Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet innostuneet karvattomuuteen?

mainoksen uhriko
03.07.2022 |

Mainontako on villinnyt miehet? Yhä useampi on ajanut karvat alapäästään.
Niin tein minäkin. Ihan kivan tuntuinen olo, mutta olen alkanut myös "höyläämään" sängen joka saunareissulla.
Vaimo on myös selvästi ilahtunut saadessaan karvatonta kullia.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatin jossain vaiheessa jo vähän takaisin mutta sitten ajoin taas pois. Ilman karvoja parempi. Kokeile!

Vierailija
22/47 |
06.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla sheivaus on yleisempää kuin miehillä. Tasa-arvon vuoksi feministit yrittävät saada miehetkin posliineiksi. Haluavat viedä miehiltä miehisyyden merkin eli karvat. Posliinimies tuo kyllä mieleen lähinnä homon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso karvaton kulli on kaunis katsella ja kätellä!

Vierailija
24/47 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään uusi keksintö. Itsekin ajanut joskus viime vuosituhannella, mutten enää pitään aikaan. Siistin ainostaan varresta lyhyeksi hiustenleikkuukoneella, kun kasvaa puoliväliin iso kalua häriten vaimon suikkareiden antoa.  Syy miksi en aja on hirveä kassien hikoaminen kaljuina. Isot kassit hikoaa muutenkin paljon, eikä sileäksi ajettu kalu yhtään helpota, joten joka ilta joutuu käymään siksikin alapesulla. 

Itse käytän juuri tuon pallihien takia pallivahaa. Ei kutia, ei hilseile eikä hikoa. Ei myöskään tartu kassit reisiin. Olen myös ajanut kaikki pois jo vuoden verran. Paljon mukavampi varsinkin näin helteillä.

M48

Mistä voi ostaa??

Vierailija
25/47 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla sheivaus on yleisempää kuin miehillä. Tasa-arvon vuoksi feministit yrittävät saada miehetkin posliineiksi. Haluavat viedä miehiltä miehisyyden merkin eli karvat. Posliinimies tuo kyllä mieleen lähinnä homon.

1/5

Tuo yksi piste myönnetään omaperäisestä tulokulmasta, sillä näissä trollauksissa pikemminkin karvaisuus yhdistetään yleisemmin feminismiin.

Vierailija
27/47 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös ajanut kaikki pois jo vuoden verran. Paljon mukavampi varsinkin näin helteillä.

M48

Sama. Tuntuu että tuulettuu paremmin, ilman alkkareita toki. Pallivaha on huippu tuote!

M21

Vierailija
28/47 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin valitsen luonnollisen pillun jos saan valita. Se kiihottaakin enemmän.

Vierailija
29/47 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gillet mach kolmosella olen ajellut pallit jo jotain 15 vuotta. Täysin tottunut siihen ja suihkussa se onnistuu ilman mitään vaahtoja tai vastaavia eikä vie aikaa kuin minuutin pari kunhan sen tekee joka kerta suihkussa käydessä.

Vierailija
30/47 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kun miehellä on karvat tallella alakerrassa, sekä edessä että takana. Kynitty mies ei ole miehen näköinen. T M25

Vierailija
31/47 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen ottaa syvälle kurkkuun jos ei karvat ole tiellä.

Vierailija
32/47 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotta olen pitänyt alapään posliinina, noin tuuma kepin yläpuolelta, itse keppi ja kassit

näyttäähän se ehkä hieman kornilta kun olen muuten varsin karvainen mies mutta itse tykkään

naiseltani en tätä vaadi (toki pidän siitä että hänkin pitää paikkansa karvattomana)

Vierailija
33/47 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eo!

Ei ole ikinä 'mun juttu', päinvastoin!

Mua naisten karvat kiinnostivat jo nuorena (useinkin kun saunottiin niin että naiset oli saunassa mukana kun itsekin), mutta onnea oli kun jo nuorenateininä löytyi sieltä aina elämän(/sauna-)kaveriksi, itseäni 6v vanhempi tyttö, joka hyväksyi mun 'karva'ajatuksen ja toimi ikään kuin ns.'karva'mentorina mulle. Se on kyllä ollu kiva. Joku joka 'samaa ajatusta' rakasti ja rakastaa yhä edelleen. Ja jota 'samalla lailla' rakastan. (Helppoamulle: Hänhän on se 'karvainen'nainen).

