Onko missään ollut juttua Apulannan 30-keikasta Stadionilla?
Onko mennyt ihan ohi, kaikista muista musiikkitapahtumista on kyllä ollut jokin juttu tai arvostelu jossain..
Kommentit (50)
En ollut paikalla ja bändinä Apulanta on itselleni aika neutraali. On joitakin biisejä joista tykkään, etenkin sellaiset, joissa on raskas poljento. Sitten on taas tuotantoa, josta en niinkään välitä.
Tässä ketjussa näkee taas, kuinka jollain on tarve vain vähätellä ja mollata. Sama toistui aikoinaan Cheekin kohdalla stadion keikkojen yhteydessä.
Kaikille mollajille sanon, että tehkää itse perässä. Minä nostan hattua kaikille, jotka uskaltavat ottaa riskin ja suunnitella sekä toteuttaa ison ja kalliin stadion konsertin. Pidinpä musasta tai en.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kuka moista kuuntelee vapaaehtoisesti
Fiksu ihminen sivuuttaa keskustelut jotka ei itseä kiinnosta. Tyhmä tulee vielä julkaisemaan oman narisevan vastalauseensa.
Tuli oltua tuolla keikalla. Ihan hyvä keikka se oli. Stadikan ongelma on vain se, että ääni seilailee välillä missä sattuu. Siitä ei varmaan koskaan pääse eroon ulkoilma konserteissa.
Aikamoisen läjän radiosta tuttuja biisejä bändi on kyllä uran aikana luonut. Tuli pariin kertaan illan aikan sellainen fiilis, että "ai niin, tääkin on niiden biisi".
Yöllä lähijunassa oli kyllä sekalainen seurakunta liikkellä. Oli Apulannan keikalta palaajia, Tuskan kuvauksellista porukkaa ja vielä värikästä pride-väkeä. Sulassa sovussa kaikki kuitenkin oli ja junassa iloinen puheen sorina vain kuului.
Tonilla meinasi tulla tippa linssiin, kun puhui kauniisti elämänsä naisista. Äidistään, vaimostaan ja tyttärestään. Siitä, kuinka nopeasti aika on mennyt ja mitä on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmisellä on joku ruuvi löysällä tai kokonaan tippunut, jos noin ankeaa "musiikkia" menee vapaaehtoisesti oikein kuuntelemaan ja vielä maksaa siitä. Huhhuh, H U H H U H.
En voi edes radiosta kuunnella yhtäkään noiden biisiä, kanava vaihtuu heti tai radio sulkeutuu.Jos joku maksaisi 100 000 että kuuntelisin 3 niiden biisiä putkeen, voisin suostua.
Ja tämäkö on antisi tähän keskusteluun?
Veikkaan, että Töölön mummot on valitelleet melusta poliisille. Konsertti kesti melkein puolille öin.
En ole nähnyt juttua eikä mulle Heinolan äänitorvea, Itä-Hämettä tule
ESS on tehnyt jutun keikasta, mutta se on maksumuurin takana. En siis osaa sanoa, mitkä arvostelut se sai.
Vierailija kirjoitti:
Paikalla olin ja pidin kovasti. Kaikesta näki, että lavaan, grafiisiin ohjelmiin ja pyroon oli panostettu isolla rahalla. Ja tulihan niitä biisejäkin mukava määrä uran eri vaiheilta.
Koivun siemeniä en kuitenkaan saanut lähtiessäni mistään.
Mikä tää koivun siemenet juttu oikein on?
Kun olin teini, apikset osui ja upposi. Tuli luukutettua oikein kunnolla. Nyt aikuisena ei enää samalla tavalla uppoa.
Hienon uran kundit on kyllä tehneet ja sitä arvostan. Ovat osanneet hyödyntää Apulantaa rahallisesti myös. Jos olisin itse ollut Suomessa lauantaina, olisin varmaankin ollut myös paikalla stadionilla.
Kuvien perusteella lava ja show on ollut hieno.
Vierailija kirjoitti:
Tonilla meinasi tulla tippa linssiin, kun puhui kauniisti elämänsä naisista. Äidistään, vaimostaan ja tyttärestään. Siitä, kuinka nopeasti aika on mennyt ja mitä on tapahtunut.
Vain "muutama sydämen lyönti siitä kun isä kuoli" 💔.
Oli upea keikka ja upea kokemus, rahaa oli laitettu niin tekniikkaan eri väreineen, kuvioineen ym kuin pyroefekteihin.
Kaikkein parasta oli se kun 37 000 mukana olijaa pääsi ääneen ja Stadion raikui "kipu kuolee huutamalla, alastomana lattialla", "käännä se pois, käännä se pois, käännä se poooiiis", "tähän päättyy paljon hyvää, paljon kaunista" jne.
Kiitos Apulanta, oli ihan parhaat 3h
PS, oli kiva idea pyytää stagelle myös ex-basistit kuten Amanda Gaynor (joka myös sanoittanut yhden biisin Apiksien 1.levylle) ja Tuukka Temonen.
PPS, minä en tunnistanut hlöä joka alkuspiikin isoilta stagen ruuduilta puhui ja kehaisi kundien 30v taivalta, hra Ridge Forrester😁, musiikki-ja bändimiehiä itsekin.
Hesarin musiikkitoimittaja on inhonnut Apulantaa aina. Ihan hyvä, että jätti tulematta paikalle, ei tarvitse sitä vinkumista lukea enää yhtään. Ei ole hänen lemppariaan (Tehosekoitin) näkynyt sen enempää stadioneilla kuin jäähalleissakaan.
Vierailija kirjoitti:
https://www.soundi.fi/keikat/apulanta-juhli-nayttavasti-helsingin-olymp…
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain "muutama sydämen lyönti siitä kun isä kuoli" 💔.
Oli upea keikka ja upea kokemus, rahaa oli laitettu niin tekniikkaan eri väreineen, kuvioineen ym kuin pyroefekteihin.
Kaikkein parasta oli se kun 37 000 mukana olijaa pääsi ääneen ja Stadion raikui "kipu kuolee huutamalla, alastomana lattialla", "käännä se pois, käännä se pois, käännä se poooiiis", "tähän päättyy paljon hyvää, paljon kaunista" jne.Kiitos Apulanta, oli ihan parhaat 3h
PS, oli kiva idea pyytää stagelle myös ex-basistit kuten Amanda Gaynor (joka myös sanoittanut yhden biisin Apiksien 1.levylle) ja Tuukka Temonen.
PPS, minä en tunnistanut hlöä joka alkuspiikin isoilta stagen ruuduilta puhui ja kehaisi kundien 30v taivalta, hra Ridge Forrester😁, musiikki-ja bändimiehiä itsekin.
Kuulostaa aika mahtavalle😀!
Ihmetellyt samaa, koska kaikenmaailman muistakin keikoista, ihan pienistäkin, ollut juttua..
Paremmin tuollainen yhtye toimii jossain pienellä klubilla. Ei jatkoon.