Festareiden kurjat järjestelyt
Lehdessä oli juttu miten huonosti Kuopion viinifestarit on järjestetty. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008922515.html
Totuushan on että kaikki festarit Suomessa on aivan kidutusta. Lämpimän hanakaljan jonottamista, sen juomista jossain häkissä seisaaltaan niin ettei esiintyjiä näe ja sen jälkeen jonottamista saastaisiin bajamajoihin. En ymmärrä miksi festareita hehkutetaan. En ole itse käynyt enää vuosiin, kun tuotahan se on.
Kommentit (8)
Palvelut ja kelit on yksi juttu, mutta kuinka moni oikeasti nauttii live-äänentoistosta verrattuna studiolaatuun? Korvatulppia tarvitaan, kun on niin rosoista ja huonosti miksattua soundia.
Oon ollut kolmilla festareilla elämäni aikana. Silloin parikymppisenä se oli joo ihan kivaa, mutta enää kolmekymppisenä en lähtisi. Yli kaiken kun ällöttää kaikki julkiset vessat muutenkin niin bajamaja olisi ihan ehdoton ei. Kaikki juomat maksaa maltaita, aina on huono sää... Mun festarit on nähty.
Se on nuorten juttu jotta tavataan kavereita
Ei sovi aikuisille
Kyl mää oon festareilla Mattii ja Teppoo käynyt fanittamassa, vauhti kiihtyy. Vali vali kansan määrä on vakio oli kyseessä uskonolliset hurmostilaisudet tai festarit.
Sitten vielä se, että jatkuvasti joku tönii.
Onneksi ei tarvitse mennä.
Vierailija kirjoitti:
Se on nuorten juttu jotta tavataan kavereita
Ei sovi aikuisille
Suomen rajojen ulkopuolella kuitenkin on festareita, joilla viihtyy ihan aikuisetkin. Ja mikä syy se kävijöiden ikä ylipäätään on järjestää kaikki mahdollisimman paskasti. Maksavia asiakkaita nuoretkin on.
Kuopion viinijuhlat oli ennen sellaiset fiksut aikuisten festarit, oltiin varmaan 15 kertaa, nyt ei ole vuosiin käyty ja ihmettelin kovasti lehtijuttua huonoista järjestelyistä
Onko vetovastuussa oleva Osuuskauppa heittäytynyt ahneeksi vai mikä tuon sitten selittää 🤷
Ennen oli myyntipisteitä (sekä juoman, että ruuan) todella reilusti ja samoin vessoja
Ja tästä ihmiset maksaa monta sataa euroa.