Ja onneksi löytyi ko.'karvainen'nainen jota karvat itseäänkin vain kiihottavat. Ja onhan lisäkseni varmasti noita, monia muitakin 'samoin ajattelevia' miehiä, jotka saavat naisen karvoista lisäkiksejä, vaikka se ei ( valitettavasti, kait nuoremmilla iläluokilla niin 'tunnu' ) järin nyky-'muodikkaalta' olevaa,tai 'harrastaa' . Ja kun on tällainen 'lievästi exhibitionismiin taipuvainen' mieskin vielä, niin tiedän saavani omilla mieskarvoilla huomiota nuderannoilla 'näiltä nyky-'naisiltakin ( se ei mua haittaa, että osa 'naispuolisista nudeilijoista' aina vähän kyllä 'katsoo kuin kummajaista').

Joillakin ihmisillä lienee yhä myös se iki-aikainen tieto, että karvainen ihminen (mies tai nainen) on kiimaisempi. Ja se on ihan totta. En tuota ('tieteellisen tarkasti osaa selittää' kun riittää, että uskon näin), tai tiedä 'kertoa muutoin', mutta kyllä vaan niin tykkään itse seksistä 'karvoilla' niin kovasti. Ja niin kävi, myös tämän kesänkin kanssa, ja miltei koko ajan vain kun "tekee seksiä mieli". Se on mukava tunne, uskoa ja tietää.

Olen huomannut, että ihmiset usein tykkäävät itsensä näköisistä ja se lienee sitä: 'oman itsensä hyväksymistä'. Niinpä minua erityisesti kiihottavat kaikkien naisten karvat. En tuijota, mutta 'vaivihkaa tulee silmäiltyä' aina saunassa naisten kuontaloita, kainaloita, nännejä, sääriä ja tietysti alapäätä. Ja hyvin karvainen nainen kun minusta näyttää 'ja monesti tuntuu' myös erityisen kiihottavalta. Mutta toki seksissä ja ihmisen eroottisuudessa on paljon muutakin kivaa ja kiinnostavaa.

Ja itselläni ainakin, ihanaa seksiä on ollut aina myös, täysin karvattomienkin naisystävien kanssa. Suosittelen kaikkia naisia harrastamaan tätä 'uutta ja iki-aikaista ihanaa luonnollista' karvailua, 'rohkeasti vain vastakarvaan' vaikka mennäänkin!

Hyvä seksi on sen arvoista. (Kokeile. 'jos et' usko..;)

Vierailija
34/47 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska että miehet tulee vähän jälkijunassa tässä, kun muoti alkaa naisten kohdalla kääntyä jo takaisin luonnollisen karvoituksen suuntaan.

Pääasia että jokainen tekee tai on tekemättä karvoilleen mitään omista lähtökohdista käsin eikä ketään muuta miellyttääkseen.

No ei todellakaan ole kääntymässä. Kukaan ei halua mitään hiton majavaa!

Vaikka te posliinit miten asiaa veivaisitte niin karvattomuudesta ei ole mitään hyötyä, vain haittoja. Tätä tukee lääkärienkin mielipide. Karvattomuus huonontaa hygieniaa, lisää tulehduksia ja jopa sp-tauteja.

Vierailija
35/47 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpykarvoitus liittyy aikuisuuteen ja sukukypsyyteen, ei miehisyyteen.

Vierailija
36/47 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpykarvoitus liittyy aikuisuuteen ja sukukypsyyteen, ei miehisyyteen. Posliininainen taas tuo mieleen lapsen, mummon, h*oran ja lehmän (se eläin)

Vierailija
37/47 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljas vehje on tietenkin upeampi kuin rämettynyt. Niin miehellä kuin naisella.

Vierailija
38/47 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapas miten välttyisi siltä jatkuvalta höyläämiseltä. Olen parikymppinen opiskelija eikä rahat riitä mihinkään eksoottisiin hoitoihin, mutta partahöylän sijaan harkinnu epilaattoria. Pitääkö se paremmin karvankasvun kurissa kuin ihan höylällä ajelu ?

Mari22

Vierailija
39/47 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisella tavallisella parranajokoneella pysyy sänki kateissa isännän yläpäästä ja alapäästä.

Hyvin sillä saan pimpsanikin ajeltua, kunhan sen tekee usein!

Eikä tarvi kummankaan karvoja imeskellä eikä sängestä kärsiä.

Kunhan tekee ja sheivaa usein. Ja sitten rasvaa, kuorii ja käyttää nyppybebanthenia. Vaikeammat karvat sitten laseroinnilla tai pinseteillä. Lopuksi vielä pyllyn valkaisu. Ahh on niin hienon siloteltu kiku ja toosa, ettei vaan kumppani oksenna luonnollisen ihmisen vartalon äärellä! Eikä mennyt aikaakaan kuin usein!

Vierailija
40/47 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpykarvoitus liittyy aikuisuuteen ja sukukypsyyteen, ei miehisyyteen.

Karvaton mies onkin juuri poikamainen. Ei miesmäinen. Homouteen ei liity mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä