Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa jotain hyviä deittisivustoja? Auttakaa....

Vierailija
04.07.2022 |

Olen päättänyt rohkaistua ja kokeilla nettideittisivustoja. Mitä sivustoja suosittelisitte? En tiedä kuin Tinderin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

2/4 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni toimi parhaiten OkCupid, mutta tästä on jo useita vuosia aikaa, ja tilanne deittipalveluken suhteen voi olöa muuttunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SK kirjoitti:

Itselläni toimi parhaiten OkCupid, mutta tästä on jo useita vuosia aikaa, ja tilanne deittipalveluken suhteen voi olöa muuttunut.

Kiitos vastaamisesta. :) En ole kuullut tuosta aiemmin.

Vierailija
4/4 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla toisaalla on avattu keskustelua Valo deitti sovelluksesta:  https://www.vauva.fi/keskustelu/4717715/oletteko-kokeilleet-valo-deitti…

- Itse harkitsin sitä maltillisena ja verraten libelaarina kristittynä (miehenä). - Suomi24 on tunnettu mutta  jos sen käyttäjät ovat samaa tasoa kuin Suomi24 keskustelevat ni-in olen vähän ennakkoluuloinen sen suhteen. E-kontaktin mainoksen näin. - Mainos kuvassa oli useita niin naisia kuin miehiä ihan mukavan näköisiä ja oloisia tuli tunne, että jos  laitan itseni likoon, niin olenko joku päivä  myös tahtomattani myös yksi heidän mainoskasvoista, jollainen ei halua olla. - En vailka ei seuranhakemisessa netin kautta mitään erityistä hävettävääkään minusta ole.  Eliittikumppanista olen kuullut mutta jostain syystä sen pelkkä nimi kuullostaa minun korviini enempi epätoivoisten sinkkujen joukolta kuin oikeasti eliitti joukolta tosiaan etsiviä sinkkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä