Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko valmis maksamaan sisäänpääsystä vain aikuisille tarkoitetulle uimarannalle?

Vierailija
04.07.2022 |

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran on 32 rantaa, joutais yks olla hiljainen!

EI maksua!

Vierailija
2/109 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin. Uimaranta ilman rääkyjiä olisi onni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranta ilman irstaita miehiä.

Vierailija
4/109 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä olisi rantabaari, aurinkotuoleja ja varjoja sekä ehkä iltaisin jotain hyvää musiikkia ja griillaamista.

Vierailija
5/109 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nakurannathan on tarkoitettu vain aikuisille, joten mikä se ongelma oikein on? 

Vierailija
6/109 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tupakointi ja kaiuttimet olisi kiellettyjä.

Vierailija
7/109 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisin ehdottomasti, jos maksu olisi kohtuullinen, vaikka 5-7 euroa. Ja mielelläni ostaisin myös drinkin tai siiderin.

Vierailija
8/109 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä pitäisi olla wiuna tarjoilu. Samallalailla kun etelässä, saat drinksun suoraan aurinkotuolille.

Vierailija
9/109 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kielletään myös kaikenlaiset musiikkilaitteet ja kaikenlainen kikatus ja käkätus, niin mikäs siinä. Juoppojen huutelua en varsinkaan halua kuulla. Se si istynyt seitinohut känni on muuten myös juopottelua, pienessä nosteessa olevat keski-iän ylittäneet (naiset) pitää usein kauheaa meteliä.

Vierailija
10/109 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan rannalle pitkäksi aikaa mene. Mitä ne lapset siellä häiritsevät?

Vierailija
11/109 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
12/109 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi tästä ajatuksesta ovat jotkut vetäneet herneet nenään, yksi rauhallinen ranta aikuisille, loput 31 kaikille. Vielä kun valittaisiin se ranta mikä ei ehkä lasten kannalta olisi turvallisin niin kaikki voittaisivat.

Mutta kun Minun lapseni ja Minun oikeuteni ja plaa plaa......

Vierailija
13/109 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nakurannathan on tarkoitettu vain aikuisille, joten mikä se ongelma oikein on? 

Kuka sanoi että tässä mitään ongelmaa olisi? Ap kysyi onko uudelle palvelulle kysyntää.

Vierailija
14/109 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan rannalle pitkäksi aikaa mene. Mitä ne lapset siellä häiritsevät?

Ei rannalle siksi mennä että sieltä pääsee nopeasti pois ja eroon häiritsevistä lapsista.

Vierailija
15/109 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen ranta. Onneksi sellaisia löytyy ei-virallisista paikoista.

Vierailija
16/109 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimaranta johon koirat saa tulla mutta lapset ei.

Vierailija
17/109 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Uimaranta lukeutuu niihin paikkoihin joissa lasten läsnäolo ei kerta kaikkiaan häiritse itseäni millään lailla.

Vierailija
18/109 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Eikä mulla edes ole pieniä lapsia eikä edes enää teinejä. Tämä on ihan sitä samaa sarjaa, kun se sekopää siellä Turussa, joka valitti kun vettä roiskui päälle uima-altaassa. Jos haluaa olla yksin ja pysyä kuivana, siihen on tässä maassa miljoonia neliökilometrejä mahdollisuuksia. Ja kannattaa siis asua muualla kuin maan kolmanneksi suurimassa kaupungissa.

Vierailija
19/109 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta voisin maksaa hiukan ekstraa asunnosta lapsettomassa taloyhtiössä.

Vierailija
20/109 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi tästä ajatuksesta ovat jotkut vetäneet herneet nenään, yksi rauhallinen ranta aikuisille, loput 31 kaikille. Vielä kun valittaisiin se ranta mikä ei ehkä lasten kannalta olisi turvallisin niin kaikki voittaisivat.

Mutta kun Minun lapseni ja Minun oikeuteni ja plaa plaa......

Minä ymmärrän, kun meinasin itsekin vetää herneet nenään. Tuntuuhan se kieltämättä vähän pahalta, että joku vihaa niin paljon jotain ihmisryhmää (= lapsia), että haluaa evätä heiltä pääsyn tavalliseen kesänviettopaikkaan. Vaikka olikin kyse vain yhdestä rannasta.

Järjellä ajateltuna tuo on ihan hyvä idea. Mutta en yhtään ihmettele, että kolahtaa perheellisten tunteisiin ensilukemalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä