Mies ei suostu juomaan vettä
Vain kokis ja sellainen kelpaa, ei edes kuplavesi. Mehut käy myös. Onko tällainen yleistäkin?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Ei raaka vesi ole mikään ihanteellinen juoma kuin pienissä määrin. Limut ja muut sokerilitkut eivät tietenkään myöskään. Valmistakaa kattilallinen teetä vaikka nokkosista. Sen voi siivilöidä ja laittaa pulloon tai kannuun. Säilyy monta päivää jääkaapissa. Sopii miestenkin makuun ja vatsalle parempi kuin raaka vesi.
RAAKA vesi?! Wtf?
Ei ne muutkaan eläimet mehuja tai teetä juo.
Mutta hyvä jos juo edes jossain muodossa. En ymmärrä tämmöstä moittimista jos joku ei tykkää jostain asiasta, mistä joku toinen tykkää.
Ap, olet vissiin Karin kanssa.
Onnea.
Minä se juon maitua ja syön nisua.
Itse juon pari litraa vettä päivittäin. En voi ymmärtää, että joku ei joisi vettä.
M
Meillä oli aikoinaan kotona 70-luvulla oma kaivo. Vesi oli puhdasta mutta siinä oli tunkkainen sivumaku. En tiedä miksi koska olin silloin lapsi. En oppinut juomaan vettä! Aina piti olla jotain mehutiivistettä vähintään. Aikuisena vasta olen opetellut juomaan vettä "raakana". Ei ollut helppoa luopua mehuista ym mutta terveyden vuoksi sen tein ja hyvin on sujunut vuosikymmeniä.
Mitään ihmeellistä ei tuossa ole
Hanavesi on pahaa ja helteillä ei yksin riitä. Veden Voi korvata kivennäisvedellä
Itse juon Hartwallin Jaffaa, Vichyä ja Marlin ananas-appelsiinimehua. Köyhäilyä juoda vain vettä. N51
Se kalkin määrä joka kertyy esim. hanasuuttimen ympärillä ei kyllä houkuta hanavettä juomaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitään ihmeellistä ei tuossa ole
Hanavesi on pahaa ja helteillä ei yksin riitä. Veden Voi korvata kivennäisvedellä
Itse juon Hartwallin Jaffaa, Vichyä ja Marlin ananas-appelsiinimehua. Köyhäilyä juoda vain vettä. N51
Hanavesi ei maistu miltään ja se riittää mainiosti, kun syö normaalit, monipuoliset ja terveelliset ateriat. Toki voi Vichyä ottaa lisäksi, jos kokee helteillä tarvitsevansa.
On tuo tavallista. Kuka tyytyy hanaveteen?
Vierailija kirjoitti:
Se kalkin määrä joka kertyy esim. hanasuuttimen ympärillä ei kyllä houkuta hanavettä juomaan.
Se on pientä verrattuna sokerin määrään, jota mehuissa ja limsoissa on.
Makua pitää olla. Minulla hanavesi yhdistyy köyhyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Puhdas juomavesi on ehkä kalleinta ja tärkeintä, mitä meillä on ja Suomessa meillä on etuoikeus saada sitä.
Meillä on oma kaivo, johon tulee raikasta pohjavettä soraharjun läpi. Sen parempaa janojuomaa ei maailmassa ole!
Mistä kummasta kuvittelette kaupassa myytävien limsojen, oluen jne. olevan tehty, kuin vedestä? Kauppa myy, ja asiakas ostaa. Lisäaineet, makeutusaineet ja värit ym. sisältyvät hintaan. Vesi on sentään terveellistä, se on tarpeen kaikille. Jos vesi loppuu, olemme mennyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhdas juomavesi on ehkä kalleinta ja tärkeintä, mitä meillä on ja Suomessa meillä on etuoikeus saada sitä.
Ja sekin, että juomakelpoista vettä saa hanasta, on ylellisyyttä kun vertaa suurimpaan osaan maailman maista. Mutta hyi, köyhäilyä.
Vierailija kirjoitti:
Kalsium on ihmiselle tarpeellinen mineraali.
Vesi on hyvää vain sillloin kun on oikeasti jano. Tai tavallisen aterian päälle ruokajuomana.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on oma kaivo, johon tulee raikasta pohjavettä soraharjun läpi. Sen parempaa janojuomaa ei maailmassa ole!
Aina on parempaa. Luusereiden maailmasta ei saa parempaa.
Olkoot nyt tee parempia, en väitä mitään koska jokaikinen palstailia on mulkku ja "parempi".
Alanuolittakaa nyt viel sitäkin että venäjän ja ukrainan sotaisa konflikti päättyisi. Sellainen meno meillä on "maailman parhaassa maassa".
En kerro omaa mielipidettä mutta sen paljastan että suomalaista hanavettä olisi kunnianhimoisesti tarjolla ravinteikkaammin kuin mitä tässäkin ketjussa on näkyvillä. Kun otat jonkun asian niin tee se kunnolla jos et tykkää siitä.
On. Olin samanlainen hölömö nuorempana