Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhelin ilmeisesti kuuntelee ihan kaiken? Lauloin itsekseni Bohemian Rhapsodya. Miten se nyt voi olla YouTuben suositelluissa videoissa ?

Vierailija
03.07.2022 |

Koko Queen-kanavaa en ole tilannut enkä mielestäni mitään muutakaan siihen liittyvää tässä lähiaikoina.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja arvaa mitä se kamera voi tehdä siinä sun puhelimessa tai tietokoneella?

Kantsii teipata ne tai ainakin pitää vaatteet aina päällä!

Televisio myös katselee sinua.

Vierailija
22/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Like a virgin kirjoitti:

winner kirjoitti:

Mulle on tullut useasti näitä kiristysviestejä, joissa uhotaan, että kaikki seksivideot on nauhoitettu ja kiristysohjelma on koneella ja kännykässä ja vähintään biljardi egee pitää maksaa tai ne julkaistaan. Nää kiristäjät niinku oikeesti luulee, että mulla olisi seksiä ;DDDDDD

Tirsk, eli tuollaisia ei voi olla. Pieni pelko jos olisi.

Ihan tosi juttuja ovat ;D En viitsi tänne liittää, koska joku idiootti laittaa sen kiertoon, mutta viesti on poliisia varten talteen otettuna.

Et kuule uskokaan, mitä kaikkea yritetään sun niskaasi kasata, jos sanot netissä olevasi homo :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Onneksi mun näytössä ei ole kameraa ja kännykässä on kirjamaiset kuoret ja kamera aina pöytään päin, ei voi kuvata etu- eikä takakameralla.

Mistä tiedät, ettei sinun näytössäsi ole kameraa?

Vierailija
24/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveli valvoo.

Vierailija
25/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuu jonkun kanssa, yhdistetään ko läheisen hakutietojen, somen jne.perusteella myös sinun tietoihisi IP-osoitteiden läheisyyden pohjalta ja voidaan tarjota samankaltaista tietoa sinulle kuin läheisellesi.

Vierailija
26/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helevetti kun tuli mieleen kun katoin kerran videota siitä kun yhden perheen kodin jotkut valvontakamerahommelit oli hakkeroitu ja lastenhuoneen kameran (jossa oli siis myös kaiutin selvästikin) kautta se k*sipää hakkeri pelotteli jotain 5v. lasta, oli aika järkkyä settiä. Jotain tappouhkauksia laitteli sähköpostitse myös niille ja siis voi v*ttu että on maailma menny kyllä sairaaks. Olkaa tarkkoina niiden laitteidenne kanssa ja laittakaa tietoturva-asiat kuntoon.

Vierailija
27/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Onneksi mun näytössä ei ole kameraa ja kännykässä on kirjamaiset kuoret ja kamera aina pöytään päin, ei voi kuvata etu- eikä takakameralla.

Mistä tiedät, ettei sinun näytössäsi ole kameraa?

No tiedän vain että mun iPhonessa on etukamera ja takakamera, ja molemmat siis peitossa kuoren alla. Jos tuossa mikrofoni tai laturi- tms. reiässä on joku kamera, niin siitä en tiedä mitään. Ehkä parasta siirtää sekin pois itsestä, ikkunaan päin.

Vierailija
28/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se tekee. Olisin teipannu tuon yhde kohdan mutku muut leimais hulluks niin en tee.

Vierailija
29/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tsiisus taas yksi sinisilmäinen, Hei daa puhelin kuunnellut sua jo vuosikausia:D

F-Securen Mikko Hyppönen tv:ssä kielsi tämän jokin vuosi sitten ja väitti ettei ole totta. Saman olen huomannut ja Hyppönen puhuu potaskaa.

Vierailija
30/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TEKOÄLY KUUNTELEE. 😑😑😑 Hui hirveää.

Vierailija
31/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui minulle muutama kuukausi sitten Ukrainan sodan alettua: eli laitoin jotain Venäjän vastaisia kuvia nettiin, laitoin myös peukutuksia yms. 9 gag sovellukseen jne. Parin viikon päästä aamulla aukaisin puhelimen ja näyttöön ilmestyi venäjänkielinen ladattu tiedosto (tunnistan kyllä sen kielen). Äkkiä se pois ja sitten huomasin että puhelimesta oli yön aikana hävinnyt sovelluksia, alkunäytön asetukset sekaisin, kellon aika väärä jne. Hmm. Kuka valvoo ketä?

