaan valkoiset hiukset varsinkin sivuilta.
Tuo värikypärän uhka on tähän asti arveluttanut myös minua, mutta en nyt haluaisi miltään eläkeläiseltäkään näyttää kun ikää on vasta 41 vuotta..
Onko miehellä luonnolliset harmaat hiukset naisen näkökulmasta siis parempi kuin värjätyt hiukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tosiaan näin? Pohdin siis itsekin värjäämistä. Minulla on hyvin tummat hiukset joista nykyään erottuu hyvin selvästi kokonaan valkoiset hiukset varsinkin sivuilta.
Tuo värikypärän uhka on tähän asti arveluttanut myös minua, mutta en nyt haluaisi miltään eläkeläiseltäkään näyttää kun ikää on vasta 41 vuotta..Onko miehellä luonnolliset harmaat hiukset naisen näkökulmasta siis parempi kuin värjätyt hiukset?
Hyvä kysymys.
Itse olen kyllä sitä mieltä, että miehellä on parempi se aito ja luonnollinen väri, kuin värjäys.
Harmaantuminenkin on ok, eikä mielestäni se tee miehestä vanhan oloista.
Tuttavan mies värjää hiuksiaan ihan liian tummalla värillä ja sen huomaa. Olen monta kertaa ajatellut, että antaisi vain harmaiden näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo värikypärän uhka on tähän asti arveluttanut myös minua, mutta en nyt haluaisi miltään eläkeläiseltäkään näyttää kun ikää on vasta 41 vuotta..Onko miehellä luonnolliset harmaat hiukset naisen näkökulmasta siis parempi kuin värjätyt hiukset?
Tottakai on, katso vaikka Dressmann mainoksien huolitellut hopeaketut, ei näy mitään värikypärää noilla, komeita ovat.
Olen brunetti luonnostaan eli harmaannun aika varmasti vanhana.
Oma vanhuuden pikkuhaave olisivatkin pitkät, harmaat "hippi"hiukset. 🖤🤍
Vierailija kirjoitti:
Olen brunetti luonnostaan eli harmaannun aika varmasti vanhana.
Oma vanhuuden pikkuhaave olisivatkin pitkät, harmaat "hippi"hiukset. 🖤🤍
Olin brunette tumma sellainen. Aloitin harmaantumisen joskus 40 korvilla valkoisesta hiustupsusta otsalla . Nyt hiuksissa xxx eri harmaata ja sitä omaa alkuperäistä tummaa alakerroksissa. Suurin muutos on ollut tottua omaan peilikuvaan , tummaveriköstä onkin tullut " blondi". En todellakaan edes harkitse värjäämistä , millä nämä edes peittäisi , lopputulos olisi tod.näk järkyttävä.
Valitettvasti hiuslaatuni enää ei taivu pitkiin hippihiuksiin, ikä ohentanut.
Oon blondi tummalla juurella paitsi nyt koko ohimo täysharmaa. Kätevää kun ei tarvii blondata. Jossain vaiheessa pää on niin harmaa että blondautan kun haluan 10 vuotta pois. Mutta musta harmaa cool.
Harmaat hapset ovat kunnian kruunu; se saadaan vanhurskauden tiellä.
Minulla on hiusten väri muuttunut koko ajan iän myötä. Harmaata ei ole tullut, mutta en varmaankaan värjäisi vaikka tulisi se viimeinen väri päähän.
Annoin korona-ajan kasvattaa väritykset pois.
25v ainakin tuli harrastettua sitä mutta tosi hyvä juttu ja helpottavaa kun pääsi värjäyskierteestä ja hiukset näyttää ihanan raidoitetuilta luonnostaan.