Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saisin energiaa muuttua normaaliksi ihmiseksi?

Vierailija
04.07.2022 |

Kukaan ei oikein tue minua mitenkään. Jännitän sosiaalisia tilanteita ja välillä osaan tsempata, mutta jotain "vikaa" minussa on (ilmeisesti ulkonäössä lähinnä). Ennalta tuntemattomat miehet eivät ole olleet vuosikausiin kiinnostuneita minusta, eivätkä hakeudu seuraani. Naiset katselevat nenänvarttaan pitkin ja lähinnä pelkään heitä. Mikä auttaisi tähän?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mun ihan käytännössä pitäisi toimia? Jos siis mulla on esim. yksi lomaviikko käytettävissä -- miten käyttäisin tehdäkseni itsestäni paremman ja normaalimman ihmisen?

Vierailija
2/7 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen että menet työterveyshuoltoon juttelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Staminastahan sitä saa.

Vierailija
4/7 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen että menet työterveyshuoltoon juttelemaan.

Mitä se auttaisi? Menettäiain vain mahdollisuuden vakuutuksiin jatkossa. Haluaisin, että joku ihan käytännössä neuvoisi, miten mun tulisi muuttua. En tiedä edes, mikä minussa on vialla.

Vierailija
5/7 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet matkaa Jeesuksen kanssa.

Hyvää kesää 🌸🌿

Vierailija
6/7 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää kesää 🌸🌿

Eipä minulla muuta mahdollisuutta edes ole. 🥺 Olen tuskallisen yksinäinen. Kunpa joku ottaisi mut tavallaan suojatikseen jotenkin, tukisi ja neuvoisi. Tarvitsisin lämpöä ja turvaa elämääni.

Mukavaa kesää sinulle myös!

Vierailija
7/7 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää kesää 🌸🌿

Eipä minulla muuta mahdollisuutta edes ole. 🥺 Olen tuskallisen yksinäinen. Kunpa joku ottaisi mut tavallaan suojatikseen jotenkin, tukisi ja neuvoisi. Tarvitsisin lämpöä ja turvaa elämääni.

Mukavaa kesää sinulle myös!

Minulla sama toive! Haluaisin itselleni semmoisen turvallisen aikuisen joita kuulemma lapsilla pitäisi olla, minulla ei koskaan ollut joten on jäänyt ikuinen kaipuu sellaiseen. Enkä ole itsekään tunne-elämältäni aikuinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän