Totuin jo helteeseen. Ei saa loppua!
Kommentit (12)
Piti jo vetää fleeceaamutakki tähän kuistille päälle kun tulin kahville ja villasukat. V-tuttaa, nytkö se kylmä kausi taas alkaa mitä piisaa ensi kesään asti😒
Nytkö alkaa pimeys ja räntäkelit?? Viimetalvi oli osaltani kamala
Tatskaton tottuu helteeseen pikemmin kuin mustaksi hipiänsä hennannut lähiön yksiömamma pikimustissa leggineissään, punamustassa emotukassaan ja krokeissaan
Olen samaa mieltä. Vihaan teitä helteen valittajia, suomen kesä kestää vain 2kk jos edes sitäkään! joskus pitää ja saa olla helteitä. Viilennystä saa jos käy vaikka uimassa.
Säät tulee ja menee. Kansa vinkuu aina
"Ei saa loppua!" Vaan kun loppuu 😅😅
Vierailija kirjoitti:
Piti jo vetää fleeceaamutakki tähän kuistille päälle kun tulin kahville ja villasukat. V-tuttaa, nytkö se kylmä kausi taas alkaa mitä piisaa ensi kesään asti😒
Samoin. Auringossa sentään jo tarkenee ilman. Helteessä just parasta lämpimät aamut ja illat kun voi istua ulkona ilman villasukkia ja fleecejä.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Vihaan teitä helteen valittajia, suomen kesä kestää vain 2kk jos edes sitäkään! joskus pitää ja saa olla helteitä. Viilennystä saa jos käy vaikka uimassa.
No voi voi. Luuletko, että valituksemme viilentää sään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi voi. Luuletko, että valituksemme viilentää sään?
Voihan se olla kun helteestä kitisijät ilmeisesti luulee että siitä nauttijat on sen aiheuttaneet🤔
Miten voi loppua jokin mikä ei ole vielä alkanutkaan, on ollut vasta kohtuullisen lämmintä, yöt tosi kylmiä, mikään ei edes kasva.
Helteetpä loppuu :) ihan raikas ilma nyt
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta