Join eilen 21 annosta alkoholia.
Kommentit (28)
Nuorempana jaksoin parhaimmillaan tuon 20-21 annosta keskiolutta illassa. Nykyään lähes nelikymppisenä kymmenen nelosolutta aika maksimi, usein jää 6-8 annokseen kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Helposti menee. Nykyään pitää olla jotain olutta väkevämpää myös, jotta menis känniin. Pelkkä oluen juonti vaan kusettaa.
Mulle taas riittää hyvin että se vaan kusettaa. En kaipaa tulla humalaan, mutta muutama tuopillinen on mukava ottaa välillä vaikka jossain ulkoterassilla.
Varmaan kivaa juoda ja yrjötä. Väkisin saan juotua yhden lasillisen tunnissa. Sen jälkeen vaan väsyttää ja jos juo lisää, tulee huono olo.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kivaa juoda ja yrjötä. Väkisin saan juotua yhden lasillisen tunnissa. Sen jälkeen vaan väsyttää ja jos juo lisää, tulee huono olo.
Amatöörit oksentelee. Mä en ole varmaan viiteen vuoten oksentanut alkoholista, vaikka juonut kunnolla.
Tottakai määrät on isoja kun paljon juo. Se toleranssi kasvaa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Kestän päivän mittaan monta litraa tavallista kaljaa tai lonkeroa, enkä ole edes humalassa.
Mutta otapa viiniä tai kirkasta, ja se tulee ylös. Elimistö ei kestä enää mitään, kun tulee ikää.
Kyllä mulla kestää.
59 v. mies
Paljon teillä suurkuluttajilla menee viikossa? Itsellä viikolla vaan pari annosta mutta viikonloppuisin sitten 15-30 riippuen vähän siitä tuleeko käytettyä molempina päivinä.
Menkää nyt muualle täältä pätemään ja jeesustelemaan. Tää ei ole teidän ketju.