Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lähestyä tuntematonta miestä vaikka kaupassa tai muualla.

N 22
04.07.2022 |

Tykkäisittekö miehet jos nainen lähestyisi teitä. Ja miten aloittaa keskustelu? Tulenkohan torjutuksi monelta?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi, muutenkin tuskaista juosta vaimon kauppalistaa läpi kaupassa. 

Vierailija
2/32 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että yrität kusettaa jollain tavalla. Ei naiset tee koskaan aloitteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksisin karkuun ajatellen että tää on joku #metoo lähentelyansa ja pian poliisi taklaa mut maihin ja polkee polvea takaraivoon. Nykyään on turvallisempaa ettei kommunikoi naisille mitenkään.

Vierailija
4/32 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai tykkäisin. Kaunis naisen hymy ja huomio lämmittää aina mieltä. Itsekin jään helposti suusta kiinni. Vielä helpommin, jos viehättävä nainen tulee juttusille.  Uskoisin, että monelle ujolle aloitekyvyttömälle sinkkumiehelle voisi olla pelastus, jos nainen osoittaa kiinnostusta ja tulee juttusille. Olen suositellut monelle nuorelle naispuoliselle työkaverille, että jos näet viehättävän nuoren miehen kannattaa mennä itse juttusille, kun eivät tänäpäivänä uskalla muualla lähestyä kuin netissa. Nopeat syövät hitaat, joten kannattaa olla aktiivinen ja napata omansa.

Vierailija
5/32 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai tykkäisin. Kaunis naisen hymy ja huomio lämmittää aina mieltä. Itsekin jään helposti suusta kiinni. Vielä helpommin, jos viehättävä nainen tulee juttusille.  Uskoisin, että monelle ujolle aloitekyvyttömälle sinkkumiehelle voisi olla pelastus, jos nainen osoittaa kiinnostusta ja tulee juttusille. Olen suositellut monelle nuorelle naispuoliselle työkaverille, että jos näet viehättävän nuoren miehen kannattaa mennä itse juttusille, kun eivät tänäpäivänä uskalla muualla lähestyä kuin netissa. Nopeat syövät hitaat, joten kannattaa olla aktiivinen ja napata omansa.

Miten aloittaa keskustelu miehen kanssa. Onko normaalia että kun näkee hyvän miehen tekee mieli mennä halaamaan.

Vierailija
6/32 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten aloittaa keskustelu miehen kanssa. Onko normaalia että kun näkee hyvän miehen tekee mieli mennä halaamaan.

Voishan siinä leuat loksahtaa jos täysin tuntematon tulisi halaamaan. Pari puolituttua naista kyllä halaa heti kun lähelle tulee. (Ei ole ollut mitään eroottista toimintaa)

Vierailija
7/32 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voishan siinä leuat loksahtaa jos täysin tuntematon tulisi halaamaan. Pari puolituttua naista kyllä halaa heti kun lähelle tulee. (Ei ole ollut mitään eroottista toimintaa)

Tykkääkö suurin osa miehistä jos tuntematon nainen tulee halailemaan kesken kauppareissun/lenkillä?

Vierailija
8/32 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkääkö suurin osa miehistä jos tuntematon nainen tulee halailemaan kesken kauppareissun/lenkillä?

Itse en tykkäisi. Olen parisuhteessa onnellisesti ollut yli 20 vuotta. Ei kiinnosta muiden naisten huomio. Ehkä jos olisin sinkku, mene ja tiedä.

Vierailija
9/32 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä tarvita kuin muutaman sanan vaihto. Halaaminen tuntemattomalle menee överiksi. Kyllä siinä huomaa heti alkaako juttu luistamaan. Nyt vaan aloitteita kehiin naiset. Suomalaisten pitäisi opetella enempi flirttalilun jaloa taitoa, ja nimenomaan selvinpäin. Miesten ja naisten. Se toimii, itse olen sen jo opetellut. Keskiverto mieskin on kysyttyä tavaraa kun opettelee oikeat tavat. Ja miksi ei naisetkin?

Mars mars, ihmisten ilmoille tapaamaan uusia tuttavuuksia.

10/32 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa ehdottomasti mennä juttelemaan kun siltä tuntuu.Halaaminen ainakin alkuun voi olla enemmän tungetteleva tapa mutta myöhemmin kun on tutustuttu niin täysin ok ja hyvä tapa.Puheenaiheen voi keksiä itse ihan mistä vaan.Ei oo sellasta pommin varmaa aihetta mikä jokaiseen toimisi.

Vierailija
11/32 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M46 kevätauringossa kirjoitti:

Aina kannattaa ehdottomasti mennä juttelemaan kun siltä tuntuu.Halaaminen ainakin alkuun voi olla enemmän tungetteleva tapa mutta myöhemmin kun on tutustuttu niin täysin ok ja hyvä tapa.Puheenaiheen voi keksiä itse ihan mistä vaan.Ei oo sellasta pommin varmaa aihetta mikä jokaiseen toimisi.

