Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on mieheni kanssa kaveruus avioliitto

Vierailija
05.07.2022 |

Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, aina se raha.

Vierailija
22/22 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko näin sovittu jo, kun menitte naimisiin, vai onko muuttunut sellaiseksi ajan saatossa?

Ei ollut sovittu. Se vaan muuttui vanhemmiten.

Oletteko puhuneet asiasta miehesi kanssa ja mies on asiasta samaa mieltä?

Miten ja missä sitten seksihommelit hoituu?

Mies nimenomaan ei halunnut enää seksiä. Itse naisena olen ollut aina seksiasioissa paljon aktiivisempi. Seksihommat hoituu omin käsin.

Etkö kaipaa toisen kosketusta, vartalon tuntua omaasi vasten ja aitoa kalua sisääsi?

Tottakai sitä kaipaa ja etenkin hellyyttä yms mutta pettämään en ala. Täytyy vielä muutama vuosi katsella tätä suhdetta ja sitten miettiä, erotakko vai ei.

Miksi tuhlaat vielä muutaman vuoden? Ei se tilanne enää muutu, jos on jatkunut kauan.

Siksi, että saan raha, työ yms asiat kuntoon

Kova hinta onnellisuudesta ja mielenterveydestäsi.

Millaiset takuut miehesi on tästä voinut antaa? Hänen masennuksensa - mitä ilmeisimmin - on vakavaa ja aiheuttaa hänelle työkyvyttömyyden asap.

Mä en usko masennukseen enkä siihen, että löytäisin ikinä uutta miestä. Olen hyvin rujo vartaloltani, siinä on monia vikoja ja minulta löytyy myös fyysinen vamma, joka vaikuttaa ulkonäkööni.

Kyllähän muutkin epätäydelliset naimisissa ovat, vammaisetkin. Tietysti vaikeiden liittojen jälkeen monet tahtovat pysyä sinkkuna. Torjunta jättää jälkensä kuten sinullekin on käynyt eli alkaa uskoa, ettei kukaan muukaan halua, kun puoliso ei halua. Sehän ei pidä paikkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla