Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei suostu juomaan vettä

Vierailija
03.07.2022 |

Vain kokis ja sellainen kelpaa, ei edes kuplavesi. Mehut käy myös. Onko tällainen yleistäkin?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olin samanlainen hölömö nuorempana

Vierailija
22/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei raaka vesi ole mikään ihanteellinen juoma kuin pienissä määrin. Limut ja muut sokerilitkut eivät tietenkään myöskään. Valmistakaa kattilallinen teetä vaikka nokkosista. Sen voi siivilöidä ja laittaa pulloon tai kannuun. Säilyy monta päivää jääkaapissa. Sopii miestenkin makuun ja vatsalle parempi kuin raaka vesi.

RAAKA vesi?! Wtf?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne muutkaan eläimet mehuja tai teetä juo. 

Mutta hyvä jos juo edes jossain muodossa. En ymmärrä tämmöstä moittimista jos joku ei tykkää jostain asiasta, mistä joku toinen tykkää.

Vierailija
24/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet vissiin Karin kanssa.

Onnea.

Vierailija
25/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se juon maitua ja syön nisua.

Vierailija
26/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon pari litraa vettä päivittäin. En voi ymmärtää, että joku ei joisi vettä.

M

Vierailija
27/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aikoinaan kotona 70-luvulla oma kaivo. Vesi oli puhdasta mutta siinä oli tunkkainen sivumaku. En tiedä miksi koska olin silloin lapsi. En oppinut juomaan vettä! Aina piti olla jotain mehutiivistettä vähintään. Aikuisena vasta olen opetellut juomaan vettä "raakana". Ei ollut helppoa luopua mehuista ym mutta terveyden vuoksi sen tein ja hyvin on sujunut vuosikymmeniä.

Vierailija
28/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ihmeellistä ei tuossa ole

Hanavesi on pahaa ja helteillä ei yksin riitä. Veden Voi korvata kivennäisvedellä

Itse juon Hartwallin Jaffaa, Vichyä ja Marlin ananas-appelsiinimehua. Köyhäilyä juoda vain vettä. N51

Vierailija
29/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kalkin määrä joka kertyy esim. hanasuuttimen ympärillä ei kyllä houkuta hanavettä juomaan.

Vierailija
30/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään ihmeellistä ei tuossa ole

Hanavesi on pahaa ja helteillä ei yksin riitä. Veden Voi korvata kivennäisvedellä

Itse juon Hartwallin Jaffaa, Vichyä ja Marlin ananas-appelsiinimehua. Köyhäilyä juoda vain vettä. N51

Hanavesi ei maistu miltään ja se riittää mainiosti, kun syö normaalit, monipuoliset ja terveelliset ateriat. Toki voi Vichyä ottaa lisäksi, jos kokee helteillä tarvitsevansa.

Vierailija
31/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo tavallista. Kuka tyytyy hanaveteen?

Vierailija
32/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kalkin määrä joka kertyy esim. hanasuuttimen ympärillä ei kyllä houkuta hanavettä juomaan.

Se on pientä verrattuna sokerin määrään, jota mehuissa ja limsoissa on.

Vierailija
33/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makua pitää olla. Minulla hanavesi yhdistyy köyhyyteen.

Vierailija
34/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhdas juomavesi on ehkä kalleinta ja tärkeintä, mitä meillä on ja Suomessa meillä on etuoikeus saada sitä.

Vierailija
35/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on oma kaivo, johon tulee raikasta pohjavettä soraharjun läpi. Sen parempaa janojuomaa ei maailmassa ole!

Vierailija
36/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kummasta kuvittelette kaupassa myytävien limsojen, oluen jne. olevan tehty, kuin vedestä? Kauppa myy, ja asiakas ostaa. Lisäaineet, makeutusaineet ja värit ym. sisältyvät hintaan. Vesi on sentään terveellistä, se on tarpeen kaikille. Jos vesi loppuu, olemme mennyttä.

Vierailija
37/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhdas juomavesi on ehkä kalleinta ja tärkeintä, mitä meillä on ja Suomessa meillä on etuoikeus saada sitä.

Ja sekin, että juomakelpoista vettä saa hanasta, on ylellisyyttä kun vertaa suurimpaan osaan maailman maista. Mutta hyi, köyhäilyä. 

Vierailija
38/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalsium on ihmiselle tarpeellinen mineraali.

Vierailija
39/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi on hyvää vain sillloin kun on oikeasti jano. Tai tavallisen aterian päälle ruokajuomana.

Vierailija
40/51 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on oma kaivo, johon tulee raikasta pohjavettä soraharjun läpi. Sen parempaa janojuomaa ei maailmassa ole!

Aina on parempaa. Luusereiden maailmasta ei saa parempaa.

Olkoot nyt tee parempia, en väitä mitään koska jokaikinen palstailia on mulkku ja "parempi".

Alanuolittakaa nyt viel sitäkin että venäjän ja ukrainan sotaisa konflikti päättyisi. Sellainen meno meillä on "maailman parhaassa maassa".

En kerro omaa mielipidettä mutta sen paljastan että suomalaista hanavettä olisi kunnianhimoisesti tarjolla ravinteikkaammin kuin mitä tässäkin ketjussa on näkyvillä. Kun otat jonkun asian niin tee se kunnolla jos et tykkää siitä.