Miten te sinkut yksineläjät joilla ei ole autoa olette homanneet huonekalut kotiin???
Kommentit (32)
Lähes mikä vain on mahdollista kun rahaa käyttää 👍 Sun tietysti pitäis saada ilmaiseksi kaikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta kun se kotiinkuljetuspalvelu maksaa.
Muutaman kympin ja kantaa vaikka 20. kerrokseen jos tarvis.
90 euroa maksoi meillä, asutaan kaupungin sisällä, joten ei ollut mukana edes mitään pitkänmatkan lisää. olivat nostaneet hintoja bensan hintojen nousun vuoksi, sitä ennen oli maksanut jotain 60 euron kieppeillä... nykyisin siis on parempi käyttää huonekalut täysin loppuun ja vasta sitten mennä ostoksille tai tinkiä tuotteen hinnasta pois kuljetusmaksut.
Firma tuo ja vie! Nytkin vaihdan IKEA:n sängyn uuteen.
Monta eri tapaa:
-kotiinkuljetus
-lainaan vanhempien autoa
-lainaan vanhempien autoa ja vuokraan siihen peräkärryn
-lainaan huonekaluliikkeen pakettiautoa, jos sellainen on tarjolla
-kannan ne pääni päällä kotiin
-muutan huonekaluliikkeen viereen
Tilasin kotiinkuljetuksella. Vanhat mutta ei täysin mäsät huonekalut sain pois tilaa viemästä tilaamalla ilmaisen Kierrätyskeskuksen noudon.
Hommaa semmoinen akka jolla on auto
90-luvulla ostetulla sohvalla oli kotiinkuljetus. 2000-luvulla ex kuljetti pakulla mulle.
Jos ei ole kantoapua, niin tilaan kotiinkuljetuksen. Pois vientiin sorttiin saa myös tilattua noudon.
Rahalla yleensä. Pari kertaa ilmaiseksi kun olin töissä huonekalukuljettana. Silloin käytin lihasta
No, minulla ei käytännössä ole huonekaluja. Jos joskus jotain vielä on varaa ostaa, niin kai se kotiinkuljetuksella onnistuu.
Valitsen "ravintola"sta pakuRanen pukille.
En ole yksineläjä (sinkku kylläkin), mutta minäkin käytän kotiinkuljetusta.