Vierailija
32/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TEKOÄLY KUUNTELEE. 😑😑😑 Hui hirveää.

Jos sua saa kuka tahansa esim. kuvata ja nauhoittaa milloin tahansa niin eipä huolta sitten. Ei tarvitse olla hysteerinen, suojaukset ja asetukset kannattaa laittaa kuntoon kuitenkin.

Vierailija
33/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuulee!

Vierailija
34/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halojata halloo se on Google tässä, ihan vaan soittelin kun olit näemmä laittanut tuon mikin pois meidän käytöstä, ootko nyt ihan varma tästä valinnasta? Siellä ois ollut kuule vinha määrä kaikenlaisia tarjouksia ja upeeta pöhinää tälläkin viikolla just sulle

Vierailija
35/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut tästä ennenkin, mutta puhelin lukee ajatuksia.

Mielessäni suunnittelin yläkerran portaiden uusimista, niin kun avasin puhelimen, niin heti rävähti esille porrasmainos.🤪

Vierailija
36/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle, joka en ole viherpeukalo, työkaveri piti pitkän ja tylsän luennon orkideoista ja niiden hoidosta. Mulle pamahti kukkakaupan mainos.

Puhuin whatsapp-puhelua kaverin kanssa. Hän kertoi olleensa katsomassa jotain vanhaa taloa ja mitä siellä pitäisi remontoida, ja että oli kiivennyt tutkimaan välikattoa. Mulle tuli mainos välikaton eristeistä.

Nää on ihan hauskoja välillä. Niin kauan kuin henkilötietojani ei levitetä tai mua ei salakuvata.

Vierailija
37/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se tekee. Olisin teipannu tuon yhde kohdan mutku muut leimais hulluks niin en tee.

Ostin aikoinaan television ja kerran sitten sitä katsoessani ruutuun tuli musta palkki, jossa teksti "kamera aktivoitu". Toisen kerran se tuli, kun vaimokin oli katsomassa. No hän sitten panikoi, mitä ihmettä tuo tarkoittaa ja mitä nyt pitäisi tehdä? Sanoin, että hymyile ja vaikka vilkuta, isoveli valvoo. Tuon tilanteen jälkeen tv alkoi päivittää itseään ja se kesti aika kauan, mutta sen jälkeen ei tuota ilmoitusta ole enää tullut.

Mitään "kohtaa", jota voisi teipata ei tuossa telkkarissa ole. Sen asian tutkin huolellisesti jo sen ensimmäisen ilmoituksen jälkeen, eli kamera on näytössä.

Vierailija
38/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle, joka en ole viherpeukalo, työkaveri piti pitkän ja tylsän luennon orkideoista ja niiden hoidosta. Mulle pamahti kukkakaupan mainos.

Puhuin whatsapp-puhelua kaverin kanssa. Hän kertoi olleensa katsomassa jotain vanhaa taloa ja mitä siellä pitäisi remontoida, ja että oli kiivennyt tutkimaan välikattoa. Mulle tuli mainos välikaton eristeistä.

Nää on ihan hauskoja välillä. Niin kauan kuin henkilötietojani ei levitetä tai mua ei salakuvata.

Tällä hetkellä mulla on tässä vauvan sivulla hotellimainos, kylpylämainos ja mainos kotimaisista marjoista. Hyvin hoksattu Google, vietettiin viikonloppu kylpylähotellissa ja olen tänään puhunut, että tekisi mieli mansikoita.

Vierailija
39/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kirjoittanut tästä ennenkin, mutta puhelin lukee ajatuksia.

Mielessäni suunnittelin yläkerran portaiden uusimista, niin kun avasin puhelimen, niin heti rävähti esille porrasmainos.🤪

Huhhuh

Vierailija
40/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan keräännyttiin pyhäkamppeissa katsomaan telkkaria kylän ainoaan tv:n omistavaan taloon. Pyhävaatteissa siksi että luulivat että telkkarista nähdään takaisin. Nyt se onkin totta.