Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sektiosta. Mina jos kuka kammoan piikkeja, sairaalaa ja varsinkin leikkaussalia. Tahan sektiokeskustellun laitan nyt erillisen vastauksen. Meni nuo aiemmat niin overiksi.

Vierailija
18.10.2006 |

Turhaa pelottelua.

Olen synnyttänyt kaksi lasta sovitulla sektiolla.

Nousin jo samana iltana suihkuun ja vessaan. Tarpeeksi " buranaa" .

Tokenin kummallakin kerralla nopeammin kuin alateitse synnyttäneet.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen synnyttänyt alateitse ja kyllä minä olen heti synnytyksen jälkeen käynyt suihkussa ja mennyt ruokaileen ruokasaliin ja kulkenut ympäri sairaalaa. Vauvankin olisin ottanut heti vierihoitoon, mutta eivät antaneet, kun sanoivat, että pitää levätä.

Vierailija
2/4 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse olen synnyttänyt alateitse ja kyllä minä olen heti synnytyksen jälkeen käynyt suihkussa ja mennyt ruokaileen ruokasaliin ja kulkenut ympäri sairaalaa. Vauvankin olisin ottanut heti vierihoitoon, mutta eivät antaneet, kun sanoivat, että pitää levätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassakin kävin melkein heti. Ja synnytyskin meni pelkän ilokaasun avulla. Ja kyllä, mulla on matala kipukynnys ja sairaalakammo ja piikkikammo yms yms....

Vierailija
4/4 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka nopeasti toivuinkin, kävin esim. leikkauspäivän iltana itse suihkussa, niin ei se ole mitään siihen verrattuna, miten nopeasti normaalisynnytyksistä toivuin. Silloinhan käydään heti synnytyksen jälkeen itse suihkussa ja pääsee kävelemään synnystyssalista osastolle, toisin kuin leikkauksen jälkeen. Eikä mitään buranoita todellakaan tarvitse, ei satu nauraminen ja yskiminen mahaan, istumaan olen pystynyt heti, vaikka vähän olen revennytkin. Yksilöllistä toki on toipuminen, mutta kyllä normaalisynnytyksistä toipuu keskimäärin huomattavasti nopeammin kuin leikkauksesta, johan sen järkikin sanoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi