Tosi väsynyt olo
Olen reissaillut viikolla sinne ja tänne, helteiden takia en ole saanut kunnolla nukuttua ja ukkosen. Kyllä nukun mutta en hyvin, helpottaako väsynyt olo viimeinkin? Saan tänään levätä.
Kommentit (7)
Nyt vihdoinkin kun on vähän viileämpää ja pystyy olemaan, huomasin että minua väsyttää ihan kamalasti. Vaikka tänäänkin nukuin 7 tuntia juuri nyt tuntuu että on niin uupunut että kupsahtaa kohta. Muilla samaa?
Vierailija kirjoitti:
Nyt vihdoinkin kun on vähän viileämpää ja pystyy olemaan, huomasin että minua väsyttää ihan kamalasti. Vaikka tänäänkin nukuin 7 tuntia juuri nyt tuntuu että on niin uupunut että kupsahtaa kohta. Muilla samaa?
Huomasin että jalat turposivat helteellä, nyt ovat kipeät. Mietin että apua, mitä kropalle tapahtuu. En varmaan selviäisi koskaan Amerikassa ja niiden helteissä.
Ap
Ei ole koskaan jalat turvonneet helteillä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin että jalat turposivat helteellä, nyt ovat kipeät. Mietin että apua, mitä kropalle tapahtuu. En varmaan selviäisi koskaan Amerikassa ja niiden helteissä.
Ap
Itse huomasin samaa, ihan turvonnut olo. Kai se jotenkin nyt alkaa näkyä kun kroppa palaa "normaaliin" kidutuksen jälkeen. Alkaa tulla mukavia jälkioloja. Olisi hirveää jos joutuisi asumaan tappohelle paikoissa.
Meillä on tällä hetkellä ulkona 23C, eli just sellainen ilma kuin kesällä pitääkin olla! Sisällä on vielä 28C, kestää jonkin aikaa, kun tuo peltikatto viilenee ja pudottaa sisälämpötilaa (ylin kerros heti siinä katon alla), tämä on jokakesäinen juttu. Odottelen sitä luvattua sadetta. Mutta pystyn jo hengittämään, ehkä saan ensi yönä jo nukuttuakin.
Väsynyt olo haittaa myös kyläilyjä kavereiden luona.
Ap