Liian pienet bikinit
Laitan tahallani vähän liian pienen bikiniyläosan niin, että tissit on pullahtamaisillaan ulos. Melkein, mutta ei ihan. Saako näin tehdä ihan kiusallaan?
Kommentit (33)
mä laitan aina. on jotenkin kiihoittavaa kun vaimojen iomeet happanee kun niiden ukot töllää mun kiinteää peppua. tykkään alistaa muita naisia.
haittaako jos laittaa l+-kupin rintsikat vaikka on aa-tissit
Mulla on e-kupin pallit. Haittaako jos pidän narustringejä?
Hauska ketju. Helle saa suomalaisetkin suorastaan runollisiksi. Kiristävät pipot pois ja huumoria kehiin, ei tää kesä kauaa kestä. Pilke silmäkulmaan😉. Piristää päivää itse kullakin🤔🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
mä laitan aina. on jotenkin kiihoittavaa kun vaimojen iomeet happanee kun niiden ukot töllää mun kiinteää peppua. tykkään alistaa muita naisia.
Naisviha on energiaa!
Vaiha bikinten ala- ja yläosia keskenään ja pue ne päällesi vielä nurinpäin, ylösalaisin ja etuosa taaksepäin ja päinvastoin. Luovaa pukeutuilua nyt!
Miksi naiset ei saa kulkea yläosattomissa kuten miehetkin?
Haluaisin eroon tihistä ja voisi tuuletella paremmin.
Nyt on Pridekin! Miksei Nainen saa olla vapaasti Nainen, jos niin haluaa?
Imettäviä Naisiakin katsotaan karsaasti, vaikka imetys on maailman luonnollisin asia ja vauvan ruokkimista.
Kuka puolustaa tavallisia naisia?
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvo! Ihmisoikeudet kaikille ja kaikelle!
Ihmisoikeudet eläimille ja eläinoikeudet ihmisille, ksoka ihminen on eläin, kuulema....
Vierailija kirjoitti:
Itekin laitan aina vähän liian pienet uikkarit, niin että kivekset roikkuu sivuilta ulkona. Karvaiset kassit. Saako näin tehdä?
Sipulipussit 🤣
Jos haluat naurattaa ihmisiä. Ei tuo sillain mielenkiintoa herätä muuta kuin teinipojissa, muut nauraa.
Tyttäreni ja minä käytämme Microja kun olemme tottuneet ulkomailla käyttämään niitä.
N 40 & T15v
16:ta tunnelukon mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvo! Ihmisoikeudet kaikille ja kaikelle!
Ihmisoikeudet eläimille ja eläinoikeudet ihmisille, ksoka ihminen on eläin, kuulema....
Niin, tällä hetkellä tuntuu, että mitä värikkäämpi persoona, sen enemmän on ihmisoikeuksia. Kun oot mustiin pukeutuva valkoihoinen tavis ja kaiken lisäksi rokottamaton, ni meikäläiset voisi vaikka vankileirille sulkea tiettyjen mielestä... Koitan olla olematta katkera...
Hyvät tissit on uuh... ;) :p