Kannattaa aloittaa keskustelu ryssistä, vihervassareista tai elokapinasta. Myös sivariaiheet toimivat

Vierailija
12/32 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkijoiden mukaan 80% parinvalinnasta tapahtuu naisen katseesta mieheen.  Mies luulee tekevänsä aloitteen, mutta todellisuudessa nainen on saalistanut hänet jo katseellaan. Siksi katsetta ja ystävällistä hymyä vaan peliin. Sen jälkeen helpompi keksia keskustelua ihan mistä tahansa. Sillä rikkoo jään ja loput menee itsestään. Jos kemiat kohtaa miehen kanssa hän kyllä tekee itsekin aloitteen.  Itse luulen nuorena tehneeni aloitteen, mutten ole varma. Syystä, että suutelin tyttöä välittömästi tavatessamme vaikka ujo olinkin. Kun hän vastasi siihen heti tulisesti se oli menoa. Voi olla, että tytön katse oli jo lumonnut minut. Ikuinen ihmetyksen  aihe itselle, eikä ole vuosien mittaan selvinnut vaikka koko ikä oltu yhdessä. 

Vierailija
13/32 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa naiset ei liian pitkät vaan kellukkaakin omaavat miehet ovat hyvii miellyttäjiä. Jos kotona ei saa huomioo voi tällainrn olla paras itsetunnon nostatus parasta kesässä tai jopa avioliiton pelastus

Vierailija
14/32 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ehkä halin sijaan kuiskaus korvaan haluan sua toimus paremmin, tai jotain...mennäänkö leikk...

Vierailija
15/32 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämmöistä ole tai tule koskaan tapahtumaan, mutta itse tykkäisin sellaisesta normaalista keskustelunavauksesta. Ei siis mitään iskurepliikkejä vaan ihan joku paikkaan, tilanteeseen tai aikaan liittyvä kysymys tai kommentti riittää. Ja jos sen vielä esittää hymyillen niin sitä parempi. Varmasti joku voisi tykätä suoristakin ehdotuksista, mutta itselleni se olisi vain epämukava tilanne.

Vierailija
16/32 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ei ole vielä tapahtunut, eikä tule tapahtumaankaan, mutta varmasti tuntuisi kivalta ja olisin imarreltu. Arvostaisin naisen lähestymistä sen verran, että tekisin kaikkeni, että pystyisin omalta osaltani kannattelemaan keskustelua.

Vierailija
17/32 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellisiä Ei ole tapahtunut, ja tuskin tulee tapahtumaankaan. JOS tapahtuisi, niin 95% varmuudella se olisi mukavaa, ja olisin imarreltu. Mutta-teoriaahan tämä on, koska näin ei tapahdu.

Vierailija
18/32 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkijoiden mukaan 80% parinvalinnasta tapahtuu naisen katseesta mieheen.  Mies luulee tekevänsä aloitteen, mutta todellisuudessa nainen on saalistanut hänet jo katseellaan. Siksi katsetta ja ystävällistä hymyä vaan peliin. Sen jälkeen helpompi keksia keskustelua ihan mistä tahansa. Sillä rikkoo jään ja loput menee itsestään. Jos kemiat kohtaa miehen kanssa hän kyllä tekee itsekin aloitteen.  Itse luulen nuorena tehneeni aloitteen, mutten ole varma. Syystä, että suutelin tyttöä välittömästi tavatessamme vaikka ujo olinkin. Kun hän vastasi siihen heti tulisesti se oli menoa. Voi olla, että tytön katse oli jo lumonnut minut. Ikuinen ihmetyksen  aihe itselle, eikä ole vuosien mittaan selvinnut vaikka koko ikä oltu yhdessä. 

Tuo tutkimustulos vaikuttaa järkeenkäyvältä. Kun olin nuorempana aktiivi-parinvalintaiässä, tärkein havaintoni oli se, että naisen perässä ei kannata juosta.  He jotka olivat minusta (jostakin kumman syystä) kiinnostuneita, niin tulivat kyllä lähistölle ihan omin jaloin, ja houkuttelematta. Ilmaantuivat samoihin harrastuksiin, baarissa hivuttautuivat lähistölle, ym. ym. Väänsivät tarvittaessa asiansa selväksi hyvinkin ymmärrettävällä tavalla.

Vierailija
19/32 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kouraisu munista olisi kyllä riittävä kiinnostuksen osoitus.

Vierailija
20/32 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kouraisu munista olisi kyllä riittävä kiinnostuksen osoitus.

Kunnon puristus kiveksistä olisi kyllä ikimuistettava. 🤓

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi