Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon lihonut niin paljon:(

Vierailija
04.07.2022 |

Alkoi korona-aikana oikeastaan tämä kunnon lihominen, yhtäkkiä huomaa että melkeinpä kaikki vaatteet on pieniä eikä mikään näytä hyvältä päällä vaikka päälle menisikin 🥲 olin ennen tosi hoikka, joten tää tuntuu tosi kurjalta. Vaikka en silloinkaan tykännyt kropastani, mutta nyt huomaan että olis pitäny olla vaan tyytyväinen sillon 😅 nyt en tiiä mitä enää voin pukea päälle ja itseinho on kova, lisäksi ulkonäkö on kuitenkin itselleni tärkeä asia ja olen aina tykännyt laittautua, nyt kauniit vaatteet ei enää sovi sitäkään vähää mitä ennen. Yritän kyllä laihduttaa, mutta tiedän että tulee olemaan pitkä tie kun olen muutenkin kärsinyt mielenterveysongelmista yms. Olen siis jotain 156 cm ja 75kg :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No buhuuu yhyyy

Joko helpotti?

Jos ei,niin haje litra jädeä ja syä heti se kokonaan.

Vierailija
2/8 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo mitään, vaimo on 166/95 ja tosi hot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko painoit aiemmin?

Eipä tuossa muuta voi kuin alkaa suunnitella ruokailunsa paremmin. Ja tosiaan, aikaahan siinä menee, vaikka ehkä ekat kilot lähtevät melko nopeasti.

Vierailija
4/8 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hyvä puoli tuossa on, että kohtalaisen pienellä muutoksella sinulta pitäisi nopeasti lähteä useampia kiloja. 

Vierailija
5/8 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smoothie/sorbettidietti. Max. 14 päivää ja siitä jatka 4x viikossa Youtube videoilla. Syö säännöllisemmin sosepusseja. Lounaalla-päivällisellä normiruokaa. Iltapalaksi hedelmiä. Vältä stressisyömistä

Vierailija
6/8 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko painoit aiemmin?

Eipä tuossa muuta voi kuin alkaa suunnitella ruokailunsa paremmin. Ja tosiaan, aikaahan siinä menee, vaikka ehkä ekat kilot lähtevät melko nopeasti.

No jotain 60-65 kg oon painanut aikasemmin.. jossain vaiheessa olin 58kg

Vierailija
7/8 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No buhuuu yhyyy

Joko helpotti?

Jos ei,niin haje litra jädeä ja syä heti se kokonaan.

Tännekään ei voi kirjottaa mitään ilman että saa p askaa niskaan

Vierailija
8/8 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se hyvä puoli tuossa on, että kohtalaisen pienellä muutoksella sinulta pitäisi nopeasti lähteä useampia kiloja. 

Mietin että riittääköhän jos muutaman kerran viikossa käy lenkillä näin alkuun. On tosi huono kunto vaikka oonkin nuori:D tästä voin ainakin osaksi syyttää korona-aikaa ja sitä kun kaikki siirtyi etänä olevaksi. Oli jo valmiiksi vaikeaa ja sitten vaan jämähdin kotiin. En olis näin lihonut, jos ei koronaa olis ikinä tullut, ainakin luulen niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä