Olen aina vain mukava ja kiva ja söpö
Mutta siinä se,en muuta. Kukaan ei halua olla kanssani vakavasti mutta kevyeksi kelpaisin kyllä. Tulee paha mieli.
Kommentit (20)
Minäkin olen välillä mukava kiltti ja söpö. Toisinaan kamala akka.
Sama täällä. Introvertti sekä kuulemma tosi kuuma ja mukava mutta🤷🏻 Urheilullisia miehiä olen tapaillut mutta kukaan ei ole perään kysellyt muuten kun seksin merkeissä ja siihen en ole lähtenyt.
Siis ne miehet eivät halua olla, joista sinä kiinnostut.
Kertakäyttökulttuuri. Monella venyy se villi nuoruus nykyään johonkin 40v asti
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Introvertti sekä kuulemma tosi kuuma ja mukava mutta🤷🏻 Urheilullisia miehiä olen tapaillut mutta kukaan ei ole perään kysellyt muuten kun seksin merkeissä ja siihen en ole lähtenyt.
Oletko mistä päin Suomea ja minkä ikäinen?
Täällä M36 pks
Vierailija kirjoitti:
Valitsetko vain itseäsi tasokkaampia miehiä?
Jos haluat vakavaa niin tiputa pinnallista rimaasi miehille.
Mistä päättelit ap:n etsivän miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä M36 pks
Pks N49 ja itseäni nuorempia olen tapaillut koska omanikäisiä ei ole kategoriassa vapaa/urheilullinen/hyvässä kunnossa.
Tinder Serbia. Puolasta pääsee bussilla ja Puolaan Ryanairilla. Rome2rio näyttää liput
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi naista jota ei kiinnosta mies seksuaalisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi naista jota ei kiinnosta mies seksuaalisesti?
Tietysti kiinnostaa mutta en ole pelkkää seksisuhdetta vailla,niitä olisi jonoksi asti.
Samaa ap juuri harmitteli että kevyttä löytyy mutta vakavaa ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä M36 pks
Pks N49 ja itseäni nuorempia olen tapaillut koska omanikäisiä ei ole kategoriassa vapaa/urheilullinen/hyvässä kunnossa.
Ja fiksukin saisi olla, ja muutenkin kemiaa. Siinä onkin etsimistä.
Olen aivan tavallinen mukava ihminen,ehkäpä juuri liian tavallinen.
Sinä olet aina vain narsisti, vuodesta toiseen.
Mittaatko miehen leuan leveyden viivottimella ennen kuin suostut treffeille? Se saattaisi olla yksi syy.
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei KOSKAAN tule tiputtaa rimaa.