Puhelin ilmeisesti kuuntelee ihan kaiken? Lauloin itsekseni Bohemian Rhapsodya. Miten se nyt voi olla YouTuben suositelluissa videoissa ?
Koko Queen-kanavaa en ole tilannut enkä mielestäni mitään muutakaan siihen liittyvää tässä lähiaikoina.
Kommentit (54)
Ajattele positiivisesti, ainakin laulat tarpeeksi hyvin, että salakuuntelupuhelimesi tunnistaa kappaleen. Itse laulan nuotilleen nuotin vierestä ja sanatkin olisi jotain mongerrusta, ehkä jonkun sanan saattaisin muistaa melkein oikein toki kiekaisten sen, salakuunteluohjelma päättelisi minun haluavan varmaan känniörvellysvideoita, ei edes kännikaraokeörvellystä, koska ei tunnistaisi minun yrittävän laulaa.
Näin se on. Kaikki kuuluu. Sieltä voi asetuksisaäta yrittää laittaa niitä äänitoimintoja pois, sitten ei tosiaan kyllä ne äänihaut yms. enää toimi.
Juttelin poikaystävän kanssa naimisiinmenosta, mulla tulee jatkuvasti häämekkomainoksia ja videoita missä testataan halpoja häämekkoja. 🙄
Nää jutut on testattu niin moneen kertaan, että on totta, puhelin kuuntelee sinua. Jokainen voi kokeilla itse. Valitse aihe, josta et ole ikinä ollut kiinnostunut eikä kukaan kanssasi oleva. Esim. saksanpähkinät. Ala puhua saksanpähkinöitä esim. 15-30 min ajan. Katso millaisia mainoksia saat sen jälkeen.
Sanoin vanhalle romuautolleni, että vien sut romuttamolle. Nyt tulee jatkuvasti automainoksia liikkeiltä.
Mä puhuin tällä viikolla puhelimeen ja sanoin kaverilleni että myöhästyn vähän sovitusta tapaamisajasta kun polkupyörän vaihdevaijeri meni poikki ja joudun taluttamaan ylämäet. No mitäpä veikkaatte mitä mulle nyt mainostetaan ja millaisia videoita youtube ehdottelee.
Nytkö te vasta hokaatte, että puhelin kuuntelee? Tämä on jo vanha juttu ja pitää paikkansa kyllä.
Mut tiätteks mikä vasta jännää on?
Se, kun joskus ihan varmasti oot ihan vain ajatellut jotain ja sit fb mainostaa sulle sitä!
Ei tsiisus taas yksi sinisilmäinen, Hei daa puhelin kuunnellut sua jo vuosikausia:D
Niin ja arvaa mitä se kamera voi tehdä siinä sun puhelimessa tai tietokoneella?
Kantsii teipata ne tai ainakin pitää vaatteet aina päällä!
Vierailija kirjoitti:
Nytkö te vasta hokaatte, että puhelin kuuntelee? Tämä on jo vanha juttu ja pitää paikkansa kyllä.
Se, kun joskus ihan varmasti oot ihan vain ajatellut jotain ja sit fb mainostaa sulle sitä!
Tämä! Tuntui jo että sekosin; Katsoin yhden vaatteeni pesulappuja ja siinä oli valmistaja, joku kokkolalainen firma josta en ollut koskaan kuullutkaan. Ajattelin, että täytyypä seuraavaksi netissä käydessä tsekata onko siellä muuta yhtä mielenkiintoista vaatetta.
No eiköhän seuraavan kerran netin avatessani ollut mainoksia tähän firmaan! En ole edes ottanut k-piikkejä, joilla pystyy seuraamaan 5G:n välityksellä jopa ajatuksia, mutta sitä ennen on jo ollut tekniikkaa seurata niitä muutenkin ihmisiltä. Muistin lukeneeni siitä Tekniikan maailma-lehdestä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan käsittämätöntä ja ihan helvetin pelottavaa. Mulle on käynyt tämä useasti, ja se on kauhee kokemus. Olen vielä tehnyt erilaisia kokeita. Miten perheleessä se voi lukea ajatuksia? En ymmärrä. Ymmärrän toki ennakoivaa analytiikkaa, joten älkää pliis pitäkö luentoja siitä minulle. Mutta nämä ovat todella hämmentäviä nämä mainokset joskus.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja arvaa mitä se kamera voi tehdä siinä sun puhelimessa tai tietokoneella?
Kantsii teipata ne tai ainakin pitää vaatteet aina päällä!
Niinpä. Onneksi mun näytössä ei ole kameraa ja kännykässä on kirjamaiset kuoret ja kamera aina pöytään päin, ei voi kuvata etu- eikä takakameralla.
Mikrofonit kuuntelee ja iso silmä katsoo. Mutku salaliitto mutku. Ei näitä hereille saa.
Vierailija kirjoitti:
Mä puhuin tällä viikolla puhelimeen ja sanoin kaverilleni että myöhästyn vähän sovitusta tapaamisajasta kun polkupyörän vaihdevaijeri meni poikki ja joudun taluttamaan ylämäet. No mitäpä veikkaatte mitä mulle nyt mainostetaan ja millaisia videoita youtube ehdottelee.
Treffi-videoita?
Mulle on tullut useasti näitä kiristysviestejä, joissa uhotaan, että kaikki seksivideot on nauhoitettu ja kiristysohjelma on koneella ja kännykässä ja vähintään biljardi egee pitää maksaa tai ne julkaistaan. Nää kiristäjät niinku oikeesti luulee, että mulla olisi seksiä ;DDDDDD
Teippasin just etukameran tän keskustelun innoittamana, pitäny tehdä jo aiemmin mutta aina jäänyt. Pitääpä jaksaa tarkistaa myös sovelluksien oikeudet.
Tein tilin yhtä juttua varten ja nyt on sähköpostit levällään ja kaikkea auki. Vaikka päältä kytkeytyminen määritelty lyhyeksi.
Äh sun kotia kuunnellaan 24h ja joku interaktiivisesti hakkeroi sun laitteita samalla esim. kännyt.
winner kirjoitti:
Mulle on tullut useasti näitä kiristysviestejä, joissa uhotaan, että kaikki seksivideot on nauhoitettu ja kiristysohjelma on koneella ja kännykässä ja vähintään biljardi egee pitää maksaa tai ne julkaistaan. Nää kiristäjät niinku oikeesti luulee, että mulla olisi seksiä ;DDDDDD
Tirsk, eli tuollaisia ei voi olla. Pieni pelko jos olisi.
Koska sun laulun innoittamani katsoin Youtubesta videon.
Terveisin naapuri jonka wlania käytät.