Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ystävä joka matkii....

Vierailija
18.10.2006 |

eli onko teistä outoa jos ystävä kopio meidän kotia tai vaatetyyliä?

Tää ei oo mikään yhden kerran juttu vaan alunperin meidän tyyli on ollut sekä sisutuksessa että vaatteissa aivan eri, mutta muutama vuosi sitten hän hommasi kotiinsa lähes täsmällisen sisutuksen meidän kodin kanssa.

Nyt kun tästä on jo aikaa kulunut ja itse olen laittanut kotiani uuteen uskoon, huonekalujen sävyä lähinnä vaihtanut niin hän tekee saman perässä.

Mikä järki tuossa oikeasti on?

Itse en nimittäin kopioisi koskaan keneltäkään kaverilta asioita vaikka ne olisivatkin minua miellyttäviä-

ja sama juttu vaatteissa, nyt hän jopa shoppailee samasta nettikaupasta kuin minä.

Jos minä ostan uutta hajuvettä niin hän tekee saman perässä?

Eikö tuo ole jo jotain mielen köyhyyttä?

Kuinka voisin sanoa asiasta vai sanonko ollenkaan?

Hajuvedet olen pitänyt piilossa jo tovin...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselleen kaikki samat vaatteet kun meidän tytöllä, samat lelut ja on tullut mukaan myös kaikkiin samoihin harrastuksiin... hohhoijaa...

Vähän rasittaa.... :( Nyt tyhmänä kerroin mitä olen jo ostanut tytölle joululahjaksi ja yllätys yllätys muutaman päivän päästä hän kertoi inoisaan että on käynyt ostamassa samat jutut...

Vierailija
2/18 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on mulla yksi sellainen kaveri joka sitä harrastaa. Otan sen ennemminkin kunnianosoituksena, jos joku toinee tykkää tyylistäni pukeutua ja sisustaa. En koskaan voisi kokea sitä huonon asiana, enhän ole enää mikään 10v pikkutyttö....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kans yks jota ottaa päästä kun pitää matkia. Juuri sisustuksessa ja vaatetuksessa kaverit aina perässä .. tosi ärsyttävää

Vierailija
4/18 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jotenkin tuntuu niin oudolta että kun menne kaverille niin on kuin menisi kotiinsa. Miksi ihmiset ei itse keksi omia juttujaan???

Mutta kuinka sanoa asiasta loukkaamatta ystävää?

Ja voihan se olla niinkin että he eivät koe kopioivansa muilta......

Vierailija
5/18 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värit yms jutut vaihtuvat kausittain. Meillä oli joku vuosi paljon sinistä, kuten ystävillänikin. Nyt monilla, myös minulla, on ruskeaa jne.

Vierailija
6/18 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi trendit tekstiileissä vielä jotenkin ymmärrän mutta itse tekisin siinäkin niin että jos näen kaverillani vaikkapa ruskean filtin ja olen itsekin haaveillut sen ostamisesta niin ostan varmuudella sen jollain muulla kuosilla enkä pelkästään ruskeana.

Mutta miksi ihmeessä hommata kaikki huonekalut samanlaiset????

Vierailija
7/18 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein naurattaa, kun huomaan, että muutkin ovat kopioineet tämän supertyylikkään äidin sisustusta ja vaatteita. Meillä muilla ei ole niin hirveästi rahaa kuin hänellä, joten joudumme tyytymään karvalakkiversioihin.

Meillä muilla taviksilla ei vain ole yhtä hyvä maku. Tätä ihmistä matkimalla saa aikaan huomattavasti parempaa jälkeä kuin itse keksimällä. Esim. kaakelit ja muut materiaalit, väriyhdistelmät jne.

Vierailija
8/18 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleltänne tosi köyhiä????

Vierailija
9/18 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pitää sitten sun tekemiä ratkaisuja hyvinä.

Itse en kyllä edes kehtaisi just samanlaisia ostaa, ainakaan huonekaluja.

Vierailija
10/18 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tietysti ihmettelen miten toiset kehtaavat, mutta sitten ajattelen, että minulla täytyy siis olla onnistuneita valintoja, kun toiset haluavat samanlaista. :)

Itsekin olen joskus ostanut jotain samanlaista kuin muilla. Sehän on parasta mainontaa, jos näkee jollakin jotain kivaa ja käytännöllistä.

Vierailija
11/18 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallaan imartelevaa mut jotenkin noloa.

Ja sitten ei koskaan kehtaa mulle sanoa etä joku on meillä kiva esim kaappi mutta menee kuitenkin ja hommaa samanlaisen itselleen ja sitten vielä kertoo asian kuin olisi itse keksinyt koko idean.....

Vierailija
12/18 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä en tiedä, ainakin olemme akateemisesti koulutettuja... Rahallisesti köyhiä ja asuntovelallisia kyllä! ;)

Meidän osaamisemme on jossakin muualla kuin näissä tyyliasioissa. Ja mainittakoon vielä, että tämä rikas äiti on palkannut sisustussuunnittelijan, joten eivät ne ihanat ratkaisut hänenkään omasta päästään ole syntyneet....

Vierailija
13/18 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla myös yksi sellainen kaveri,

voisin ostattaa hänellä vaikka kuinka kauheita kolttuja jos vaan kehuisin että tuo on ihana ja ostan varmaan sellaisen itselleni!

luottaa minun makuuni enemmän kun omaansa... =(

Vierailija
14/18 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko koskaan kuulleet että sisutusta voi harjoittaa ja opetella ei matkia toisilta?

Lue alan lehtiä ja kirjoaj, niitä löytyy rahattomille kirjastosta!

Valitse sieltä sinua miellyttävä vaihtoehto mutta älä kopio muilta, se tekee sinusta halvan.

Vierailija
15/18 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kyläillessä tämän tuttavan luona katsomme toisiamme " sillä silmällä" . Homma on kyllä niin läpinäkyvää. Meidän tapauksessa tuttava matkii mm. sisustusta, pukeutumista, hiustyyliä..

Vierailija
16/18 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lehdistä ja kirjoista näe kokonaisuuksia, ei niiden taloihin voi mennä käveleskelemään ja hypistelemään. Kaverilta voi kysyä suoraan, missä lähistöllä myydään mitäkin.

Vierailija
17/18 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi just todisti sen että olet mieleltäsi köyhä.

Vierailija
18/18 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet köyhä

buahahahahahahhahahaha

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi